Stránka 2 z 3

Re: (SRB) Beograd

Napsal: 31.10.2012 14:33
od Miki

Re: (SRB) Beograd

Napsal: 19.10.2012 16:55
od Miki

Re: (SRB) Beograd

Napsal: 17.10.2012 15:05
od Miki

Re: (SRB) Beograd

Napsal: 17.10.2012 15:02
od Miki

Re: (SRB) Beograd

Napsal: 17.10.2012 14:58
od Miki

Re: (SRB) Beograd

Napsal: 17.10.2012 14:55
od Miki

Re: (SRB) Beograd

Napsal: 27.9.2012 20:15
od slimman
Miki: Thank you very much for the photos !

Re: (SRB) Beograd

Napsal: 26.9.2012 19:58
od Miki
Tram lines in Belgrade:

2 Pristanište - Vukov Spomenik - Pristanište
3 Omladinski stadion - Slavija - Kneževac
5 Kalemegdan /Donji Grad/ - Ustanička
6 Tašmajdan - Ustanička
7 Ustanička - Novi Beograd /Blok 45/
9 Banjica - Novi Beograd /Blok 45/
10 Kalemegdan /Donji Grad/ - Banjica
12 Omladisnki stadion - Tašmajdan - Banovo Brdo
13 Novi Beograd /Blok 45/ - Banovo Brdo
14 Ustanička - Banjica

Map of tram lines:
http://i1050.photobucket.com/albums/s42 ... nija-1.jpg

Re: (SRB) Beograd

Napsal: 26.9.2012 19:53
od Miki

Re: (SRB) Beograd

Napsal: 26.9.2012 11:54
od Miki

Re: (SRB) Beograd

Napsal: 26.9.2012 11:45
od Miki

Re: (SRB) Beograd

Napsal: 25.9.2012 20:05
od Miki

Re: (SRB) Beograd

Napsal: 10.4.2012 13:07
od Absolut
Předpokládám, že systém toho vlečňáku je stejný, jako byl tříosý motorák v Munchenu. Pokud to tak opravdu je, tak ta střední náprava je držená v nějakém kluzném upevnění a při nájezdu do oblouku se příčně posunuje. Na nápravu jsou uchycena táhla, propojená s krajními nápravami a při posunu střední nápravy dojde k příslušnému natočení krajních náprav. Podobně jako natáčení u KT4, akorát s tím, že natočení určuje pohyb nápravy uprostřed... Čistě mechanické, žádná hydraulika, relativně Srbuvzdorné. Docela dost to rachtalo, nelze tedy vyloučit, že Srbský personál preventivně nějaká táhla aumputoval (zas tak Srbuvzdorné to není).

Re: (SRB) Beograd

Napsal: 10.4.2012 7:24
od Bobik
Ten tříosák mě fascinuje. Nemáš tušení jak je to řešený - posuv na střední nápravě? A jaký tam tak maj poloměry, že to nevyhopká?

Re: (SRB) Beograd

Napsal: 09.4.2012 20:58
od Absolut
Plány byly operativně upraveny a Beograd byl navštíven v uplynulých třech dnech. Nedokážu slíbit, že někam dám fotky, tak tedy alespoň něco málo k provozovaným tramvajím:
---
Stále převažují tramvaje typu KT4 - jezdí vesele na všech linkách, a to jak v původním provedení, tak i ve verzích po dvou různých modernizacích. Vozy jsou v různých stupních balkanizace. Na linkách č. 7 a 9 spatřeny i soupravy 2XKT4.
---
Nové tramvaje CAF Urbos III bly spatřeny na linkách 7 a 13, jedná se o pětičlánkovou 100% nízkopodlažní tramvaj s pevnými podvozky, z hlediska uspořádání vozu i vlastností při jízdě je tato tramvaj nezvykle povedená, rozhodně lepší, než třeba Chorvatský Končar.
---
Secondhandové vozy z Basileje stále jezdí, a to v soupravách Duewag GT6 + vlek, soupravy byly spatřeny pouze v pracovních dnech na linkách č. 7A, 9 a 12. Jako vlečné vozy slouží jednak typ B4, ale dosud jezdí i tříosé vlečné vozy B3, které jsou sice o pár let mladší, ale v Basileji byly vyřazeny dříve. Na snímku vlečný vůz č. 1335 z roku 1957, vyfoceno dnes dopoledne v Beogradu na lince 12.
01.JPG