Výhybky
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
Zapnutí radio výhybek
Dle pražských tramvají se tuto noc mají opět zprovoznit radiovýhybky!! Tak doufám, že to není předčasný Apríl, ale že to už je natrvalo .
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Re: ROV
Ano, dosah vysílačků několikanásobně překračoval požadavek DP. Zvoral to dodavatel. Před rokem bylo tvrzeno, že náhrada vysílačů je otázka týdnů. Jsou to již měsíce a nic se neděje (krom toho, že na některé rekonstruované křižovatky se již rádio nedosazuje ). Prý se hledá vhodná frekvence, která nebude rušena. Ale není tak úplně pravda, že jsou radio výhybky vypnuté. Na Barrandově ve smyčce běží OK. Takže se můžeme hrdě bít v prsa a říkat, že máme radio výhybky zapnutéSyrda píše:A jak to vůbec vypadá s dálk. ovl. výhybek. Loni v létě to bylo zablokovaný s tvrzením, že se daří podhazovat vexsle v protisměru a pod.
To mají ty rádia tak silný signál? Vždyť mezi vozem a přijímačem u kolejí je tak 30 čísel (+/- trolejbus).
A mj. v Plzni maj vexsle jen na radio. Kontakty nejsou. Nevím jak je jejich systém odlišný od pražského, ale asi o málo (pokud vůbec).
ROV
A jak to vůbec vypadá s dálk. ovl. výhybek. Loni v létě to bylo zablokovaný s tvrzením, že se daří podhazovat vexsle v protisměru a pod.
To mají ty rádia tak silný signál? Vždyť mezi vozem a přijímačem u kolejí je tak 30 čísel (+/- trolejbus).
A mj. v Plzni maj vexsle jen na radio. Kontakty nejsou. Nevím jak je jejich systém odlišný od pražského, ale asi o málo (pokud vůbec).
To mají ty rádia tak silný signál? Vždyť mezi vozem a přijímačem u kolejí je tak 30 čísel (+/- trolejbus).
A mj. v Plzni maj vexsle jen na radio. Kontakty nejsou. Nevím jak je jejich systém odlišný od pražského, ale asi o málo (pokud vůbec).
- PvvS
- Uživatel
- Příspěvky: 1403
- Registrován: 15.11.2003 20:20
- Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
- Kontaktovat uživatele:
Re: přehazování jízdou
Je na kazdem kontroleru - Kde by ho vzali bez dobastleni.Syrda píše:A k tomu, že staré tram mají dovoleno přehazovat jízdou - ony snad ani nemají tlačítko? Snad možná T1 a T2. Jak to je?
přehazování jízdou
A k tomu, že staré tram mají dovoleno přehazovat jízdou - ony snad ani nemají tlačítko? Snad možná T1 a T2. Jak to je?
Nechcu dělat chytrého, ale jízdní doba co je vyvěšená na je pouze orientační, přesná je pouze ve všední den ve "špičce" od tuším 7 hodin do 19 hodin (s časy si nejsem jist, kdyžtak mě opravte), kdy jsou nejdelší jízdní doby, zato o víkendu a mimo špičku v PD jsou jízdní dobu kratší.KM píše:Dovolím si připomenout že to začalo věcnou poznámkou, že l.č. 14 má stejnou jízdní dobu jako 91 a dále tím, že výhybky jdou přehazovat jízdou, což nebylo jednomu z nás známé.
Omlouvám se za svůj qětnatý sloh, ostatně, řešení přeci máte, ne?
Jenže linka 91 jezdí pouze o víkendu a má jízdní doby stejné jako běžné linky ve všední den, tudíž logicky zdržuje.
Nemá to smysl, na KM se krásně hodí jedno staré české pořekadlo - kdo chce psa být, hůl si vždycky najde... Ale mohlo by se to obejít bez napadání, nemyslíš, KM? Až budeš s tramvají jezdit a kritizovat své kolegy, můžeme se klidně bavit. Právo na projevení svého názoru má jistě každý, to nepopírám, ale s cílenou provokací se jdi vycpat.radek31 píše:dnešní tramvaje jezdí rychle, problém je halda cestujících a špatná preference na SSZ - můžeš jet minutu 50 km/h a k čemu ti to je, když pak na křižovatce stojíš jak trubka 2 minuty? to jde pak vše do hájeProstě pánové, jezdíte s nejmodernějšíma tramvajema stejně jako dědci s klikou.
co z toho máš, že se do nás neustále navážíš? jel jsi párkrát tramvají, tak máš pocit, že máš patent na rozum a vís nejlíp jak jí řídit? já byl taky párkrát u doktora, ale na operování se zatím necítím
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1713
- Registrován: 02.7.2004 16:41
- Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského
promiň, ale stejný jízdní čas 14 a 91 není věcná poznámka, ale provokace - protože jak už jsem napsal časy 91 jsou okopírované časy 14 a 91 je nedodržujeKM píše:Dovolím si připomenout že to začalo věcnou poznámkou, že l.č. 14 má stejnou jízdní dobu jako 91 a dále tím, že výhybky jdou přehazovat jízdou, což nebylo jednomu z nás známé.Fořtík píše:[]Věcná diskuse proč ne, ale mám pocit, že ty tu neustále nahazuješ ironické podněty, které ostatní vysvětlují. A o tom diskuse není.
Omlouvám se za svůj qětnatý sloh, ostatně, řešení přeci máte, ne?
nemluvě o tom, že to začlo jinak - poznámkama jako je
aProstě pánové, jezdíte s nejmodernějšíma tramvajema stejně jako dědci s klikou. icon_twisted.gif
aJenže mnozí dnešní dovedou tak akorát trefit sekci icon_razz.gif icon_smile.gif neutral_m.gif
Což mnozí mladí ani neví, natož aby uměli.
Jojo, to znám, já taky nekritizuju moderátory a bankovní úředníkyradek31 píše:[btw já taky jezdím tramvají jako cestující (a hodně, každý den tak 2 a více hodin), takže si samozřejmě všímám, jak kdo jede, ale nedělám z toho moc obecných závěrů - co člověk to originál a v tak velké skupině lidí se prostě nedá najít nějaký obecný vzorec
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1713
- Registrován: 02.7.2004 16:41
- Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského
to mi stačí doma (2x plnocenná roční + jedna studentská 4x čtvrtletní)KM píše: No ono se aspoň něco o sobě dozvíte od nás kaštanů, víme? Ono jste tu nakonec pro nás, pro ten substrát, co si koupí měsíc předem roční jízdenku a dostane za to tužku
dozvím se toho dost
já souhlasím, že jsme tu pro lidi, také se podle toho snažím jezdit (ale lidi stejně nikdy nepochopí, že na I.P. prostě nemůžu čekat na další cyklus, ale musím ty dveře taky někdy zavřít)
btw já taky jezdím tramvají jako cestující (a hodně, každý den tak 2 a více hodin), takže si samozřejmě všímám, jak kdo jede, ale nedělám z toho moc obecných závěrů - co člověk to originál a v tak velké skupině lidí se prostě nedá najít nějaký obecný vzorec