Stránka 389 z 391

Napsal: 27.1.2006 14:44
od KM
ad TJ: No a ještě napiš, kdo to napadání začne. Schválně, jdi po tý diskusi. :roll:

Napsal: 27.1.2006 13:58
od Tonda Ježek
KM píše:Typický příklad dětinského užívání cenzury - dospělý člověk požádá: Pánové, prosím ukončete diskusi, není k tématu. (jakkoliv téma se jmenuje "ostatní" a jakkoliv diskuse není jen o plechovělaminátových strojích ale i o lidech kolem nich, a navíc tato nebyla nijak pohoršující). Neprotestuji, (neb na to nemám právo), uvádím to jen jako příklad. I uzamknout diskusi by šlo.
Je jedno takové přísloví: Nejvíce zla vznikne, když se někdo rozhodne konat dobro. Myslím že tady na to to sedí 100%. Věřím že cenzorské zásahy a neustále oživované diskuse o provozu fóra jsou vedeny ušlechtilými snahami, leč evidentně a průkazně vedou místo uklidnění k rozdmýchávání vášní.
Znovu upozorňuji, že tento příspěvek není kritikou nebo protestem ale analýzou či rozborem.
Politickou diskusi jsem zarazil v začátku hned proto, protože výsledek by byl na 99% stejný jako v tématu "Chování zaměstnanců DP". Skončilo by to nadávkami a napadáním. Já se nebráním diskusi o něčem jiném, ale politická debata už to jednou byla a dopadla, tak jak popisuji výše. Přiznám se, že ta větička o tramvajové diskusi byl takový můj alibismus. Ale ta moje reakce byla opravdu jenom na příspěvek Pawla. Nikoliv na vás dva s kocourem, tam ty příspěvky byly smazány, protože už postrádaly smysl a návaznost, když proxi své odstranil.
Já se kritice nebránim. :wink:

Napsal: 27.1.2006 11:23
od Proxy
Tonda Ježek píše:Příspěvek smazán. Toto není politická diskuse, ale diskuse o tramvajích!
Můj příspěvek byl smazán na moji vlastní žádost.
Připomínám, že jsem dopředu psal, že moje oznámení je zde umístěno pouze dočasně.
Děkuji všem příznivcům, ale v tuto chvíli není sebemenší důvod startovat k obraně. :smt031
**59 Přeji krásný den

Napsal: 27.1.2006 11:15
od kocour
KM píše:Typický příklad dětinského užívání cenzury - dospělý člověk požádá: Pánové, prosím ukončete diskusi, není k tématu. (jakkoliv téma se jmenuje "ostatní" a jakkoliv diskuse není jen o plechovělaminátových strojích ale i o lidech kolem nich, a navíc tato nebyla nijak pohoršující). Neprotestuji, (neb na to nemám právo), uvádím to jen jako příklad. I uzamknout diskusi by šlo.
Je jedno takové přísloví: Nejvíce zla vznikne, když se někdo rozhodne konat dobro. Myslím že tady na to to sedí 100%. Věřím že cenzorské zásahy a neustále oživované diskuse o provozu fóra jsou vedeny ušlechtilými snahami, leč evidentně a průkazně vedou místo uklidnění k rozdmýchávání vášní.
Znovu upozorňuji, že tento příspěvek není kritikou nebo protestem ale analýzou či rozborem.
No jo, ale ať počítám, jak počítám, tak dospělých lidí je tady tak 3 a půl kousku.

Napsal: 27.1.2006 10:00
od KM
Tonda Ježek píše:Příspěvek smazán. Toto není politická diskuse, ale diskuse o tramvajích!
Typický příklad dětinského užívání cenzury - dospělý člověk požádá: Pánové, prosím ukončete diskusi, není k tématu. (jakkoliv téma se jmenuje "ostatní" a jakkoliv diskuse není jen o plechovělaminátových strojích ale i o lidech kolem nich, a navíc tato nebyla nijak pohoršující). Neprotestuji, (neb na to nemám právo), uvádím to jen jako příklad. I uzamknout diskusi by šlo.
Je jedno takové přísloví: Nejvíce zla vznikne, když se někdo rozhodne konat dobro. Myslím že tady na to to sedí 100%. Věřím že cenzorské zásahy a neustále oživované diskuse o provozu fóra jsou vedeny ušlechtilými snahami, leč evidentně a průkazně vedou místo uklidnění k rozdmýchávání vášní.
Znovu upozorňuji, že tento příspěvek není kritikou nebo protestem ale analýzou či rozborem.

Napsal: 27.1.2006 9:00
od Tonda Ježek
pawel píše:xxx
Příspěvek smazán. Toto není politická diskuse, ale diskuse o tramvajích!

Napsal: 26.1.2006 22:00
od Karotka
ULF má individuální vedení každého kola, takže by se hoblování mělo nějak redukovat. Horší je samotná koncepce "ultra-low", neboli "břichoplaz". Asi by to drhlo v našich výškových obloucích.

Napsal: 26.1.2006 21:04
od Zdeněk
pawel píše:po totální rekonstrukci všech TT, změně přístupu k jejich údržbě, resp. údržbě vozů, možná ano:D
Já myslel hlavně Barrandov a průjezd centrem-jak moc by to hoblovalo koleje. Protože co jsem o tom četl, tak ULF jakýsi mechanismu, který celý vůz "ohýbá". tak to by taky mohlo být řešení pro naše tramvaje.

Napsal: 26.1.2006 19:54
od pawel
po totální rekonstrukci všech TT, změně přístupu k jejich údržbě, resp. údržbě vozů, možná ano:D

ULF

Napsal: 26.1.2006 18:49
od Zdeněk
Souhlasim s Proxym. :D
Ale jeden tram dotaz. Myslíte, že by mohl v Praze jezdit vídeňský ULF?

Napsal: 22.1.2006 15:39
od Paulie
PvvS píše:V TV na CS film je ted tusim Zachrante terezku o starym dvounapravaku
Tak to už bych taky rád někde sehnal grrr :(

Napsal: 22.1.2006 15:07
od PvvS
V TV na CS film je ted tusim Zachrante terezku o starym dvounapravaku

Napsal: 22.1.2006 13:19
od Pepa
No před půlnocí v Braníku už nic nebylo.

Napsal: 21.1.2006 22:24
od Tonda Ježek
To mi připomíná, když jsem dělal na Chodově dozor při nočním natáčení v metru...tam to bylo trochu akčnější, házeli jednu nejmenovanou herečku na invalidním vozíku do kolejí a najížděli na ní MUVkou... :wink:

Napsal: 21.1.2006 22:04
od Martin
Jedním kamarádem jsem byl požádán, abych písmem (nikoliv fotografií)zmapoval dnešní natáčení v Braníku. Nabízím jej tak i Vám (a omlouvám se za délku)...

NATÁČENÍ VE SMYČCE NÁDRAŽÍ BRANÍK
Přestože dnešní sobotní počasí by se dalo popsat přívlastkem "pod psa", přesto jsem (jsa nabuzen úvodníčkem Pražských tramvají) vyrazil zkouknout, jak vypadá takové natáčení televizního seriálu, navíc s účastí tramvají…
Začátek výluky obratiště byl avizován na 15. hodinu. Dorazil jsem lehce po třetí s očima navrch hlavy, co se bude dít. Ale při prvním sezření scenerie jsem zapochyboval, bude-li se vůbec něco dít. Smyčka byla zcela standardně obsazena vozy linky 16, z monotónnosti sobotního odpoledne vybočoval snad jen fakt, že na místě stálo dispečerské vozidlo a trochu absurdnosti přidala obsluha filmařského trambusu, která hadicí rozmáčela (za prudkého deště) zbytky sněhu, zbyly-li tam nějaké. Až při pozornější obhlídce terénu jsem narazil na šňůru vozů České televize, odstavených pod mostem Inteligence. Takřka hodinu se nedělo vůbec nic, namísto filmařů na místo dorazilo ještě několik dopravních fandů a pořadí linky 16.
Až ve čtyři se ledy pohnuly. Do smyčky ladně vplula strašnická souprava 7033+6689, oblečená jako linka 11. (Proč natáčení sekunduje takový nereprezentativní vrak, napadlo mě. Pochopil jsem později.) Dispečink vydal příkaz, že linka 16 se začne obracet na Dvorcích, ale poslední šestnáctka ze smyčky vyrazila až v 16.20. Mezi zchátralé dřevěné stánky (které budou zanedlouho, jak jsem se dověděl z letáku, Prahou 4 zbourány) vjel konvoj přenosových vozů a prostor se zaplnil. Až se setměním se začala scéna připravovat. Mezitím jsem decentně vyzpovídal jednoho z členů štábu. A co jsem se dověděl?
Štáb pod vedením režiséra Hynka Bočana si smyčku pronajal až do čtyř hodin ranních, aby zde v rámci závěrečného natáčecího dne vytvořil poslední chybějící scény chystaného seriálu „Poslední sezóna“ z hokejového prostředí (s Martinem Dejdarem nebo i Jaromírem Jágrem), který však televize patrně odvysílá až příští rok. Proč na místo dorazila zrovna tato souprava jsem se dozvěděl právě teď. Natáčí se totiž scéna, kdy parta mladíků bude demolovat tramvaj. (Zchátralý vůz 6689 tak možná po natáčení ihned zamíří na přestavbu do dílen :D ). A jelikož děj se fiktivně odehrává v Liberci, zmíněná souprava bude ve filmu přestavovat soupravu liberecké linky 11. Liberečáci by však zakroutili hlavou. Z původně vlečného vozu 6689, který byl přesunut jako čelní (kvůli otevřené kabině, která režii víc vyhovovala) byla odstraněna loga DPP a nalepeny samolepky DP Liberec. Do bočních orientací byly vloženy orientace linky 11 v pro ni nelogické trase Lidové sady-Horní Hanychov a jako čelní orientace dán Horní Hanychov. Branická smyčka se tak přetransformovala na liberecké Lidové sady. Špinavá a typicky strašnická špatně čitelná linková orientace jedenáctky zůstala za sklem, ale to štábu zřejmě nevadilo.
Také autobusová část točny měla simulovat Liberec. To se však tvůrcům opět nepodařilo. Vyrostl tu sloupek fiktivní zastávky "Činžovní" pro linky 148 a 188, ovšem s platnými zastávkovými řády libereckých linek 35 a 27. Sloupek byl navíc postaven vstřícně k pravidelné nástupní zastávce, čili pro autobus s dveřmi napravo zcela nepoužitelný. Večer se zřejmě bude natáčet i scéna autobusová, protože k natáčení byl od Connexu propůjčen vůz 1330 (B932) s orientací 165 Cementárna Radotín.
Než ovšem tohle všechno štáb připravil, uplynula hodina. Přestože mi začaly téměř omrzat nohy, podíval jsem se na natočení prvního (velmi dramatického :D) obrazu. Kamera umístěná na jeřábu natočila řidiče oné soupravy (kterého si zahrál podnikový dispečer), jak vstupuje do kamery. Přes jednoduchost scény jim to trvalo dlouhých 20 minut. Režisér Bočan takticky uděloval pokyny z tepla přenosového vozu, na „place“ za něj mrzla asistentka. Další scénu, která měla zachycovat mladíky, kterak se chystají tramvaj sprejovat, jsem už však nesledoval a vyrazil domů. Stejně, podle pracovního tempa soudím, že točí ještě teď…
Jak práce štábu dopadla však budeme moci ohodnotit zřejmě až příští rok.