No, právě proto je tam ta zmínka o co nejjednotnějším vozovém parku. Techničáky? Nerozumím. Jeden patří přece k tramvaji a je tedy "stěhovavý", a druhý přece nemusí být na vozovně, ale v nějakém centrálním "skladu" velkých techničáků. Jak je to vůbec s techničáky u tramvají, jako u aut?slimman píše:S prvním odstavcem bych souhlasil, ale z druhého kouká binec v údržbě (náhr.díly, kontrola a opravy vozů, předávání techničáků od jednoho mistra k druhému(??))kocour píše:Ale já si nepředstavuji žádný střídací bod a střídací řidiče. Já si představuji, že tramvaj přijede s řidičem na konečnou, a zatímco tramvaj zase odjede (s jiným řidičem), řidič počká a odjede třeba až s tramvají o dvě pořadí za ní a už vůbec se nevrátí do původního vozu. T.j. že na trati bude o něco víc řidičů než tramvají.
A pokud bychom neměli tak variabilní vozový park typu "to a to smí být jen na Pankráci", dokázal bych si představit, že tramvaj večer zatáhne do jiné vozovny, než ze které ráno vyjela: Limitem je, že počet vypravených a zatažených tramvají se musí rovnat (to aby se nám v dole nemnožili horníci), ale nemusí se rovnat jednotlivé tramvaje.[/color]
Vypravení vozů
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
Ne, jen na té konečné, kde se budou dělat přestávky. Mimochodem, ono tam to zázemí není, když se tam ty přestávky dělají už teď?Petr píše:Zatímco podoba střídaných přestávek znamená zřízení zázemí pro odpočinek řidičů na řekněme 4 místech, Tvá varianta počítá se zázemím na každé konečné...kocour píše:Ale já si nepředstavuji žádný střídací bod a střídací řidiče. Já si představuji, že tramvaj přijede s řidičem na konečnou, a zatímco tramvaj zase odjede (s jiným řidičem), řidič počká a odjede třeba až s tramvají o dvě pořadí za ní a už vůbec se nevrátí do původního vozu. T.j. že na trati bude o něco víc řidičů než tramvají.
A pokud bychom neměli tak variabilní vozový park typu "to a to smí být jen na Pankráci", dokázal bych si představit, že tramvaj večer zatáhne do jiné vozovny, než ze které ráno vyjela: Limitem je, že počet vypravených a zatažených tramvají se musí rovnat (to aby se nám v dole nemnožili horníci), ale nemusí se rovnat jednotlivé tramvaje.
No aspoň že se o tom začíná uvažovat. Já vůbec netvrdím, že to musí být levnější. Ale někdo by to spočítat měl umět a ne jen říkat že se to nikdy nedělalo. Na kolika konečných není nějaká ta boudička? A nemuselo by to být na každé konečné, ale jen na jedné konečné té linky.
Ten binec v údržbě je zase jen o tom, že je to podle stávající (vlastně už spíš minulé) organizace. Když už existuje jednotka Údržba tramvají nebo jak se to jmenuje, tak by měla být nezávislá na tom, kde a co udržuje (z které vozovny tramvaj je). Je to tak, admine Petře, že depáci jsou svázaní s konkrétní vozovnou? A dovedeš si představit, že by třeba nebyli?
Chichichi - radním pro dopravu bych se nechal zvolit. Jenže nemám tu správnou minulost
Ten binec v údržbě je zase jen o tom, že je to podle stávající (vlastně už spíš minulé) organizace. Když už existuje jednotka Údržba tramvají nebo jak se to jmenuje, tak by měla být nezávislá na tom, kde a co udržuje (z které vozovny tramvaj je). Je to tak, admine Petře, že depáci jsou svázaní s konkrétní vozovnou? A dovedeš si představit, že by třeba nebyli?
Chichichi - radním pro dopravu bych se nechal zvolit. Jenže nemám tu správnou minulost
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Zatímco podoba střídaných přestávek znamená zřízení zázemí pro odpočinek řidičů na řekněme 4 místech, Tvá varianta počítá se zázemím na každé konečné...kocour píše:Ale já si nepředstavuji žádný střídací bod a střídací řidiče. Já si představuji, že tramvaj přijede s řidičem na konečnou, a zatímco tramvaj zase odjede (s jiným řidičem), řidič počká a odjede třeba až s tramvají o dvě pořadí za ní a už vůbec se nevrátí do původního vozu. T.j. že na trati bude o něco víc řidičů než tramvají.
A pokud bychom neměli tak variabilní vozový park typu "to a to smí být jen na Pankráci", dokázal bych si představit, že tramvaj večer zatáhne do jiné vozovny, než ze které ráno vyjela: Limitem je, že počet vypravených a zatažených tramvají se musí rovnat (to aby se nám v dole nemnožili horníci), ale nemusí se rovnat jednotlivé tramvaje.
S prvním odstavcem bych souhlasil, ale z druhého kouká binec v údržbě (náhr.díly, kontrola a opravy vozů, předávání techničáků od jednoho mistra k druhému(??))kocour píše:Ale já si nepředstavuji žádný střídací bod a střídací řidiče. Já si představuji, že tramvaj přijede s řidičem na konečnou, a zatímco tramvaj zase odjede (s jiným řidičem), řidič počká a odjede třeba až s tramvají o dvě pořadí za ní a už vůbec se nevrátí do původního vozu. T.j. že na trati bude o něco víc řidičů než tramvají.
A pokud bychom neměli tak variabilní vozový park typu "to a to smí být jen na Pankráci", dokázal bych si představit, že tramvaj večer zatáhne do jiné vozovny, než ze které ráno vyjela: Limitem je, že počet vypravených a zatažených tramvají se musí rovnat (to aby se nám v dole nemnožili horníci), ale nemusí se rovnat jednotlivé tramvaje.[/color]
Ale já si nepředstavuji žádný střídací bod a střídací řidiče. Já si představuji, že tramvaj přijede s řidičem na konečnou, a zatímco tramvaj zase odjede (s jiným řidičem), řidič počká a odjede třeba až s tramvají o dvě pořadí za ní a už vůbec se nevrátí do původního vozu. T.j. že na trati bude o něco víc řidičů než tramvají.Radek píše:No ono se asi ke střídaným přestávkám směřuje, na první pohled to vypadá dobře, ale zajímá mě několik věcí: 1) co se bude dělat při zpoždění, když se střídací řidič nestihne včas vrátit na střídací bod a další řidič bude bez přestávky?
2) co když nastane neplánovaný odklon mimo střídací bod?
A pokud bychom neměli tak variabilní vozový park typu "to a to smí být jen na Pankráci", dokázal bych si představit, že tramvaj večer zatáhne do jiné vozovny, než ze které ráno vyjela: Limitem je, že počet vypravených a zatažených tramvají se musí rovnat (to aby se nám v dole nemnožili horníci), ale nemusí se rovnat jednotlivé tramvaje.
No, spíš ředitele ED ... GŘ je moc vysoko a nějaké přestávky a jízdní řády jsou nutně pod jeho rozlišovací úrovní.dušan píše:stále je volné místo GŘ DPP, nechceš to vzít, Miloši KM?KM píše: Chichichi, inu ano. Že by odpočívali řidiči a ne tramvaje, takové pomyšlení zatím ani nezačalo uvažovat o možnosti že by nám u DP vstoupilo na mysl. A to už vůbec nehovořím o tom, že bychom těch pár KT schovali na ten měsíc do Kobylis. Koukám že nádražníci jsou i mezi šotouši.
P.S.: V tomhle má KM pravdu, nevidím jediný důvod, proč by se řidiči nemohli střídat jako v metru.
- dušan
- Uživatel
- Příspěvky: 655
- Registrován: 03.4.2004 10:02
- Bydliště: v roce 2015 u nové tramvajové trati, tedy dá-li Bůh,Bém a DP
stále je volné místo GŘ DPP, nechceš to vzít, Miloši KM?KM píše:Chichichi, inu ano. Že by odpočívali řidiči a ne tramvaje, takové pomyšlení zatím ani nezačalo uvažovat o možnosti že by nám u DP vstoupilo na mysl. A to už vůbec nehovořím o tom, že bychom těch pár KT schovali na ten měsíc do Kobylis. Koukám že nádražníci jsou i mezi šotouši.dušan píše: člověk by i myslel, že pracuješ u DP, zdůvodnil jsi to zcela přesně
Chichichi, inu ano. Že by odpočívali řidiči a ne tramvaje, takové pomyšlení zatím ani nezačalo uvažovat o možnosti že by nám u DP vstoupilo na mysl. A to už vůbec nehovořím o tom, že bychom těch pár KT schovali na ten měsíc do Kobylis. Koukám že nádražníci jsou i mezi šotouši.dušan píše:člověk by i myslel, že pracuješ u DP, zdůvodnil jsi to zcela přesněMartin píše:Důvod pro prodloužení linky 17 na Ládví je prostý: pokud by linka 36 (34) na obou koncích končila na kolejových přejezdech, vznikl by probléms vybíráním přestávek, neboť kátéčko se na Ládví i Palmovce dá odstavit jen opravdu obtížně
- dušan
- Uživatel
- Příspěvky: 655
- Registrován: 03.4.2004 10:02
- Bydliště: v roce 2015 u nové tramvajové trati, tedy dá-li Bůh,Bém a DP
člověk by i myslel, že pracuješ u DP, zdůvodnil jsi to zcela přesněMartin píše:Gagarin: Proč desítku (a podobné linky) nevypravují jen Kobylisy? Nejdřív přemýšlej: první pořadí z Řep odjíždí v cca 4.30 a poslední zatahuje před 1.00. Dovedeš si představit, že by na tyto spoje najížděla přes celou Prahu s výjezdem dejme tomu 3.15 a zátahem 2.00 vozovna Kobylisy Trochu blbost, ne...
Slimman: Důvod pro prodloužení linky 17 na Ládví je prostý: pokud by linka 36 (34) na obou koncích končila na kolejových přejezdech, vznikl by probléms vybíráním přestávek, neboť kátéčko se na Ládví i Palmovce dá odstavit jen opravdu obtížně
Gagarin: Proč desítku (a podobné linky) nevypravují jen Kobylisy? Nejdřív přemýšlej: první pořadí z Řep odjíždí v cca 4.30 a poslední zatahuje před 1.00. Dovedeš si představit, že by na tyto spoje najížděla přes celou Prahu s výjezdem dejme tomu 3.15 a zátahem 2.00 vozovna Kobylisy Trochu blbost, ne...
Slimman: Důvod pro prodloužení linky 17 na Ládví je prostý: pokud by linka 36 (34) na obou koncích končila na kolejových přejezdech, vznikl by probléms vybíráním přestávek, neboť kátéčko se na Ládví i Palmovce dá odstavit jen opravdu obtížně
Slimman: Důvod pro prodloužení linky 17 na Ládví je prostý: pokud by linka 36 (34) na obou koncích končila na kolejových přejezdech, vznikl by probléms vybíráním přestávek, neboť kátéčko se na Ládví i Palmovce dá odstavit jen opravdu obtížně
- Gagarin
- Uživatel
- Příspěvky: 295
- Registrován: 18.11.2003 16:49
- Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.
- Kontaktovat uživatele:
Já taky ne (krom pořadí, co ráno začínaj na Řepích), tak proč tam jezdí cca z 1/2 MO?slimman píše:Zrovna u desítky v tomhle nevidím žádný problém.Gagarin píše: Má, ale po trase. KO ji mají na konečné zastávce, tzn. že kaštani nic napoznají a tramvaj je normálně doveze až na normální pravidelnou konečnou.
Ne. To už je složitější, pak už připadá v úvahu i podělení vozoven.Co když normálně jezdila na Sídl.Ďáblice ? Měl ji vypravovat jen MO ?
Zrovna u desítky v tomhle nevidím žádný problém. Co když normálně jezdila na Sídl.Ďáblice ? Měl ji vypravovat jen MO ? Horší to je u zátahů třeba Modřany-PA nebo Barrandov-PA.Gagarin píše: Má, ale po trase. KO ji mají na konečné zastávce, tzn. že kaštani nic napoznají a tramvaj je normálně doveze až na normální pravidelnou konečnou.