(F) Francouzské provozy obecně
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Ano, v článcích u dveří jsou dokonce jen sklápěcí sedačky, takže když je hodně lidí, tak holt všichni stojí, ale je jich tam požehnaně mnoho. Co se týče tlaků je to zajímavé, protože už na první pohled to pojme mnohem víc lidí jak poršekrám a přitom to má také jen troje kola...pawel píše:je to udělané v souladu s logikou pohybu pasažérů - tzn.kolem dveří (=v nesených článcích) málo sedaček. takže máme přísnější normy na nápr.tlaky než ve Francii?
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
CITADIS™ 100 series - steel carbody, partial low floor
CITADIS™ 200 series - steel carbody, partial low floor
CITADIS™ 300 series - aluminium carbody, partial and full low floor
CITADIS™ 500 series - reinforced carbody for operation both in the city and on regional main lines, partial low floor
dobrak: mel si napsat, ze to tak chces. ono by uplne stacilo pojmenovat lepe fotky, napsat vice psani nez jen stahni si zde apod
CITADIS™ 200 series - steel carbody, partial low floor
CITADIS™ 300 series - aluminium carbody, partial and full low floor
CITADIS™ 500 series - reinforced carbody for operation both in the city and on regional main lines, partial low floor
dobrak: mel si napsat, ze to tak chces. ono by uplne stacilo pojmenovat lepe fotky, napsat vice psani nez jen stahni si zde apod
Já se nehádám, neboť to nevím, ale ve FŽ je jasně vidět stejný štítek na obou vozidlech. Tak v tom maj bordel frantíci.Zdeněk píše:jojojojojo, je to pravda
Jinak se musím pochválit za výborný FŽ (holt to za mě nikdo neudělá ), jen škoda, že to panmop tak zmastil, já mu to ještě poslal roztříděný podle linek a on tam dá nejdřív T2,pak T4, T1, zase T2 a nakonec T3. To mě lehce mrzí.. Ale na druhou stranu ono to za týden zapadne do propasti dějina bude tu spousta nových fotek.. Nicméně jak jsem se už zmiňoval, opravdu výborný fotožurnál speciál z Paříže, gratuluji si.
hmmm...jestli to neberou jako 3. generaci...co znám číslování citadisů, tak je to takhle: XXX, první číslo - počet desítek metrů, druhá je vždy 0 a poslední 1 nebo 2, 1 - otočné podvozky, 2 - pevné. V Bordeaux tedy mají 302 a 402, v Melbourne 202, v Dublinu 301 a 401 atd..... Kdo ví víc nechť doplníI.am.good píše:Opravy beru, ale jak bude později ve FŽ (snad, jestli to pan MOp vůbec uveřejní ) vidět, tak na obou vozech jsem si vyfotil i štítek, který povídá, že je to 300 obojí. Tak kde je pravda?? :D:D
Opravy beru, ale jak bude později ve FŽ (snad, jestli to pan MOp vůbec uveřejní ) vidět, tak na obou vozech jsem si vyfotil i štítek, který povídá, že je to 300 obojí. Tak kde je pravda?? :D:DZdeněk píše:Dovolim si 2 opravy: na T2 se jedná o vozy řady 302 a na T3 vozy řady 402. Výrobce vozů pro T4 je Siemens a mělo by to být pod označením Avanto. Jinak hezký fotky.
Děkuji, tak tam se na ní pojedu podívat, i když se svezu max. 1 stanici, neboť jezdí podle mapy především v pásmu 4 a já si koupím jízdenku jen 1-3.Zdeněk píše:Zkus tohle: http://www.ratp.info/orienter/f_plan.ph ... eur&fm=pdf souřadnice C,D 10
a pozor na focení v Saint-Denis, když jsem tam loni fotil, málem jsem se se zlou potázal.