Pojmenoval bych to nějak ve stylu "Metání luštěnin na zděné konstrukce", nebo "Proslovy k listnatým dřevinám".kruťák píše:BTW2: přemýšlím o založení tématu "Komunikace s úřady"
"Plodné" debaty
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Uběhl nějaký ten pátek od dob, kdy byl odeslán tento příspěvek
BTW1: po dlouhé době někdo, kdo ví (či si zjistil) co znamená můj titul
BTW2: přemýšlím o založení tématu "Komunikace s úřady"
Od té doby se toho mnoho nezlepšilo. Asi před 14 dny jsem posílal na MČ P1 žádost o info v této věci a po omluvě, že k tomu musí sehnat podklady, mi dnes přišla odpověď, že je všechno v pořádku.K-M v 18.9.2006 22:13 píše:Tak vidím že to ještě nikoho nevzrušilo... Všimli jste si něčeho na náměstí republiky? Celé náměstí v rovině, dokonce i vozovka zmizela, i TT je oddělena jen symbolicky, ale nástupní ostrůvky mají SCHOD v POLOVINĚ ŠÍŘKY CHODNÍKU! Na koncích je sice "nájezd" pro vozíčkáře, jenže - uprostřed těch nájezdů je staniční sloupek! A to prosím v době bezbariérovosti a v týdnu mobility...
Takže mě čeká takřka novinářské martýrium - oslovit projektanta, stavitele, sdružení zdr.postižených...I.H., ÚMČP1 píše:Úryvek z obsáhlého dopisu: Takto byla stavba ode dne 16. 9. 2006 uvedena do zkušebního provozu (se souhlasem účastníků řízení a dotčených orgánů státní správy, mimo jiné i zástupce Sdružení pro životní prostředí zdravotně postižených v ČR). Dne 11. 2. 2008 bylo OD MHMP vydáno kolaudační rozhodnutí č. j. MHMP 14044/2008/DOP-01/Sv. Na základě připomínek občanů byly v září roku 2008 zvýšené hrany směrem k chodníkům natřeny signální žlutou barvou.
BTW1: po dlouhé době někdo, kdo ví (či si zjistil) co znamená můj titul
BTW2: přemýšlím o založení tématu "Komunikace s úřady"
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Kubánské náměstí to také uměloBobik píše:Fakt jo? Nemožné se stává skutečností.... No nic ve zlém, ale tleskat rozhodně nebudu, takovouhle věc umí blbá křižovatka na Dělnické už dávno a to tam jsou starý světla. Kvůli tomu se nemuseli osazovat nový za X tisíc či milionů.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Fakt jo? Nemožné se stává skutečností.... No nic ve zlém, ale tleskat rozhodně nebudu, takovouhle věc umí blbá křižovatka na Dělnické už dávno a to tam jsou starý světla. Kvůli tomu se nemuseli osazovat nový za X tisíc či milionů.
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Taky jsem si toho všimnul. Uvidíme, jak to bude fungovat. Jinak dnes po O byla Želva zkusmo zapnuta a na vlastní oči jsem viděl, jak projely najednou 11 od Vinohrad, 16 od Žižkova a 26 od Strašnic.
- willyjeff
- Uživatel
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 30.11.2004 16:11
- Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Čeho jsem si to všiml na rekonstrukci SSZ na Želivského? Budou nové "čočky" při výjezdu z křižovatky do ulice Jana Želivského :-O Asi tam bude přechod pro chodce, ale proč tam máme proboha čočky? To budeme stát se soupravou v křižovatce, když nás to zastaví? Nebo jsem nepochopil účel A když pojedeme z druhé strany, tak buď budeme stát hodně dlouho od křižovatky, takže se o hodně prodlouží cyklus, nebo opět nás to bude zastavovat na přechodu? Pane Kasme, máte k tomu nějakou fotodokumentaci?
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
MM- Tohle neber osobně, ale když jdou počty řidičů do tisíců, tak se nikdy nic nebude líbit všem. K tomu systému zavádění. Asi je nějaký plán podle kterého se jede. Nikdy nevíš kdy bude Harfa potřeba...
p_v: Tady nějak nechápu. Závady se stát můžou a od toho tam ten řidič sedí. Pro 98% jízd je tohle další zlepšení.
p_v: Tady nějak nechápu. Závady se stát můžou a od toho tam ten řidič sedí. Pro 98% jízd je tohle další zlepšení.
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Kdyby neexistovala možnost nechtěného přestavení výhybky, mohlo by se přes ně v přímém směru jezdit bez zpomalení a bez hlídání. Stačil by z dálky jediný pohled na návěstidlo a řidič by měl jistotu, že dokud na něco nesáhne, tak to tak zůstane. Pražské tramvaje se konečně zbavily stavění proudem, ale zavedl se systém, který opět něco dělá bez povelu od řidiče a navíc občas špatně, takže jsme zase tam, kde jsme byli. Místo na nášlap se musí dávat bacha na automat, jestli mu neruplo v bedně.willyjeff píše:A proto je dobrá věc si při průjezdu nad rádiokrabičkou kontrolovat pohledem jak návěstidlo výhybky, tak i výhybku samotnou. K žádný MÚ pak nedojde
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
e
Postupné zavádění chápu já i mnoho kolegů, jímž se řešení také líbí (ovšem už jsem také zaznamenal negativní ohlasy, ať už nad řešením samoptným či nad postupností zavádění), ale prostě já i další kolegové nechápem co je logické nad zavedením v místě kde nikdo nejezdí a nezavedení, kde pavidelně končí jedna linka a občas další jsou odkláněny?9001 píše:Mě tohle řešení přijde naprosto logické. Jde to postupně at je Harfa a nebo SN a podle mě i logicky.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: "Plodné" debaty
Bobik: No spíš jsem to myslel tak, že nechci být moderátorem něčeho, za co jiní platí. Pokud by se fórum zpoplatnilo, byť třeba symbolicky, tak končím jako moderátor a budu zase běžný uživatel. No a důvod je přesně v tom, co píše piskvorr, najednou by se předpokládalo, že jsem tady pro zákazníky.
Re: "Plodné" debaty
To je IMHO přesně ono: Vývoj systému za peníze -> očekávání uživatelů, že všechno se systémem spojené je zaplacené, "tak ať se moderátoři ohánějí, když už je teda sakra platíme". Provoz je něco trochu jiného než vývoj, a to i na webu, nejen u tramvají (mimochodem o placených moderátorech tu dosud nebylo zmínky).Bobik píše:Čili chceš být ten, kdo peníze dává, nikoli ten co je přijímá?
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: "Plodné" debaty
Čili chceš být ten, kdo peníze dává, nikoli ten co je přijímá? Chápu to správně?Absolut píše:Pokud by se měly do provozu fóra motat peníze, tak já chci být zase obyčejný modrý uživatel.
Sím, sím, a můžu v tom případě bejt teda zelenej?
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: "Plodné" debaty
Pokud by se měly do provozu fóra motat peníze, tak já chci být zase obyčejný modrý uživatel.
Re: "Plodné" debaty
Správně, návrh tu už také padl: tlačítka bwuah+ a bwuah-.chemik píše:[mě by se to líbilo, kdyby se to "lajkování" jmenovalo nějak netradičně...
http://3x.cz/di-EEIM.png
Re: "Plodné" debaty
Jasně, "na každú robotu je nám treba špecialistov" Placený manažer komunikace není třeba tam, kde je ochota a schopnost komunikovat