Stránka 2 z 16

Re: (D) Německé provozy obecně

Napsal: 01.6.2015 21:20
od Petrpes
Toto bydlení musí být šotoušův splněný sen :)
Uvažovali jste o bydlení nad splítkou v Karmelitské?

Re: (D) Německé provozy obecně

Napsal: 01.6.2015 18:46
od pawel
IMAG0873.jpg
zajimavost z mnichova - konecna posilove linky 22. co na to zle evropske a hodne ceske normy? :)

Re: (D) Německé provozy obecně

Napsal: 29.5.2014 13:40
od Petrpes
Zrovna dneska budu jedno z Absolutem zmiňovaných SU na polonoci mít :) Upravit interiér do původního stavu by bylo to nejmenší...

Re: (D) Německé provozy obecně

Napsal: 29.5.2014 12:26
od Pepa z Nuslí
Absolut píše:Já bych si dovolil názor, že vozů Gotha a od nich odvozených je v Německu zachovaných muzejně tři ****** a že by se tyhle dva měly tak maximálně natřít jako pomník, nebo rovnou vyhodit. Radši než nějaký petice do Regensburgu by se šotouši v Praze měli rozhlédnout, co jim právě doma uniká mezi prsty. Kdyby měl někdo slušný krytý prostor třeba na Karosu B741 nebo na nějaké nízké SUčko, co mělo původně dvojsedačky, tak by to časem byl unikát.
Souhlasím, těch SUčekl, co mají dvojsedačky už moc není, resp myslím si že je už jenom jedno.

Re: (D) Německé provozy obecně

Napsal: 29.5.2014 8:45
od 9001
Absolut píše:Já bych si dovolil názor, že vozů Gotha a od nich odvozených je v Německu zachovaných muzejně tři ****** a že by se tyhle dva měly tak maximálně natřít jako pomník, nebo rovnou vyhodit. Radši než nějaký petice do Regensburgu by se šotouši v Praze měli rozhlédnout, co jim právě doma uniká mezi prsty. Kdyby měl někdo slušný krytý prostor třeba na Karosu B741 nebo na nějaké nízké SUčko, co mělo původně dvojsedačky, tak by to časem byl unikát.
A B741 se někde dochová? V rámci ČR/SR

Re: (D) Německé provozy obecně

Napsal: 29.5.2014 8:42
od Absolut
Já bych si dovolil názor, že vozů Gotha a od nich odvozených je v Německu zachovaných muzejně tři ****** a že by se tyhle dva měly tak maximálně natřít jako pomník, nebo rovnou vyhodit. Radši než nějaký petice do Regensburgu by se šotouši v Praze měli rozhlédnout, co jim právě doma uniká mezi prsty. Kdyby měl někdo slušný krytý prostor třeba na Karosu B741 nebo na nějaké nízké SUčko, co mělo původně dvojsedačky, tak by to časem byl unikát.

Re: (D) Německé provozy obecně

Napsal: 20.5.2014 9:28
od 9001
Nechci být moc rýpal, ale není lepší než petice udělat sbírku na záchranu ve spolupráci s městem?

Zachování staré tramvajové soupravy v Regensburgu

Napsal: 20.5.2014 9:01
od Marek
Dovoluji si vám nabídnout ke zvážení podepsání elektronické petice za záchranu původního tramvajového vlaku v německém Řezně, kterou pořádá kolega: https://www.openpetition.de/petition/on ... ten-werden

Obrázek
Vlastní volný překlad petice píše:Zachování staré tramvajové soupravy v Regensburgu (Řezně)
Jediná dochovaná původní řezenská tramvajová souprava byla přepravena dopravním podnikem zpátky do Řezna a nyní rezne na pozemku dopravního podniku.
Renovace je naléhavě zapotřebí, dokonce už byla dopravním podnikem naplánována, ale pak byla opět zrušena.
Vozidla jsou ve velmi špatném stavu, neboť jsou vystaveny povětrnostním vlivům a nebyla učiněna žádná opatření k jejich na zachování.
Vyzýváme město Regensburg, aby se zasadilo o zachování kusu místní historie a podpořilo obnovu!

Info:
http://www.facebook.com / stadtbahn.regensburg
stadtbahnrgbg@gmail.com

Odůvodnění :
1.8.1964 byl v Regensburgu zastaven tramvajový provoz.
1.8.2014 bude 50. výročí této události.

Prosím podpořte tuto petici, je to možná poslední šance zachovat malý kousek místní historie pro příští generace!
Pokud se nám nepodaří využít tohoto výročí k záchraně vlaku, velmi pravděpodobně skončí ve šrotu a bude pro budoucnost ztracen.
Tento kus historie města bychom měli chránit stejně jako Staré Město Regensburg, kamenný most atp.

Jménem všech signatářů a signatářek.
Petice je otevřena do 24.7.2014, vyplňuje se celé jméno, PSČ+město, ulice+č.p.(není zveřejněno), email a země (Tschechien). Fotka je vypůjčená z wiki.

Re: AW: (D) Německé provozy obecně

Napsal: 29.7.2013 22:08
od ZXS91
nk8215 píše:Cottbus netuším, odtamtud znám jen nádraží, kterýmu se vždycky hledím vyhnout, pokud to jde - důvodem je jeho -válkou podmíněná - prapodivná dispozice. Původně totiž šlo o tzv. "klínové nádraží" (německy Keilbahnhof), u něhož jsou koleje na obou stranách výpravní budovy (podobně jako u starého nádraží v Ústí nad Orlicí). Budova byla za války vybombardovaná, ovšem soudruzi z NDR ji už neobnovili a spokojili se s panelákem u kolejí (jako třeba v Praze-Holešovicích), spojeným se zbytkem nádraží...a teď to přijde...podchody.
Ano, správně. Ne jedním, ale dvěma podchody, které izolovaně ústí do pláně po oné vybombardované výpravní budově. Takže když potřebujete třeba z koleje 5 na kolej 7, musíte slézt do jednoho podchodu, na konci z něj vylézt, přejít pláň do druhého podchodu a znova nahoru. V případě 2 minut na přípoj chuťovka. :wall:

A Görlitz? Hm, tam mě jako šoto tip napadá vlastně celá tramvajová síť - pořád tam jezdí vozy z ČKD v nějaké místní úpravě - tyč uprostřed nástupních schůdků jsem jinak viděl jen v Praze u KT8D5, jenže tyhle nejsou obousměrné, připomínaly mi ty z Mostu a Litvínova (T5C5 tuším)
Případně ještě ojeté MANy a mercedesy na přeshraniční lince P do polské části (Zgorzelec), klasické německé světélko "Wagen hält" a svatý obrázek za čelním sklem je kombinace, která se zas tak často nevidí :cool:

Gesendet von meinem GT-S6102 mit Tapatalk 2
Díky, nakonec se bohužel nikam nejelo :(

AW: (D) Německé provozy obecně

Napsal: 29.7.2013 21:55
od nk8215
Cottbus netuším, odtamtud znám jen nádraží, kterýmu se vždycky hledím vyhnout, pokud to jde - důvodem je jeho -válkou podmíněná - prapodivná dispozice. Původně totiž šlo o tzv. "klínové nádraží" (německy Keilbahnhof), u něhož jsou koleje na obou stranách výpravní budovy (podobně jako u starého nádraží v Ústí nad Orlicí). Budova byla za války vybombardovaná, ovšem soudruzi z NDR ji už neobnovili a spokojili se s panelákem u kolejí (jako třeba v Praze-Holešovicích), spojeným se zbytkem nádraží...a teď to přijde...podchody.
Ano, správně. Ne jedním, ale dvěma podchody, které izolovaně ústí do pláně po oné vybombardované výpravní budově. Takže když potřebujete třeba z koleje 5 na kolej 7, musíte slézt do jednoho podchodu, na konci z něj vylézt, přejít pláň do druhého podchodu a znova nahoru. V případě 2 minut na přípoj chuťovka. :wall:

A Görlitz? Hm, tam mě jako šoto tip napadá vlastně celá tramvajová síť - pořád tam jezdí vozy z ČKD v nějaké místní úpravě - tyč uprostřed nástupních schůdků jsem jinak viděl jen v Praze u KT8D5, jenže tyhle nejsou obousměrné, připomínaly mi ty z Mostu a Litvínova (T5C5 tuším)
Případně ještě ojeté MANy a mercedesy na přeshraniční lince P do polské části (Zgorzelec), klasické německé světélko "Wagen hält" a svatý obrázek za čelním sklem je kombinace, která se zas tak často nevidí :cool:

Gesendet von meinem GT-S6102 mit Tapatalk 2

Re: (D) Německé provozy obecně

Napsal: 16.7.2013 9:37
od ZXS91
Nějaká šototipy, rady a nápady, co si nenechat ujít v Cottbusu a Görlitzu?

Re: (D) Německé provozy obecně

Napsal: 05.2.2013 19:42
od Marek Kubík
Ahoj, nevíte někdo jak dopadly tramvaje T3D ev.č.258 a B3D ev.č.730 ze Schwerinu které byly v letech 1996/97 převezy do areálu Železničního a technického muzea v Proře na ostrově Rujána. Byly tam ještě v roce 2000, údajně muzeum nějaké exponáty kdysi sešrotovalo. Předem děkuji za případnou odpověď. :wink:

Re: (D) Německé provozy obecně

Napsal: 29.3.2012 10:55
od OMH
Musím říct, že se na ten svazek tří linek těším (ač jinak jsem zastáncem metrolinek). Snad jsem něco četl, že kvůli tomu postaví novou smyčku...
A s přístupem je to zvláštní, třeba metro běžné pásmují. Nikoliv jako v Nürnbergu, zde mají na místo pásma linky U1/U11 a U2/U21.
Souhlas, že to působí, že mají vizi do budoucna, ale zase jestli toho už není zbytečně moc brzo hlášené. Přeci jen, být cestujícím, tak si řeknu, proč ta tramvaj bude jezdit častěji až od prosince, když už teď jezdí plná...

Re: (D) Německé provozy obecně

Napsal: 29.3.2012 10:43
od pawel
20/21/22 jsou vtipny - koukam, ze mnichov i nadale na pasmovani a metrotram moc neda. mimochodem je zajimave, ze maji zmeny na prosinec hotove uz v breznu. na jednu stranu to pusobi ponekud rigidne, ale zase se mi libi, ze evidentne existuje nejaky plan a koncept, ktery je prezentovan verejnosti drive nez par dni pred spustenim.

Re: München

Napsal: 29.3.2012 10:28
od OMH
Děkuji :)
Mj. včera vyšla zpráva, že se chystají nové, posilové, tramvajové linky http://www.mvg-mobil.de/presse/2012-03- ... eldung.pdf