Ále Černý kůň-Belárie-tam by 70km/h byla jako vyšitá !radek31 píše:??? proč by to mělo vadit? stejně se víc než 60 jezdit nesmífricoolinek2 píše: To ne, proboha !
já nejsem přítel překračování povolených rychlostí
(P) Polské provozy obecně
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2576
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2576
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2576
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Ty věříš tomu, že to 14t nerozproudí na víc než 60 ???Pepa píše:16T:pojezd Bo´2´Bo´, 65%nízkopodlažnost, výkon 4x90kW, max.rychlost 70km/h, hmotnost 37 360kg, max.obsaditelnost 243osobfricoolinek2 píše:Jakej rozdíl je mezi 14T (pro Prahu) a 16T (pro Wroclaw)
14T:pojezd Bo´Bo´Bo´, 50%nízkopodlažnost, výkon 6x90kW, max.rychlost 60km/h, hmotnost 38 275kg, max obsaditelnost 279osob
16T:pojezd Bo´2´Bo´, 65%nízkopodlažnost, výkon 4x90kW, max.rychlost 70km/h, hmotnost 37 360kg, max.obsaditelnost 243osobfricoolinek2 píše:Jakej rozdíl je mezi 14T (pro Prahu) a 16T (pro Wroclaw)
14T:pojezd Bo´Bo´Bo´, 50%nízkopodlažnost, výkon 6x90kW, max.rychlost 60km/h, hmotnost 38 275kg, max obsaditelnost 279osob
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2576
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Witajcie jestem z Polski dokładniej z Krakowa jeśli chodzi o tatry RT6N1 to jeżdzą w Poznaniu wyjątkowo awaryjne tramwaje zapraszam na polskie forum komunikacyjne http://www.km-forum.com.pl/
pozdrawiam lukluk
pozdrawiam lukluk
- Ostravák
- Uživatel
- Příspěvky: 160
- Registrován: 18.6.2005 16:11
- Bydliště: kousek od tramvajové zastávky Antonína Poledníka
- Kontaktovat uživatele:
Takže, když už jsme u toho Krakowa, tak sem přidám i svůj názor na toto tramvajové město. Krakow mi připadá jako nejhezčí polské město a to se týče i tramvajového provozu. Vozový park byl podle mě na velmi dobré úrovni. Vozový park se skládá jak již psal Neral z typicky polsých tramvají 105Na, nízkopodlažní NGT6, zánovních GT6 a E1. E1 do provozu zasahují jen velmi sporadicky a to hlavně na tram. lince č. 7.
kde je tento bar(na ktere ulici)??Neral píše:A ještě taková perlička z Krakowa: Procházeli jsme se tak večer po městě s tím, že bychom na chvíli zašli někam posedět... a naprosto náhodou jsme narazili na podnik jménem Tram Bar 11 - takže bylo rozhodnuto.A udělali jsme dobře, je to příjemné místo, vyznačující se mimo jiné fotkami starých tramvají a hlevně velice originálním nápojovým lístkem - posuďte sami.
bydlim 100km od Krakowa a chtel bych si tam dojit??


