Liberec a Jablonec nad Nisou
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
MOpíku, trošku si protiřečíš...MOp píše:ze je na papire neznamena, ze to s nim muze fungovat treba by se skrin vice vyklanela do stran a podvozek by mohl v oblouku vypadnout..
MOp píše:paklize vyrobce takovy podvozek vyrobi a odzkousi, tak proc ne...tramvajak píše:A bylo by možný provozovat na 1000mm Tria či astry, anitry apod.?
ze je na papire neznamena, ze to s nim muze fungovat treba by se skrin vice vyklanela do stran a podvozek by mohl v oblouku vypadnout..adam_r píše:Jenki se na k-reportu vyjadroval ve smyslu, ze je to nakreslene na papire, akorat (zatim) neni zakaznik, ktery by to chtel => prozatim se to stavet nebude.
Jenki se na k-reportu vyjadroval ve smyslu, ze je to nakreslene na papire, akorat (zatim) neni zakaznik, ktery by to chtel => prozatim se to stavet nebude. V pripade, ze si to nekdo objedna (Bratislava, ...), tak to bude o necem jinem.MOp píše:paklize vyrobce takovy podvozek vyrobi a odzkousi, tak proc ne.tramvajak píše:A bylo by možný provozovat na 1000mm Tria či astry, anitry apod.?
a ty myslis, ze se vyrobci vyplati vyvoj podvozku, ktery bude stat x melounu, pro cca 5-10 vozidel, ktere by tyto podniky koupily?tramvajak píše:No a proč výrobce nenabídne? Když může inekon vyrábět vobousměrný tria pro Washington, tak proč by nemoh nabídnout ouzký podvozky pro Liberec a Bratislavu???
No a proč výrobce takto nečiní? Když může inekon vyrábět vobousměrný tria pro Washington, tak proč by nemoh nabídnout ouzký podvozky pro Liberec a Bratislavu???MOp píše:paklize vyrobce takovy podvozek vyrobi a odzkousi, tak proc ne.tramvajak píše:A bylo by možný provozovat na 1000mm Tria či astry, anitry apod.?
Pokud byste chteli spolehlivou tramvaj konstrukcne podobnou RT6, tak tu lze bez problemu objednat a koupit. Jenom na to mit penizky ...Tramvajacek píše:Omlouvám se. Kamera má pravdu, šlo o to najít funkčně podobnou, ale modernější tramvaj než KT8D5. Pak se koupil jeden ten nešťastný prototyp RT6S, který dnes akorát zdobí vozovnu a po nepříznivých zkušenostech byl nákup jakýchkoliv nových vozů zastaven až do doby než se vykrystalizuje situace na trhu. Jako ideální a podle mě správné východisko byla zvolena všestranná modernizace vozů T3 a T2. Z mnoha hledisek jsou tak jako tak pro Liberecký provoz nejlepší tramvaje.
RT6 neni nic jineho, nez okopirovana uspesna osvedcena konstrukce, akorat ze CKD pouzilo namisto osvedcenych (drazsich) komponentu nevyzkousene (velmi levne), a podle toho to dopadlo.
Jinak je to o penezich. A pro Liberec muze vyjit podstatne levneji postupne upravit sit na jiny typ vozu, nez vyvoj neceho specielniho. Preci jen se ten vyvoj musi zaplatit a v cene vozu to bude zanedbatelna polozka tak od 100 vozu vyse. V tomto mezicase jsou T3LF docela rozumnym resenim.
BTW: kvuli vozum T3 se prestavovali vsechny tramvajove provozy v republice, nebot tram trate byly stavene na lehke, kratke, dvojnapravove vozy ...
To: Kotelník
T3 tvoří základ vozového parku nejen v Liberci, ale v podstatě všude v ČR. Podle mě speciálně pro tram provoz v Liberci je kvalitní postupné reko T3 vozového parku schůdným a optimálním východiskem pro aktuální situaci.
Jak už tady někdo psal: pokud dokážeš přijít se spolehlivou tramvají s kapacitou, jízdními vlastnostmi srovnatelnými, resp. lepšími než u T3 v rozumné cenové relaci oproti kvalitnímu reku T3, která nebude pět let jezdit jenom jako prototyp, tak sem s tím nápadem. Taková tramvaj na trhu, ale podle mě momentálně není a tak se nedivím programu DPML, který se v současnosti opírá v podstatě pouze o reka T3.
Jak už tady někdo psal: pokud dokážeš přijít se spolehlivou tramvají s kapacitou, jízdními vlastnostmi srovnatelnými, resp. lepšími než u T3 v rozumné cenové relaci oproti kvalitnímu reku T3, která nebude pět let jezdit jenom jako prototyp, tak sem s tím nápadem. Taková tramvaj na trhu, ale podle mě momentálně není a tak se nedivím programu DPML, který se v současnosti opírá v podstatě pouze o reka T3.
Omlouvám se. Kamera má pravdu, šlo o to najít funkčně podobnou, ale modernější tramvaj než KT8D5. Pak se koupil jeden ten nešťastný prototyp RT6S, který dnes akorát zdobí vozovnu a po nepříznivých zkušenostech byl nákup jakýchkoliv nových vozů zastaven až do doby než se vykrystalizuje situace na trhu. Jako ideální a podle mě správné východisko byla zvolena všestranná modernizace vozů T3 a T2. Z mnoha hledisek jsou tak jako tak pro Liberecký provoz nejlepší tramvaje.
V Liberci se s vozy KT8D5 nikdy nepočítalo! Pro Liberec byly určeny vozy RT6SM (nově značené LT36) z plánované produkce ČKD. Jako mezityp po RT6N1 je v Liberci vůz RT6S (e.č.85, t.č. mimo provoz). Vůz RT6SM - tak jak měl vypadat - je možné vidět na všech animacích pro Regiotram.Tramvajacek píše: ... Liberec měl kvůli tomu nakupovat KT8D5. ...
-
- problémový jedinec
- Příspěvky: 284
- Registrován: 07.10.2004 11:11
- Bydliště: Praha 4 Lhotka
- Kontaktovat uživatele:
Probůh
Já si myslím, že to není třeba až k lanovce. Lidi snad mají nohy a pár metrů nikomu na zdraví nepřitíží. Já tam pojedu tram a těším se na lanovku a na oběd v restauraci na Ještědu.