Plány byly operativně upraveny a Beograd byl navštíven v uplynulých třech dnech. Nedokážu slíbit, že někam dám fotky, tak tedy alespoň něco málo k provozovaným tramvajím:
---
Stále převažují tramvaje typu KT4 - jezdí vesele na všech linkách, a to jak v původním provedení, tak i ve verzích po dvou různých modernizacích. Vozy jsou v různých stupních balkanizace. Na linkách č. 7 a 9 spatřeny i soupravy 2XKT4.
---
Nové tramvaje CAF Urbos III bly spatřeny na linkách 7 a 13, jedná se o pětičlánkovou 100% nízkopodlažní tramvaj s pevnými podvozky, z hlediska uspořádání vozu i vlastností při jízdě je tato tramvaj nezvykle povedená, rozhodně lepší, než třeba Chorvatský Končar.
---
Secondhandové vozy z Basileje stále jezdí, a to v soupravách Duewag GT6 + vlek, soupravy byly spatřeny pouze v pracovních dnech na linkách č. 7A, 9 a 12. Jako vlečné vozy slouží jednak typ B4, ale dosud jezdí i tříosé vlečné vozy B3, které jsou sice o pár let mladší, ale v Basileji byly vyřazeny dříve. Na snímku vlečný vůz č. 1335 z roku 1957, vyfoceno dnes dopoledne v Beogradu na lince 12.
01.JPG