Zrovna před asi hodinou jsem o tom hovořil s předsedou, zamítnuto.MOp píše:Až bude Ospea platit letenky, tak Dobrej letadlo jistě využije!
(F) Francouzské provozy obecně
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 196
- Registrován: 16.8.2004 15:57
- Bydliště: nedaleko stanice linky 5 Veitvet a přímo u stanice busu 60 Veitvetstubben
Jo to je zájezd od Ospea,tak to potom zase jo,protože aspoň ušetří penízky a ty jsou při šotoušení v cizích zemích potřeba jako sůl.
Já se chystám (asi) na podzim také na šotoušení po Evropě,ale pokud je to na dýl,tak holt člověk potřebuje pohodlí lůžka ve vlaku nebo postele v hotelu,jinak je za 3 dny tak ucouranej,že z toho vlastně nic nemá.Přiznávám,že to ale něco stojí a nedá se to (bohužel) provozovat několikrát ročně.
Já se chystám (asi) na podzim také na šotoušení po Evropě,ale pokud je to na dýl,tak holt člověk potřebuje pohodlí lůžka ve vlaku nebo postele v hotelu,jinak je za 3 dny tak ucouranej,že z toho vlastně nic nemá.Přiznávám,že to ale něco stojí a nedá se to (bohužel) provozovat několikrát ročně.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 196
- Registrován: 16.8.2004 15:57
- Bydliště: nedaleko stanice linky 5 Veitvet a přímo u stanice busu 60 Veitvetstubben
Doporučuju pokud jen Paříž tak letadlo,nebo 5 denní IR a něco k tomu přivařit.Je otevřená nová TGV trať na východ,Lyon by se do toho vešel apod.
Ideální návozní vlak je NZ 242 Berlin Ost 21:19-Paris Nord 9:14.
Ale pokud jedeš jen do Paříže a zpět,tak je letadlo nejlepší.
V září tam,pokud vše půjde,taky juknu,tak dej vědět o těch tramkách T3 a T4.Ty tam za mé poslední návštěvy nebyly.
Ideální návozní vlak je NZ 242 Berlin Ost 21:19-Paris Nord 9:14.
Ale pokud jedeš jen do Paříže a zpět,tak je letadlo nejlepší.
V září tam,pokud vše půjde,taky juknu,tak dej vědět o těch tramkách T3 a T4.Ty tam za mé poslední návštěvy nebyly.
- Jabberwocky
- ďábelský pedagog
- Příspěvky: 1849
- Registrován: 27.5.2005 10:53
- Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)
Zkus tohle: http://www.ratp.info/orienter/f_plan.ph ... eur&fm=pdf souřadnice C,D 10I.am.good píše:Díky panemope , ale já pořád nemůžu najít tu T4 )
a pozor na focení v Saint-Denis, když jsem tam loni fotil, málem jsem se se zlou potázal.
Naposledy upravil(a) Zdeněk dne 11.6.2007 22:21, celkem upraveno 2 x.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
http://www.ratp.info/picts/plans/pdf/reseaux/metro.pdf
tramvaje jsou čerchovaně T1 na severu, T2 západ, T3 jih, T4 východ, ale je až v další zóně a momentálně jsem jinde mapu s ní nenašel..
tramvaje jsou čerchovaně T1 na severu, T2 západ, T3 jih, T4 východ, ale je až v další zóně a momentálně jsem jinde mapu s ní nenašel..
Ve čtvrtek večer jedu už zase do Paříže. Takže opět budu totál mrtvej po cca 15ti hodinách v busu (kdo zná mé rozměry, tak už teď lituje ), ale jsem naprosto ready se věnovat už jen vlakům a VHD, neboť ajfelovku a podobné blbosti jsem si už odbyl. Má někdo nějké info o současných tramvajích? Jel jsem T1 i T2, ale během loňska se snad měly otevírat trasy T3 a T4, nemá někdo mapku, kde by se dalo zjistit, jak se na jejich trasu dostat? Díky moc.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Polopražce v betonové desce, pryžové bokovnice, detekcni smycky pro preferenci, segregované teleso a navrch celé zakryté travníkem... Mnam to bude pojezdenicko.. Takto bych si predstavoval zrekonstruovat trate z Kotlárky do Rep, ze Zahradního mesta do Hostivare, Evropskou.. Jo to jsou me sotousské sny..
Tak jsem se tuto nedeli sel podivat na stavbu nove tramvajove trate na zapade Grenoblu. Otevreni se planuje na podzim letosniho roku. Delka nove linky "D" bude 2,6 km, bude mit 6 zastavek a pri spickovy interval 7 minut. Okolo trasy se ve velkem stavi nove obytne komplexy. Muj odhad je, ze na tuhle linku se nasadi starsi (30m dlohe) vozy Alstom TSF http://www.fit.vutbr.cz/~rogalew/foto/i ... ters=t#pic
Nove citadisy (pres 40m), nejspis zustanou na linkach B a C.
Nejake fotky ze stavby jsou tady:
http://www.fit.vutbr.cz/~rogalew/foto/i ... mFilters=t
Planek vcetne planovane linky "E" a planovaneho prodlouzeni linek A a B je tady: http://sniavlys.free.fr/images_web/Rese ... erme-0.jpg
Jeste jsem nekde videl planek s prodlouzenim dnes budovane linky D na "Grande Place". Polovina teto trati totiz uz existuje jako manipulacka k vozovne od zastavky Grande Place.
Nove citadisy (pres 40m), nejspis zustanou na linkach B a C.
Nejake fotky ze stavby jsou tady:
http://www.fit.vutbr.cz/~rogalew/foto/i ... mFilters=t
Planek vcetne planovane linky "E" a planovaneho prodlouzeni linek A a B je tady: http://sniavlys.free.fr/images_web/Rese ... erme-0.jpg
Jeste jsem nekde videl planek s prodlouzenim dnes budovane linky D na "Grande Place". Polovina teto trati totiz uz existuje jako manipulacka k vozovne od zastavky Grande Place.
hezké fotky a co tam děláte jestli se smím zeptatadam_r píše:Pro ty, co nechodi na k-report, tak par fotek z meho nynejsiho pusobiste:
http://www.fit.vutbr.cz/~rogalew/foto/i ... a/Grenoble
Plan site je zde: http://www.sedeplacer-tag.fr/Lignes/PLAN_A.pdf
Pro ty, co nechodi na k-report, tak par fotek z meho nynejsiho pusobiste:
http://www.fit.vutbr.cz/~rogalew/foto/i ... a/Grenoble
Plan site je zde: http://www.sedeplacer-tag.fr/Lignes/PLAN_A.pdf
http://www.fit.vutbr.cz/~rogalew/foto/i ... a/Grenoble
Plan site je zde: http://www.sedeplacer-tag.fr/Lignes/PLAN_A.pdf