Stránka 19 z 91

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Napsal: 20.3.2015 23:21
od Fořtík
MM-Mikulovsky píše:"Obratová kolej za stanicí Petřiny, kde bude v ranní špičce pracovního dne obracet 1/2 pásmovaných spojů, která v ostatním provozním období pásmování bude končit na stávající konečné Dejvická. Z čehož plyne, že do nové konečné Nemocnice Motol pojede v době pásmování jen 1/2 spojů."
No jo, jenomže než někdo takový popisek přelouská, tak u toho usne. :lol:

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Napsal: 20.3.2015 23:08
od MM-Mikulovsky
Franklin: nemohu s tebou souhlasit - musím souhlasit s petr91
petr91 píše:..............
Obratová kolej za stanicí Petřiny, kde budou v ranní špičce pracovního dne obraceny pásmové vlaky. Část jich tedy skončí na Dejvické, část zde na Petřinách a část pojede ještě o stanici dál, na Nemocnici Motol.
Pásmo sice na novém Áčku bude, ale ne trojí jako vyznívá z tohoto popisku, ale v ranní špičce bude každá druhá souprava končit ve stanici Petřiny, ale přibližně od 9:30 do 20:00 bude každá druhá končit ve stanici Dejvická.
...........
nemohu brát, že jde o obecný popis, když v začátku je uvedeno časové období "v ranní špičce pracovního dne" = správný popisek bych viděl takto:
"Obratová kolej za stanicí Petřiny, kde bude v ranní špičce pracovního dne obracet 1/2 pásmovaných spojů, která v ostatním provozním období pásmování bude končit na stávající konečné Dejvická. Z čehož plyne, že do nové konečné Nemocnice Motol pojede v době pásmování jen 1/2 spojů."

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Napsal: 20.3.2015 22:54
od Franklin
Mně ten popisek o pásmování přijde správný. Neříká se v něm, že 3 různé konečné (Dejvická, Petřiny, Nemocnice Motol) budou mít 3 těsně za sebou jedoucí soupravy. Prostě je to obecný popis toho, jaké varianty budou během celého dne.

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Napsal: 20.3.2015 22:05
od petr91
Fotky z V.A pěkné, některé místa jsem ještě na fotografiích neviděl, ale některé popisky...
Obratová kolej za stanicí Petřiny, kde budou v ranní špičce pracovního dne obraceny pásmové vlaky. Část jich tedy skončí na Dejvické, část zde na Petřinách a část pojede ještě o stanici dál, na Nemocnici Motol.
Pásmo sice na novém Áčku bude, ale ne trojí jako vyznívá z tohoto popisku, ale v ranní špičce bude každá druhá souprava končit ve stanici Petřiny, ale přibližně od 9:30 do 20:00 bude každá druhá končit ve stanici Dejvická.
Pokud budete sledovat vodící slepeckou linii, zjistíte, že jste ve sloupu...
A to je správně, slepci nechodí po vodících pruzích do kterých se umisťují překážky, ale chodí vedle, kde mají přibližně metr z obou stran garantováno (není tomu bohužel většinou pravda), že do ničeho nenarazí.


Pokud bych se něčemu podivoval, tak tomu, že ve vestibulu stanice Nemocnice Motol jsou umístěny označovací strojky i na vstupu k nástupišti, které je určeno pouze pro výstup.

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Napsal: 07.3.2015 9:44
od von Špilberk
ZXS91 píše:tohle nám bylo řečeno vlastně jen tak mezi řečí #-o
Hmmm, tak nám vůbec ne. :? :roll: #-o

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Napsal: 07.3.2015 8:46
od ZXS91
Podle infa ze školního fakt platí 1.4., ale oficiálně taky od nikoho nic, tohle nám bylo řečeno vlastně jen tak mezi řečí #-o

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Napsal: 07.3.2015 7:41
od von Špilberk
Karosák píše:A víme co je 1.4. za datum jo? :D
Tak to datum opravdu důvěru nebudí. :lol:
Horší je, že jsem čerstvě po Školení 1 a nebylo tam o nějaké úpravě rychlostí na výhybkách ani bůů. :roll:

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Napsal: 06.3.2015 21:27
od Karosák
A víme co je 1.4. za datum jo? :D

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Napsal: 06.3.2015 19:57
od Bába Foutéř
kruťák píše:Já to slyšel taky, a to od nějakého "vyššího důstojníka", takže bych to bral jako jistou věc. DP prý zhodnotil, že stav tratí je lepší než v době, kdy byly normy tvořeny, takže to snesou.
Týkat se to bude pouze uzamykatelných výhybek s červeným návěstidlem.

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Napsal: 06.3.2015 19:17
od kruťák
Já to slyšel taky, a to od nějakého "vyššího důstojníka", takže bych to bral jako jistou věc. DP prý zhodnotil, že stav tratí je lepší než v době, kdy byly normy tvořeny, takže to snesou.

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Napsal: 06.3.2015 18:43
od Filip
Já slyšel informaci, že od 1.4.2015 bude i proti hrotům do odbočky rychlost 15 km/h. Ale nevím, co je na tom pravdy. Dozvěděl jsem se to od dvou různých lidí.

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Napsal: 06.3.2015 18:16
od MM-Mikulovsky
P_V píše:ad MMM: Nestálo by to pravidlo o rychlostech přes výhybku za revizi? Čepové výhybky s nezamčenými jazyky z tratí už vymizely, a ty moderní snesou víc. Pro začátek to třeba sjednotit na 15.
čepové výhybky tzv. manipulační v síti TT DPP jsou stále nejen v obratištích, ale i na tratích pojížděných s cestujícími (tam musí být označeny návěstí "V"), ale myslím, že jsem slyšel, že SE KONEČNĚ CHYSTÁ SJEDNOCENÍ RYCHLOSTI JÍZDY PROTI JAZYKŮM UZAMYKATELNÝCH VÝHYBEK.
Ovšem velmi jsem zvědav jak to bude stanoveno - jestli jen pro ty s návěstidlem či všechny (= i ty bez návěstidla).

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Napsal: 06.3.2015 17:36
od von Špilberk
P_V píše:Pro začátek to třeba sjednotit na 15.
Jsem pro. :wink:

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Napsal: 06.3.2015 15:13
od P_V
ad MMM: Nestálo by to pravidlo o rychlostech přes výhybku za revizi? Čepové výhybky s nezamčenými jazyky z tratí už vymizely, a ty moderní snesou víc. Pro začátek to třeba sjednotit na 15.

Re: Na Znamení, SJ, FJ a další odezvy na páteřní stránky

Napsal: 06.3.2015 13:44
od MM-Mikulovsky
http://www.prazsketramvaje.cz/showpage. ... 0305203404 - mám pocit, že se najde ještě řada dalších výhybek, kde se mnohým mohou plést rychlosti dle směru odbočný/přímý:
1.) horní Palmovka:
a) od Krejcárku (dle příznaku na APEXU a návěstidla ROV je dolní Palmovka přímo, ale fyzicky je vlevo a přímá větev je návěstěna doprava)
b) od Invalidovny (vlevo návěstěná dolní Palmovka je přímo a přímo návěstěná horní Palmovka je vpravo)
2.) za občasnou výstupní Voz. PA - někteří by mohly mít problémy poznat, co je v jazycích odbočná větev EOV, když signalizováno je vlevo "depo" a vpravo kusá kolej "v akátech" (a takových případů je nespočítaně)