Liberec a Jablonec nad Nisou

Vše o tramvajových provozech v bývalém Československu

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2601
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fricoolinek2 » 21.4.2005 23:10

Liberecký T2 nemají rychloměr ani ampérmetr :?: :o
http://www.tramliberec.wz.cz/panel_20.JPG

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2601
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fricoolinek2 » 21.4.2005 23:08

Kamera píše:
Tramvajacek píše:Kdy si vyfotil tu T3LF???
Jedná se o fotomontáž!!! Na T3M - 56 provedeny počítačové úpravy. Mimochodem, v Liberci budou plenty u podvozků s normálním výřezem.
Dělal jsi to na fotošopu ? Kolik ti to zabralo času ? Skvěle technicky provedený! :D :D :D

MOp

Příspěvek od MOp » 21.4.2005 15:59

tramvajak píše: MOpíku, trošku si protiřečíš...
japato? pouze jsem reagoval na prispevek, ve kterem je uvedeno, ze je na papire..

Uživatelský avatar
tramvajak
Uživatel
Příspěvky: 339
Registrován: 02.11.2004 14:03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tramvajak » 21.4.2005 15:41

MOp píše:ze je na papire neznamena, ze to s nim muze fungovat :-D treba by se skrin vice vyklanela do stran a podvozek by mohl v oblouku vypadnout..
MOpíku, trošku si protiřečíš...
MOp píše:
tramvajak píše:A bylo by možný provozovat na 1000mm Tria či astry, anitry apod.?
paklize vyrobce takovy podvozek vyrobi a odzkousi, tak proc ne...

MOp

Příspěvek od MOp » 21.4.2005 15:39

adam_r píše:Jenki se na k-reportu vyjadroval ve smyslu, ze je to nakreslene na papire, akorat (zatim) neni zakaznik, ktery by to chtel => prozatim se to stavet nebude.
ze je na papire neznamena, ze to s nim muze fungovat :-D treba by se skrin vice vyklanela do stran a podvozek by mohl v oblouku vypadnout..

Uživatelský avatar
adam_r
Uživatel
Příspěvky: 451
Registrován: 17.6.2004 10:23
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adam_r » 21.4.2005 15:36

MOp píše:
tramvajak píše:A bylo by možný provozovat na 1000mm Tria či astry, anitry apod.?
paklize vyrobce takovy podvozek vyrobi a odzkousi, tak proc ne.
Jenki se na k-reportu vyjadroval ve smyslu, ze je to nakreslene na papire, akorat (zatim) neni zakaznik, ktery by to chtel => prozatim se to stavet nebude. V pripade, ze si to nekdo objedna (Bratislava, ...), tak to bude o necem jinem.

MOp

Příspěvek od MOp » 21.4.2005 15:35

tramvajak píše:No a proč výrobce nenabídne? Když může inekon vyrábět vobousměrný tria pro Washington, tak proč by nemoh nabídnout ouzký podvozky pro Liberec a Bratislavu???
a ty myslis, ze se vyrobci vyplati vyvoj podvozku, ktery bude stat x melounu, pro cca 5-10 vozidel, ktere by tyto podniky koupily?

Uživatelský avatar
tramvajak
Uživatel
Příspěvky: 339
Registrován: 02.11.2004 14:03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tramvajak » 21.4.2005 15:34

MOp píše:
tramvajak píše:A bylo by možný provozovat na 1000mm Tria či astry, anitry apod.?
paklize vyrobce takovy podvozek vyrobi a odzkousi, tak proc ne.
No a proč výrobce takto nečiní? Když může inekon vyrábět vobousměrný tria pro Washington, tak proč by nemoh nabídnout ouzký podvozky pro Liberec a Bratislavu???

MOp

Příspěvek od MOp » 21.4.2005 15:31

tramvajak píše:A bylo by možný provozovat na 1000mm Tria či astry, anitry apod.?
paklize vyrobce takovy podvozek vyrobi a odzkousi, tak proc ne.

Uživatelský avatar
tramvajak
Uživatel
Příspěvky: 339
Registrován: 02.11.2004 14:03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tramvajak » 21.4.2005 15:19

A bylo by možný provozovat na 1000mm Tria či astry, anitry apod.?

Uživatelský avatar
adam_r
Uživatel
Příspěvky: 451
Registrován: 17.6.2004 10:23
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adam_r » 21.4.2005 13:25

Tramvajacek píše:Omlouvám se. Kamera má pravdu, šlo o to najít funkčně podobnou, ale modernější tramvaj než KT8D5. Pak se koupil jeden ten nešťastný prototyp RT6S, který dnes akorát zdobí vozovnu a po nepříznivých zkušenostech byl nákup jakýchkoliv nových vozů zastaven až do doby než se vykrystalizuje situace na trhu. Jako ideální a podle mě správné východisko byla zvolena všestranná modernizace vozů T3 a T2. Z mnoha hledisek jsou tak jako tak pro Liberecký provoz nejlepší tramvaje.
Pokud byste chteli spolehlivou tramvaj konstrukcne podobnou RT6, tak tu lze bez problemu objednat a koupit. Jenom na to mit penizky ...

RT6 neni nic jineho, nez okopirovana uspesna osvedcena konstrukce, akorat ze CKD pouzilo namisto osvedcenych (drazsich) komponentu nevyzkousene (velmi levne), a podle toho to dopadlo.

Jinak je to o penezich. A pro Liberec muze vyjit podstatne levneji postupne upravit sit na jiny typ vozu, nez vyvoj neceho specielniho. Preci jen se ten vyvoj musi zaplatit a v cene vozu to bude zanedbatelna polozka tak od 100 vozu vyse. V tomto mezicase jsou T3LF docela rozumnym resenim.

BTW: kvuli vozum T3 se prestavovali vsechny tramvajove provozy v republice, nebot tram trate byly stavene na lehke, kratke, dvojnapravove vozy ...

Tramvajacek

To: Kotelník

Příspěvek od Tramvajacek » 21.4.2005 9:09

T3 tvoří základ vozového parku nejen v Liberci, ale v podstatě všude v ČR. Podle mě speciálně pro tram provoz v Liberci je kvalitní postupné reko T3 vozového parku schůdným a optimálním východiskem pro aktuální situaci.

Jak už tady někdo psal: pokud dokážeš přijít se spolehlivou tramvají s kapacitou, jízdními vlastnostmi srovnatelnými, resp. lepšími než u T3 v rozumné cenové relaci oproti kvalitnímu reku T3, která nebude pět let jezdit jenom jako prototyp, tak sem s tím nápadem. Taková tramvaj na trhu, ale podle mě momentálně není a tak se nedivím programu DPML, který se v současnosti opírá v podstatě pouze o reka T3.

Tramvajacek

Příspěvek od Tramvajacek » 21.4.2005 8:54

Omlouvám se. Kamera má pravdu, šlo o to najít funkčně podobnou, ale modernější tramvaj než KT8D5. Pak se koupil jeden ten nešťastný prototyp RT6S, který dnes akorát zdobí vozovnu a po nepříznivých zkušenostech byl nákup jakýchkoliv nových vozů zastaven až do doby než se vykrystalizuje situace na trhu. Jako ideální a podle mě správné východisko byla zvolena všestranná modernizace vozů T3 a T2. Z mnoha hledisek jsou tak jako tak pro Liberecký provoz nejlepší tramvaje.

Kamera

Příspěvek od Kamera » 21.4.2005 8:21

Tramvajacek píše: ... Liberec měl kvůli tomu nakupovat KT8D5. ...
V Liberci se s vozy KT8D5 nikdy nepočítalo! Pro Liberec byly určeny vozy RT6SM (nově značené LT36) z plánované produkce ČKD. Jako mezityp po RT6N1 je v Liberci vůz RT6S (e.č.85, t.č. mimo provoz). Vůz RT6SM - tak jak měl vypadat - je možné vidět na všech animacích pro Regiotram.

Honzík
problémový jedinec
Příspěvky: 284
Registrován: 07.10.2004 11:11
Bydliště: Praha 4 Lhotka
Kontaktovat uživatele:

Probůh

Příspěvek od Honzík » 20.4.2005 22:24

Já si myslím, že to není třeba až k lanovce. Lidi snad mají nohy a pár metrů nikomu na zdraví nepřitíží. Já tam pojedu tram a těším se na lanovku a na oběd v restauraci na Ještědu.

Odpovědět