(D) Německé provozy obecně

Německé provozy

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Honza Šlehofer
Uživatel
Příspěvky: 145
Registrován: 23.10.2005 12:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Honza Šlehofer » 24.10.2005 18:40

A kolik s tím jelo lidí do centra? V roce 2002 jsme tam byli několikrát, kamarád tam studoval a vždycky nám to přišlo hrozně prázdné. Do centra jeli tak dva či tři lidi. Je to tedy hezká věc, ale zrovna v tom Zwickau nám to přišlo, že na to kolik to muselo stát peněz, tak že to není moc využívané. Bylo to ale o víkendu a v pracovní dny to snad mělo být podle toho kamaráda o trochu lepší, i když ne omoc. Ale němci na to mají, tak je dobře že peníze do MHD vráží.
A další dotaz: nevíte někdo, jak to vypadá s prodloužením té tramvajové tratě? Je to ta trať co vede od napojení "kočkopsa" tedy od konečné Stadthalle a už když jsem tam byli v létě 2004 bylo postaveno snad už několik km ale chyběla trať v sídlišti. Bylo to zajímavé prošli jsem tu rozestavěnou trať, která šla i zajímavě přes pole, ale na okraji dalšího sídliště najednou končila a nebylo vidět žádné známky, kam povede dále ...
A dle schématu sítě na jejich stránkách to v provozu stále není.

Nějaké fotky ze Zwickau mám tady: http://tramvaje.plzenskamhd.net\mesta\srn.htm#zwickau.

Uživatelský avatar
Pajda
Uživatel
Příspěvky: 341
Registrován: 02.9.2004 14:44
Bydliště: Zatím ještě v Praze...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pajda » 24.10.2005 11:55

MOp: Děkuji za spolupráci. Nejpozoruhodnější na tom ale je to, jak systém opravdu funguje s tím spojováním a přesedáním řidičů. Ve stanicích žádný obslužný personál, žádné prostoje atd.
Pěkná byla kombinace cestou do Mariánek. Strojvůdce Viamont, sličná průvodčí ČD a německá souprava.
Myslím, že do Zwickau by se měl vypravit každý, kdo uvažuje o regiotramvaji.

MOp

Re: Euroregion

Příspěvek od MOp » 24.10.2005 11:13

Pajda píše:O víkendu jsem se pohyboval mezi na českoněmeckém pomezí mezi Mariánskými Lázněmi a Zwickau.
Jen pár postřehů - Do centra Cvikova zajíždí motorová souprava Regio Sprinter po ulici v režimu tramvaje. Jezdí po splítce společně s místní tramvají. Proti běžným vlakům mají navíc blinkry a brzdová světla, aby to mohlo do ulic města...
jen doplnim - mehr infos an http://www.vogtlandbahn.de/ :-D
plan site, fotky atd atd..

Uživatelský avatar
Pajda
Uživatel
Příspěvky: 341
Registrován: 02.9.2004 14:44
Bydliště: Zatím ještě v Praze...
Kontaktovat uživatele:

Euroregion

Příspěvek od Pajda » 24.10.2005 11:02

O víkendu jsem se pohyboval mezi na českoněmeckém pomezí mezi Mariánskými Lázněmi a Zwickau.
Jen pár postřehů - Do centra Cvikova zajíždí motorová souprava Regio Sprinter po ulici v režimu tramvaje. Jezdí po splítce společně s místní tramvají. Proti běžným vlakům mají navíc blinkry a brzdová světla, aby to mohlo do ulic města.
Tyhle jednotky jezdí po celém kraji i do Čech. Z různých míst vyjedou soupravy, které se podle potřeby automaticky spojí do delších vlaků (až 3 jednotky) s tím, že první jede do cíle A, druhá B a třetí C. V dalších stanicích se zase rozpojí a pokračují svou cestou. Strojvůdci nejezdí nevytížení, při spojení jednotek vystoupí a hned přesednou na zpáteční směr.
Myslím, že během směny přesedá aspoň do 5 různých jednotek.¨Na hraicích zase nasedne český strojvůdce a jede se dál. Žádné zápisy, podpisy, nic takového.
V jednotkách jsou automaty na lístky a někdy je tam i průvodčí, u kterého lze zakoupit i lístek na MHD
Fotky budou.

Uživatelský avatar
Tonda Ježek
Uživatel
Příspěvky: 1080
Registrován: 30.11.2003 22:54
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tonda Ježek » 16.9.2005 23:34

Přes prázdniny přibyly na webu Plauen a Magdeburg.

DPmPET

Rekonstrukce vozů TATRA

Příspěvek od DPmPET » 14.8.2005 18:54

Nejhezčí rekonstrukce je T3D-M z Chemnitzu(Karl-Marx-Stadt) 8-)

DPmPET

Rekonstrukce vozů TATRA v NSR

Příspěvek od DPmPET » 14.8.2005 18:51

Nevím ale první město které začalo rekonstrukcema vozů TATRA bylo Halle 8-)

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: 6004

Příspěvek od Pepa » 09.7.2005 23:48

Jo desing je tak trochu na bl... :) ale co se dá dělat, ty modernizace jsou z jedněch prvních modernizacích T3D/T4D

Uživatelský avatar
Phabbey
Uživatel
Příspěvky: 266
Registrován: 24.4.2004 21:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Phabbey » 09.7.2005 21:03

pawel píše:nojo, jenže nezapomínej, že u měst býv. NDR jde o modernizace z doby často ještě před 8200!!! to je pak trošku míchání hrušek s jablky, protože srovnávat ostravskou T3LF a 8200 taky nemá smysl.
To je pravda, na to jsem nemyslel :oops:
Ale design je tak jako tak dost nepovedený.

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2387
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 09.7.2005 20:11

nojo, jenže nezapomínej, že u měst býv. NDR jde o modernizace z doby často ještě před 8200!!! to je pak trošku míchání hrušek s jablky, protože srovnávat ostravskou T3LF a 8200 taky nemá smysl.

Uživatelský avatar
Phabbey
Uživatel
Příspěvky: 266
Registrován: 24.4.2004 21:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Phabbey » 09.7.2005 18:32

Tonda Ježek píše:Můžete i posoudit, jakým způsobem tyto města své tramvaje z ČKD rekostruují a porovnat to z provozy z ČR :wink:
Myslím, že hlavně v Chemnitzu se především po designové stránce nemají čím chlubit :smt078
Stará tramvaj, akorát zkažená (mírně řečeno). Kam se hrabou na takový DPO...

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: 6004

Příspěvek od Pepa » 08.7.2005 23:50

Pajda píše: Chtěl bych jen vědět, proč mají tram z Rostocku na předních světlech zakrývací štítky. Ty se používají u aut s obraceným řízením. V praxi by tedy auto z GB mělo mít v Evropě na světlech nalepené podobné štítky. Je to proto, že světla jsou asymetrická a na pravé straně svítí výš než na straně levé.
Taky by mě to zajímalo, něco takového mají i ve městě Gotha -vůz KT4D 311 <-odkazy
Ale nemají to všechny vozy, jen některé.

Uživatelský avatar
Pajda
Uživatel
Příspěvky: 341
Registrován: 02.9.2004 14:44
Bydliště: Zatím ještě v Praze...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pajda » 08.7.2005 21:32

Tonda Ježek píše:Tak jsem na stránky přidal další německé tramvajové provozy:
Gera
Chemnitz
Rostock

Můžete i posoudit, jakým způsobem tyto města své tramvaje z ČKD rekostruují a porovnat to z provozy z ČR :wink:
Chtěl bych jen vědět, proč mají tram z Rostocku na předních světlech zakrývací štítky. Ty se používají u aut s obraceným řízením. V praxi by tedy auto z GB mělo mít v Evropě na světlech nalepené podobné štítky. Je to proto, že světla jsou asymetrická a na pravé straně svítí výš než na straně levé.

Uživatelský avatar
Tonda Ježek
Uživatel
Příspěvky: 1080
Registrován: 30.11.2003 22:54
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tonda Ježek » 08.7.2005 21:13

Tak jsem na stránky přidal další německé tramvajové provozy:
Gera
Chemnitz
Rostock

Můžete i posoudit, jakým způsobem tyto města své tramvaje z ČKD rekostruují a porovnat to z provozy z ČR :wink:

Uživatelský avatar
Predseda
Uživatel
Příspěvky: 85
Registrován: 17.3.2005 9:51
Bydliště: Žumpa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Predseda » 25.4.2005 10:45

Tonda Ježek píše:Pár nových fotek z Drážďan, hlavně vozy typu NGT
http://mhdcr.biz/tram/dresden/tram,fotk ... n.htm#nove
Jo a čelní orientace (první řádek) na téhle fotce a jeho výraz vyjadřuje, co se chce řidiči té tramvaje.... :lol:

Odpovědět