Bratislava (SK)

Vše o tramvajových provozech v bývalém Československu

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
KZsoci
Uživatel
Příspěvky: 199
Registrován: 04.11.2006 0:13
Bydliště: Budapešť, Maďarsko

Příspěvek od KZsoci » 09.2.2007 9:52

Děkuji za odpoveď.

Obrázek
Bratislava
1.2.2007

Uživatelský avatar
Dispecer
Uživatel
Příspěvky: 32
Registrován: 17.12.2006 17:54
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Bratislava

Příspěvek od Dispecer » 06.2.2007 15:52

KZsoci píše:Ahoj,

linka 32 ještě není trolejbusová, ne? Kdy byl jsem v Bratislavě viděl jsem, že na lince 33 už jezdí trolejbusy 25 Tr, ale na 32 viděl jsem Karosu. A na mapě je jenom linka 33 modrou čárou nakreslen.

Od 4.9.2006 existují linky 32, 33 a 133?
Linka 33 = 133 - (auto-)trolejbusová linka. :wink:
Pokiaľ viem, na linke 32, by mali ešte jazdiť autobusy... :wink:

Uživatelský avatar
KZsoci
Uživatel
Příspěvky: 199
Registrován: 04.11.2006 0:13
Bydliště: Budapešť, Maďarsko

Příspěvek od KZsoci » 05.2.2007 13:37

Ahoj,

linka 32 ještě není trolejbusová, ne? Kdy byl jsem v Bratislavě viděl jsem, že na lince 33 už jezdí trolejbusy 25 Tr, ale na 32 viděl jsem Karosu. A na mapě je jenom linka 33 modrou čárou nakreslen.

Od 4.9.2006 existují linky 32, 33 a 133?

Uživatelský avatar
Dispecer
Uživatel
Příspěvky: 32
Registrován: 17.12.2006 17:54
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Re: SHEEP

Příspěvek od Dispecer » 18.12.2006 16:41

Sheep píše:tak to si ma nepotesil pretoze z mojho okolia sa o mhd zaujimam sam takze fakt musim pockat na nejaky DOD :wink:
Ale predsa sídlisko Ťahanovce asi nie je tak ďaleko... :wink: O tomto fóre som sa dozvedel len včera... :wink: Ale keby sme sa dohodli, môžme spolu ísť... :wink:

(Všimol som si, že ten tvoj príspevok je ešte zo začiatku roka... :wink: )

Uživatelský avatar
adam_r
Uživatel
Příspěvky: 451
Registrován: 17.6.2004 10:23
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adam_r » 16.12.2006 12:25

KZsoci píše:Tak dobře. Díky. T&UT není moc důvěrný...
Ono zrovna v tomto pripade ani zamestnanci ZSSK nevedeli, jestli se zitra jeste pojede, nebo ne.

Uživatelský avatar
KZsoci
Uživatel
Příspěvky: 199
Registrován: 04.11.2006 0:13
Bydliště: Budapešť, Maďarsko

Příspěvek od KZsoci » 16.12.2006 10:02

Tak dobře. Díky. T&UT není moc důvěrný...

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 16.12.2006 1:22

KZsoci píše:Tato otázka nejedná o Bratislavy taky, promiňte. :)

Zastavená teď TREŽ? Věděl jsem, že ZSSK neodstave tuto linku, protože lidí, které bydlí tady, nechceli. :) Ale slyšel jsem, že časopis Tramway & Urban Transit psal, že TREŽ už neexistuje...
NAstesti zatim jezdi. Na jak dlouho nikdo nevi.

Uživatelský avatar
KZsoci
Uživatel
Příspěvky: 199
Registrován: 04.11.2006 0:13
Bydliště: Budapešť, Maďarsko

Příspěvek od KZsoci » 15.12.2006 22:30

Tato otázka nejedná o Bratislavy taky, promiňte. :)

Zastavená teď TREŽ? Věděl jsem, že ZSSK neodstave tuto linku, protože lidí, které bydlí tady, nechceli. :) Ale slyšel jsem, že časopis Tramway & Urban Transit psal, že TREŽ už neexistuje...

Cestujici

Příspěvek od Cestujici » 20.11.2006 23:03

slimman: 14T ma ten schod taky, ovsem si asi pozapomnel ze ta pod tema sedadlama, vlastne oteviraci lavici ma zasobniky pisku pro piskovace, topnice, primazavani nakolku a nejake zarizeni pro nouzove odbrzdeni.

Uživatelský avatar
Sheep
Uživatel
Příspěvky: 325
Registrován: 06.1.2006 23:37
Bydliště: Slovensko, Kosice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sheep » 16.11.2006 22:00

Trikolorovy vzor na KTckach je pozostatok z reklam prvej cesko-slovenskej poistovne, ktora bola aplikovana na vela kosickych KTciek.

Uživatelský avatar
Isidor
Uživatel
Příspěvky: 291
Registrován: 03.11.2004 20:44
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Isidor » 16.11.2006 14:49

Jo, a proto tam pak měli čtyři různé typy nátěrů na KT8D5 najednou... teď už jen tři, poslední červeno-krémová kačena je v Krnově. Nicméně pořád dostávají KT po prohlídce doma jiný nátěr (zeleno-bílý) než po reko na nízkopodlažní ("brněnský")... nu, bordel jako v celé MHD.

Uživatelský avatar
vláčky87
Uživatel
Příspěvky: 171
Registrován: 12.3.2004 9:55
Bydliště: Praha

Příspěvek od vláčky87 » 16.11.2006 8:13

Něco o tom vím. Strausberg měl od počátku zájem pouze o 3 vozy, stejně je jeden trvale v záloze a nasazují do provozu jen dva. Objednal si vlastní barevné provedení, které se provedlo v Košicích externí firmou a tam se vůz tolik líbil, že se po dohodě rozhodli jej použít i doma. Nic jiného za tím není.

Uživatelský avatar
KZsoci
Uživatel
Příspěvky: 199
Registrován: 04.11.2006 0:13
Bydliště: Budapešť, Maďarsko

Příspěvek od KZsoci » 15.11.2006 21:58

Ahoj.

To není topic Košice, a nechci dělat nový topic, tak píšu to tady, promiň.

Vidím košický fotožurnál, znám KT8D5, vím, že naše Miškolc a město Strausberg taky koupíli se také vozy. Ale proč je např. ev.č. 537 (a další vozy) v nátěru města Strausberg? Košice chtěla prodat další vozy taky, ale Strausberg nepotřeboval víc?

XSC
Uživatel
Příspěvky: 1567
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Re: 06T x 14T

Příspěvek od XSC » 12.11.2006 21:22

slimman píše:Protože má sedadla ještě na stupínku. :) Osobně bych to takhle radši i u 14T.
Jo, přesně tak. Účel to splní, víc lidí se do uličky nevejde, ale sedícím se nikdo netlačí na nohy.

Uživatelský avatar
slimman
Uživatel
Příspěvky: 501
Registrován: 21.1.2005 20:28
Bydliště: Praha 10

Re: 06T x 14T

Příspěvek od slimman » 12.11.2006 20:58

XSC píše:Zajímavé. Mezi podélně osazenými sedačkami je na rozdíl od 14T dost místa.
Protože má sedadla ještě na stupínku. :) Osobně bych to takhle radši i u 14T.

Odpovědět