(PL) Wrocław

Polské provozy

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Uživatelský avatar
syverin
Uživatel
Příspěvky: 947
Registrován: 29.11.2004 14:00
Bydliště: V noci 512
Kontaktovat uživatele:

Re: První i druhý takový... [Wroc3aw][PL]

Příspěvek od syverin » 06.2.2009 16:03


kruczek1

Re: První i druhý takový... [Wroc3aw][PL]

Příspěvek od kruczek1 » 06.2.2009 15:55

Hi.

I'm from Poland and I live in Wroclaw. We bought 4 years ago Skoda 16T. Now we bought Skoda trams again, but not exacly the same.
New trams will be two-direction (cockpit on both sides) with air-conditioning. I heard that new name for them will be 19T. Do you know something about those trams?

I like Skoda 16t, but they have some defects: seats situated to the center - there is no space between them. Also joints are very loud. But I like them :)

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: První i druhý takový... [Wroc3aw][PL]

Příspěvek od pawel » 21.10.2008 22:02

skodovka ve vratislavi ma peknou ostudu - jde totiz o bezkonkurencne nejhlucnejsi tramvaj ve meste (konstaly jsou navic podle meho subjektivniho pozorovani tissi nez nase vozy T). kdyz sedim na uni a pod okny projizdi 16T co 5 minut, tak je to doopravdy utrpeni. ulice je siroka par metru a je to jako by projizdely tanky - pritom jde o novou a navic primou trat bez krizeni. podle poslechu ma 90% vozu obuty nejmene jeden podvozek. at uz je to vinou udrzby nebo dodavatele vozu, rozhodne to nedela dobrou reklamu skodovce ani cesku. @3643

NGT8DD

Příspěvek od NGT8DD » 15.3.2007 18:15

Už březen, ale 16T ne jezda. Naša nova dráha přes centrum města je špatně vybudovana. 16T vykoleja se tam :cry:
NGT8DD píše: prezentace uz 12.01.2007
Tramvaj Skoda je pohodlný a rychlý. Pouze 3 clanek je těsný.
pan Vedoucí píše:klasickou kabinku.
Ridič moze měnit velikost kabiny. Kabina muze být mala nebo velka (prvni dveře pro cestující nebo řidiča).

Uživatelský avatar
pan Vedoucí
Uživatel
Příspěvky: 209
Registrován: 07.12.2006 10:23
Bydliště: Praha

Příspěvek od pan Vedoucí » 23.2.2007 0:05

Smurfx píše:A 16T tipuju tak o 2-3 miliony méně vzhledem k nehnanému podvozku u 3.článku - tedy tak 53 milionů.
Tak pak pričti setsakramentsky drahé akumulátory. Ono to hodi nějakých 70 milionů pro Wroclaw.

Uživatelský avatar
Smurfx
Uživatel
Příspěvky: 352
Registrován: 27.10.2004 17:39
Bydliště: Praha - Řepy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smurfx » 22.2.2007 22:34

trainzjohny píše:Vůz 14T dodávaný do Prahy vyjde na cca 56 miliónů korun českých.
A 16T tipuju tak o 2-3 miliony méně vzhledem k nehnanému podvozku u 3.článku - tedy tak 53 milionů.

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od trainzjohny » 22.2.2007 19:59

Anton_H píše:Panove z Wroclavu!
A kolik stoji 16T a 14T?
Vůz 14T dodávaný do Prahy vyjde na cca 56 miliónů korun českých.

Uživatelský avatar
Smurfx
Uživatel
Příspěvky: 352
Registrován: 27.10.2004 17:39
Bydliště: Praha - Řepy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smurfx » 22.2.2007 19:42

9001 píše:Já si nemůžu pomoct,ale takhle ta 14T,vlastně 16T vypadá daleko líp,než s pražským náterem.
Spíše naopak, vypadá to jako nemocniční vůz. Pražský nátěr mnohem víc využívá podařeného odvážného designu přední části. Ten modrý pruh to tam opravdu kazí

Anton_H
Uživatel
Příspěvky: 24
Registrován: 03.11.2006 15:24
Bydliště: Kyjev

Příspěvek od Anton_H » 22.2.2007 19:22

Panove z Wroclavu!
A kolik stoji 16T a 14T?

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 09.1.2007 21:52

Já si nemůžu pomoct,ale takhle ta 14T,vlastně 16T vypadá daleko líp,než s pražským náterem.

Uživatelský avatar
pan Vedoucí
Uživatel
Příspěvky: 209
Registrován: 07.12.2006 10:23
Bydliště: Praha

Příspěvek od pan Vedoucí » 09.1.2007 20:59

trainzjohny píše:Jak na to tak koukám, tak mě zaráží tlačítko na otevírání dveří i na prvních dveřích, oni nevedou do kabiny ??? Nebo si budou moc cestující vlézt při nacpané tramvaji i dopředu (kvůli zvýšení přepravní kapacity :D )
Nevedou, jsou do prostoru pro cestující. Řidič má klasickou kabinku.

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od trainzjohny » 09.1.2007 20:54

Jak na to tak koukám, tak mě zaráží tlačítko na otevírání dveří i na prvních dveřích, oni nevedou do kabiny ??? Nebo si budou moc cestující vlézt při nacpané tramvaji i dopředu (kvůli zvýšení přepravní kapacity :D )

Uživatelský avatar
pan Vedoucí
Uživatel
Příspěvky: 209
Registrován: 07.12.2006 10:23
Bydliště: Praha

Příspěvek od pan Vedoucí » 09.1.2007 20:49

Omlouvám se autorovi fotografie, ale v rámci zajištění dostatečné rychlosti umisťuji sem. Moderátoři nechť případně smažou.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1713
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Příspěvek od radek31 » 09.1.2007 20:03

funguje, ale neskutečně pomalu

Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
Příspěvky: 2418
Registrován: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fořtík » 09.1.2007 19:54

NGT8DD píše:Prvni jizda a prezentace uz 12.01.2007. :wink:

Ted Skoda ceka ve vozovne IV Borek na provozní povolení.

Fotka z Plzna:
http://km.wroclaw.pl/album_page.php?pic ... edaa1e3d7b
Nefunguje :roll:

Odpovědět