(A) Vídeň
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vídeň (A)
Ok, díky moc! Jenom ještě - jak jsi přišel na datum 2. října? Tady je psáno na podzim.
Re: Vídeň (A)
Úsek do stanice Aspernstrasse by se měl otevírat letos 2. října, dokonce už byly předváděcí jízdy pro cestující. Viz http://wiener-untergrund.at/u2-aspernkrtinek píše:Není to sice k tramvajím, ale k Vídni. Víte někdo jak je to s novými stanicemi na lince U2? Kdy budou otevřeny, popř. už jsou-li. Nikde se toho nemůžu dopátrat.
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vídeň (A)
Není to sice k tramvajím, ale k Vídni. Víte někdo jak je to s novými stanicemi na lince U2? Kdy budou otevřeny, popř. už jsou-li. Nikde se toho nemůžu dopátrat.
Re: Vídeň (A)
Zdravím vás, chtěl bych se zeptat, zda-li je v Pratersternu jízdenkový automat na MHD, který bere i bankovky?
Co se týče té tichosti, tak k ní přispívá nejen svršek ale i konstrukce kol.
Co se týče té tichosti, tak k ní přispívá nejen svršek ale i konstrukce kol.
- Neo_Moucha
- Uživatel
- Příspěvky: 71
- Registrován: 28.4.2007 13:29
Re: Vídeň (A)
Tak s tím absolutně souhlasím, ostatně ani jsem nemyslel konkrétně ULF co se týká tichosti - prostě všechny byly tak tichounké...Absolut píše:....
Mnohem zajímavější je tichý provoz starých tramvají.
Ve Vídni si opravdu netroufám poslouchat při focení mp3 přehrávač...
Nedokázal by to někdo vysvětlit proč je to proti Praze takový rozdíl je to jenom svrškem
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vídeň (A)
Já se tam na ně v létě díval i vozil při přestupu mezi EN477 "Metropol" a RJ60 (2x ~3 hodiny) a tichý chod i svezení starými Lohnery mne facinovalo daleko více než ULF. Smekám před náročným netradičním technickým řešením, které v provozu funguje, ale tramvajka se mi nelíbí Určitě je to o zvyku a cestující by je jistě ocenili a nerad bych snižoval jejich přednosti . Ale tratě maj vymazlený, chtěl bych to vidět třeba na vjezdu do smyčky Podbaba
Re: Vídeň (A)
To že tam jsou stojací motory jsem věděl,ale že je tam nějakej portál už ne.Spíš jsem odhadoval systém jako Talgo(že jsou kola pevnou součástí jedný skříně).Taky jsem si myslel,že pohon je na všech nápravách.Pěknej odkaz,teda hlavně fotky mi toho spoustu řekly
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vídeň (A)
doporucuji toto, jelikoz jsou tam skvele fotky.
Re: Vídeň (A)
Ty motory jsou postaveny na výšku, takže je akorát zúžen průchod mezi články. Kola jsou jenom mezi články, čili čela visí ve vzduchu..
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Vídeň (A)
Udělaný je to složitě a soudruzi ze Siemensku to projlatě dlouho ladili, až vyladili.
Mnohem zajímavější je tichý provoz starých tramvají.
Ve Vídni si opravdu netroufám poslouchat při focení mp3 přehrávač...
Mnohem zajímavější je tichý provoz starých tramvají.
Ve Vídni si opravdu netroufám poslouchat při focení mp3 přehrávač...
Re: Vídeň (A)
to by mě taky zajímalo,jak je to udělaný,co vim tak je v každym spoji jedna náprava s volnými koly každý kolo má svuj motor a do toho zavěšení článků s aktivním natáčením.A k tomu je to 100% nízká podlaha.Jak to tam všechno dostali,aby to fungovaloNeo_Moucha píše:Jedna fotka z jara 2009
Co mne ve Vídni učarovalo byla tichost tohoto typu tramvají. Říkal jsem si, že snad mají gumová kola
- Neo_Moucha
- Uživatel
- Příspěvky: 71
- Registrován: 28.4.2007 13:29
Re: Vídeň (A)
Jedna fotka z jara 2009
Co mne ve Vídni učarovalo byla tichost nejen tohoto typu tramvají. Říkal jsem si, že snad mají gumová kola
Až by mne skoro zajímalo, jestli přejedou za rok hodně lidí... Zvlášť když na mnoha místech jsem si jenom náhodou všiml, že už nejdu po chodníku, ale po tramvajovém tělese
Co mne ve Vídni učarovalo byla tichost nejen tohoto typu tramvají. Říkal jsem si, že snad mají gumová kola
Až by mne skoro zajímalo, jestli přejedou za rok hodně lidí... Zvlášť když na mnoha místech jsem si jenom náhodou všiml, že už nejdu po chodníku, ale po tramvajovém tělese
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) Neo_Moucha dne 19.2.2010 18:01, celkem upraveno 1 x.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Vídeň (A)
Sněhová Vídeň s d-31 je zajímavá. Možná tam zajedu za měsíc a právě na d-31 se chystám...
Re: Vídeň (A)
Nové reportáže s fotkama:
Znojmo http://pidservis.ic.cz/report.php?no=684&style=standard
Wien http://pidservis.ic.cz/report.php?no=683&style=standard
Znojmo http://pidservis.ic.cz/report.php?no=684&style=standard
Wien http://pidservis.ic.cz/report.php?no=683&style=standard