Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Mě to přijde ok. Jedná se o totožné cvičení, které hasiči dělali v Motole na tom voze po nehodě z vrat, ale možná to spíš byla 8671.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Vzhledem ke skutečnosti, že v popisku fotky "..T3M 8035 (ex. 6767) a 7098", kloním se k druhé možnostitrainzjohny píše:Pan kolega ví o něčem o čem nevíme my ? Nebo je jen přepracovaný ?MOp v Na znamení píše:...hasičské cvičení obdobné tomu, které se konalo na voze 8691 ...
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3141
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Pan kolega ví o něčem o čem nevíme my ? Nebo je jen přepracovaný ?MOp v Na znamení píše:...hasičské cvičení obdobné tomu, které se konalo na voze 8691 ...
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Tak jako tak tu kyblíky budou strašit alespoň dvakrát déle než SORky
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Příkladně u Citybusu je výrobcem garantovaná životnost 12 let a pokud v té době například nastanou nějaké defekty karoserie, vyhodnocené jako konstrukční vada, tak to výrobce musí řešit. To se buhužel děje u CB E3 a náklady na rozsáhlé opravy jdou částečně za výrobcem.Bobik píše:Nemohl, protože na rozdíl od drážních vozidel na to busy nejsou stavěný. Tam je to opravdu těch 5-7 let huntování téměř denně po celý rok a jakákoli další obnova je na hranici rentability. Většinou se počítám vyplatí (ve světě, ne v zchudlé ČR) koupit nový a "dalších x let se o to nestarat" než to draze opravovat.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Coby, v muzeu bude spotřební zboží.
- mixik
- Uživatel
- Příspěvky: 617
- Registrován: 07.10.2008 23:04
- Bydliště: Přívory - Všetaty
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
pánové, s těma autobusama to je taky o materiálu. vemte si, že od té doby co už to není 100% česká výroba, tak se šetří i na materiálu. nic není 100%. svářečí by vám mohli vyprávět.
to je samá směs rádoby kovů. pak to nemá po roce nebo dvou praskat.
vemte si takový rto nebo šimla. v podstatě vám stačil pozinkovaný plech, kladivo a šroubovák. karosy, maximálně do toho ´92 roku, to je ještě železo.
proto se nacházejí krásný kousky 30, 40 let starý. udělá se go nebo renovace a je to jak nový.
přesně jak řekl kolega, dnes to je spotřební zboží. dolejvat tekutiny a jezdit dokud to jezdí. pak schodit ze skály a jede se dalším.
všechno je o pěnězích a lobbistech.
mimochodem jsem zvědavý co bude v muzeu když to je spotřební zboží.
to je samá směs rádoby kovů. pak to nemá po roce nebo dvou praskat.
vemte si takový rto nebo šimla. v podstatě vám stačil pozinkovaný plech, kladivo a šroubovák. karosy, maximálně do toho ´92 roku, to je ještě železo.
proto se nacházejí krásný kousky 30, 40 let starý. udělá se go nebo renovace a je to jak nový.
přesně jak řekl kolega, dnes to je spotřební zboží. dolejvat tekutiny a jezdit dokud to jezdí. pak schodit ze skály a jede se dalším.
všechno je o pěnězích a lobbistech.
mimochodem jsem zvědavý co bude v muzeu když to je spotřební zboží.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Teorie kurvítka to myslím vysvětluje dostatečně.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
I dnes, pane kolego, i dnes. Akorát s tím rozdílem že dřív to bylo "kvalitní výrobou"a dnes je to záměr. Žádnej výrobce nemá zájem dělat něco co vydrží věčnost, to by pak nic nevydělal. Zisk především. Tomu se říká spotřební společnost.
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
No, nevim. Tohle se dělo za komára, hlavně se ŠM11 (první ŠM z 2. pol. 60's byly nahrazeny dalšími dvěma ŠM - z 1. pol. 70's a pak z přelomu 70's a 80's než přišly B731/2). A v Blavě to snad šlo do kopru i po 4 letech.Bobik píše:Nemohl, protože na rozdíl od drážních vozidel na to busy nejsou stavěný. Tam je to opravdu těch 5-7 let huntování téměř denně po celý rok a jakákoli další obnova je na hranici rentability. Většinou se počítám vyplatí (ve světě, ne v zchudlé ČR) koupit nový a "dalších x let se o to nestarat" než to draze opravovat.
No ale já myslim, že snad i třeba v ex. NSR by nebyl problém najít městký busy z konce 90's...
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Nemohl, protože na rozdíl od drážních vozidel na to busy nejsou stavěný. Tam je to opravdu těch 5-7 let huntování téměř denně po celý rok a jakákoli další obnova je na hranici rentability. Většinou se počítám vyplatí (ve světě, ne v zchudlé ČR) koupit nový a "dalších x let se o to nestarat" než to draze opravovat.
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
No, já nevím, proč by takovej Citybus nemohl sloužit i těch 14 let plně plánovaně. Mezi Ciťákem z roku 1996 a Sorkou z roku 2011 není žádnej velkej rozdíl. Vlastně on ten současnej Citelis je vlastně Citybus a jinejma světlama.
Prostě mi přijde jako blbost, aby bylo kýženým stavem to, aby se teď vyřazovaly B951/B961 z r. 2002-3 + stejně starý Ciťáky 12M a 18M...
Prostě mi přijde jako blbost, aby bylo kýženým stavem to, aby se teď vyřazovaly B951/B961 z r. 2002-3 + stejně starý Ciťáky 12M a 18M...
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6710
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
To ano, přesto tady máme násobek let rozdílu...9001 píše:Ono to samé platilo a platí i o tramvajích...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Ono to samé platilo a platí i o tramvajích...demon píše:Nejsou prachy na obnovu, proto přetahujou a musí se dělat obdoby tramvajových PO.9001 píše:Proto máme jak uvedl Radek Citybusy 13-14 let, proto má hodně kloubáků rok výroby 1996-1998, tedy taky 13 let.
Plánovaná životnost busu je samozřejmě podstatně nižší.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 174
- Registrován: 01.12.2005 12:36
- Bydliště: Nedaleko posledního vratného trojúhelníku
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Autobusové SO tento postup silně připomínají. Viz zde: http://www.doz.estranky.cz/9001 píše: Další věc je, že stejně do té tramvaje vrazíš jednou tolik peněz. U busu se snad dělají opravy typu PO, tedy komplet rozebrání a zase dání dohromady?