(SRB) Beograd

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Miki
Uživatel
Příspěvky: 22
Registrován: 25.9.2012 19:37
Bydliště: Belgrade, Serbia

Re: (SRB) Beograd

Příspěvek od Miki » 31.10.2012 14:33



Miki
Uživatel
Příspěvky: 22
Registrován: 25.9.2012 19:37
Bydliště: Belgrade, Serbia

Re: (SRB) Beograd

Příspěvek od Miki » 17.10.2012 15:05

Naposledy upravil(a) Miki dne 04.6.2013 10:59, celkem upraveno 1 x.


Miki
Uživatel
Příspěvky: 22
Registrován: 25.9.2012 19:37
Bydliště: Belgrade, Serbia

Re: (SRB) Beograd

Příspěvek od Miki » 17.10.2012 14:58

Naposledy upravil(a) Miki dne 04.6.2013 10:58, celkem upraveno 1 x.

Miki
Uživatel
Příspěvky: 22
Registrován: 25.9.2012 19:37
Bydliště: Belgrade, Serbia

Re: (SRB) Beograd

Příspěvek od Miki » 17.10.2012 14:55

Naposledy upravil(a) Miki dne 04.6.2013 10:58, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
slimman
Uživatel
Příspěvky: 501
Registrován: 21.1.2005 20:28
Bydliště: Praha 10

Re: (SRB) Beograd

Příspěvek od slimman » 27.9.2012 20:15

Miki: Thank you very much for the photos !

Miki
Uživatel
Příspěvky: 22
Registrován: 25.9.2012 19:37
Bydliště: Belgrade, Serbia

Re: (SRB) Beograd

Příspěvek od Miki » 26.9.2012 19:58

Tram lines in Belgrade:

2 Pristanište - Vukov Spomenik - Pristanište
3 Omladinski stadion - Slavija - Kneževac
5 Kalemegdan /Donji Grad/ - Ustanička
6 Tašmajdan - Ustanička
7 Ustanička - Novi Beograd /Blok 45/
9 Banjica - Novi Beograd /Blok 45/
10 Kalemegdan /Donji Grad/ - Banjica
12 Omladisnki stadion - Tašmajdan - Banovo Brdo
13 Novi Beograd /Blok 45/ - Banovo Brdo
14 Ustanička - Banjica

Map of tram lines:
http://i1050.photobucket.com/albums/s42 ... nija-1.jpg
Naposledy upravil(a) Miki dne 04.6.2013 10:58, celkem upraveno 6 x.


Miki
Uživatel
Příspěvky: 22
Registrován: 25.9.2012 19:37
Bydliště: Belgrade, Serbia

Re: (SRB) Beograd

Příspěvek od Miki » 26.9.2012 11:54

Naposledy upravil(a) Miki dne 04.6.2013 11:01, celkem upraveno 2 x.

Miki
Uživatel
Příspěvky: 22
Registrován: 25.9.2012 19:37
Bydliště: Belgrade, Serbia

Re: (SRB) Beograd

Příspěvek od Miki » 26.9.2012 11:45

Naposledy upravil(a) Miki dne 04.6.2013 11:01, celkem upraveno 3 x.

Miki
Uživatel
Příspěvky: 22
Registrován: 25.9.2012 19:37
Bydliště: Belgrade, Serbia

Re: (SRB) Beograd

Příspěvek od Miki » 25.9.2012 20:05

Naposledy upravil(a) Miki dne 04.6.2013 11:01, celkem upraveno 4 x.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: (SRB) Beograd

Příspěvek od Absolut » 10.4.2012 13:07

Předpokládám, že systém toho vlečňáku je stejný, jako byl tříosý motorák v Munchenu. Pokud to tak opravdu je, tak ta střední náprava je držená v nějakém kluzném upevnění a při nájezdu do oblouku se příčně posunuje. Na nápravu jsou uchycena táhla, propojená s krajními nápravami a při posunu střední nápravy dojde k příslušnému natočení krajních náprav. Podobně jako natáčení u KT4, akorát s tím, že natočení určuje pohyb nápravy uprostřed... Čistě mechanické, žádná hydraulika, relativně Srbuvzdorné. Docela dost to rachtalo, nelze tedy vyloučit, že Srbský personál preventivně nějaká táhla aumputoval (zas tak Srbuvzdorné to není).

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: (SRB) Beograd

Příspěvek od Bobik » 10.4.2012 7:24

Ten tříosák mě fascinuje. Nemáš tušení jak je to řešený - posuv na střední nápravě? A jaký tam tak maj poloměry, že to nevyhopká?

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: (SRB) Beograd

Příspěvek od Absolut » 09.4.2012 20:58

Plány byly operativně upraveny a Beograd byl navštíven v uplynulých třech dnech. Nedokážu slíbit, že někam dám fotky, tak tedy alespoň něco málo k provozovaným tramvajím:
---
Stále převažují tramvaje typu KT4 - jezdí vesele na všech linkách, a to jak v původním provedení, tak i ve verzích po dvou různých modernizacích. Vozy jsou v různých stupních balkanizace. Na linkách č. 7 a 9 spatřeny i soupravy 2XKT4.
---
Nové tramvaje CAF Urbos III bly spatřeny na linkách 7 a 13, jedná se o pětičlánkovou 100% nízkopodlažní tramvaj s pevnými podvozky, z hlediska uspořádání vozu i vlastností při jízdě je tato tramvaj nezvykle povedená, rozhodně lepší, než třeba Chorvatský Končar.
---
Secondhandové vozy z Basileje stále jezdí, a to v soupravách Duewag GT6 + vlek, soupravy byly spatřeny pouze v pracovních dnech na linkách č. 7A, 9 a 12. Jako vlečné vozy slouží jednak typ B4, ale dosud jezdí i tříosé vlečné vozy B3, které jsou sice o pár let mladší, ale v Basileji byly vyřazeny dříve. Na snímku vlečný vůz č. 1335 z roku 1957, vyfoceno dnes dopoledne v Beogradu na lince 12.
01.JPG
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Odpovědět