imho to není tak úplně přesnéFilippl píše:a prednost pred ni maji pocernicka, radlice, vaclavak, suchdol etc.
s metrem D se dočkáme i prodloužení tramvají - bez ohledu na to, jestli už budou všechny výše zmíněné tratě postavené
Moderátor: TRAM-FÓRUM
to bych netvrdil tak jistě, pokud se podnik rozhodne jít naplno cestou střídaných přestávek, tak to možná bude přesně naopak - slyšel jsem o úspoře asi 100 vozůHonzík píše:Vozovnu Strašnice zrušejí nejdřív v době, kdy budou mít nové vozovny. Nevím, kam si se ty tramvaje vešly. Když teď bude jejich počet přibývat.
To bude tedy možné až s prodloužením tram z Modřan do Libuše, tam by tušim měla vyrůst vozovna?Honzík píše:Vozovnu Strašnice zrušejí nejdřív v době, kdy budou mít nové vozovny. Nevím, kam si se ty tramvaje vešly. Když teď bude jejich počet přibývat.
Thx,příklad byl vyčerpávající.Před pány policajty docela smekám,tenhle přístup bych nečekal.. Takže když se vrátím z5 do MHD,tak jasnej postup asi nikde zakotvenej neni.. Tzn,že záleží na vkusu každýho soudruha,škoda.. Podle mě by (samozřejmě záleží na okolnostech) případná pokuta asi byla soudně napadnutelná.. je to hodně sporný,ale mohla by bejt,alespoň o stažení pokuty a zaplacení nákladů.Nebyl by tu nějakej právník?Tohle by mě docela zajímalo Přece neni možný platit nějakejch 900 (nebo kolik) +20 korun za ujetí třeba dvou,tří zastávek..Fořtík píše:Odpovím ti příkladem. (...)
Odpovím ti příkladem. Nedávno jsem jel svým autem z Prahy do Mníšku pod Brdy. Bylo to zrovna tehdy, kdy napadlo tolik sněhu, že i po této, v běžném provozu rychlé, komunikaci se nedalo jet víc jak 50. Po pluhu nikde ani stopa. Pod Cukrákem (na Jílovišti) se stává ze Strakonické silnice pro motorová vozidla. Protože nemám dálníční známku, obvykle tady sjíždím a objíždím tento úsek přes vesnice. Ale jak tak jsem o tom přemýšlel, dospěl jsem k závěru, že když Strakonická vypadá, tak jak vypadá, jak budou vypadat ty cesty přes vesnice? Nakonec jsem to risknul a jel dál, byť nemám dálniční známku. Přemýšlel jsem, co bych řekl policajtům, kteří by mně stopli. Jako na potvoru mě jedna hlídka zastavila. Naštěstí jsem měl argument, který z právního hlediska nejspíš není správný, nicméně příslušníci ho pochopili. Řekl jsem jim, že takto udržovaná komunikace není rychlostní komunikací první třídy a že na ní známku nepotřebuju. Chvilku přemýšleli a pak mě nechali jet.Paulie píše:Víte co by mě zajímalo?Představte si si situaci.. Jsem běžnej kaštan co si spočítá,že se dostane z bodu A do bodu B dejme tomu za 55minut.Koupí si časovku na 60.Když se blíží k bodu B,tak se jeho spoj zasekne,prostě dejme tomu zácpa mezi dvěma stanicema.A má tu smůlu,že mu v tuhle chvíli vyprší onen lístek.Za normální situace by mu to bylo volný,ale má ještě větší smůlu a právě v týhle zácpě ho drapne revizor.O co mi jde?Jestliže má ten spoj přece spoždění se kterym nemoh počítat (vím,dp za to nemůže,ale to neni kaštanův problém!),tak by po něm NIKDO neměl tu pokutu vymáhat.. Otázka zní,jak je to v praxi?? Asi se to přehraje na chudáka kaštana a on to zacáluje co?