Re: První i druhý takový... [Wroc3aw][PL]
Napsal: 06.2.2009 16:03
A jo...
http://www.polskatimes.pl/gazetawroclaw ... ,id,t.html
http://www.polskatimes.pl/gazetawroclaw ... ,id,t.html
Jediné fórum, které je v úpadku!
https://tram-forum.prazsketramvaje.cz/
https://tram-forum.prazsketramvaje.cz/viewtopic.php?f=36&t=1490
Tramvaj Skoda je pohodlný a rychlý. Pouze 3 clanek je těsný.NGT8DD píše: prezentace uz 12.01.2007
Ridič moze měnit velikost kabiny. Kabina muze být mala nebo velka (prvni dveře pro cestující nebo řidiča).pan Vedoucí píše:klasickou kabinku.
Tak pak pričti setsakramentsky drahé akumulátory. Ono to hodi nějakých 70 milionů pro Wroclaw.Smurfx píše:A 16T tipuju tak o 2-3 miliony méně vzhledem k nehnanému podvozku u 3.článku - tedy tak 53 milionů.
A 16T tipuju tak o 2-3 miliony méně vzhledem k nehnanému podvozku u 3.článku - tedy tak 53 milionů.trainzjohny píše:Vůz 14T dodávaný do Prahy vyjde na cca 56 miliónů korun českých.
Vůz 14T dodávaný do Prahy vyjde na cca 56 miliónů korun českých.Anton_H píše:Panove z Wroclavu!
A kolik stoji 16T a 14T?
Spíše naopak, vypadá to jako nemocniční vůz. Pražský nátěr mnohem víc využívá podařeného odvážného designu přední části. Ten modrý pruh to tam opravdu kazí9001 píše:Já si nemůžu pomoct,ale takhle ta 14T,vlastně 16T vypadá daleko líp,než s pražským náterem.
Nevedou, jsou do prostoru pro cestující. Řidič má klasickou kabinku.trainzjohny píše:Jak na to tak koukám, tak mě zaráží tlačítko na otevírání dveří i na prvních dveřích, oni nevedou do kabiny ??? Nebo si budou moc cestující vlézt při nacpané tramvaji i dopředu (kvůli zvýšení přepravní kapacity )
NefungujeNGT8DD píše:Prvni jizda a prezentace uz 12.01.2007.
Ted Skoda ceka ve vozovne IV Borek na provozní povolení.
Fotka z Plzna:
http://km.wroclaw.pl/album_page.php?pic ... edaa1e3d7b