Ahoj!
Asi bych měl několik doplnění:
1) Zdá se mi, že fotografie jsou starší, než ze zmíněných let 1965-67. Tehdy jezdilo v Praze již poměrně velké množství vozů T3 a na fotografiích není ani jedna. Ani móda (oblečení) a množství a typové složení aut na tehdy nejfrekventovanějších ulicích v Praze (byť to zjevně bylo o víkendu) nesvědčí pro polovinu 60. let.
2) Poslední vůz s "kladkou" - tyčovým sběračem (něm. Stangenstromabnehmer:-) dojezdil v pravidelné osobní dopravě zřejmě 24. 5. 1971. Kladky se nepoužívaly až do konce provozu starých tramvají. Trolejové vedení bylo sice uzpůsobeno na současný provoz tyčových sběračů i pantografů, ale dělalo to spíš problémy, tak byl vyvinut speciální typ pantografu (
takový, jaký mají současné komerční vozy), kterým se v letech 1968-71 osadily zbývající staré vozy.
3) Ano, můstek je malý most. Lávka ale do jisté míry také splňuje definici malého mostu
Pojmenování "Na Můstku" vzniklo od toho, že v době, kdy bylo Staré město pražské obehnáno hradbami a příkopy, byl na tomto místě přes příkop můstek. Po zasypání příkopů zůstal přilehlé ulici název "Na Příkopě" a místu "Na Můstku". Při stavbě metra v 70. letech se pak narazilo na pozůstatky původního můstku a je možné si je ve vestibulu stanice metra prohlédnout.