Vše o tramvajových provozech v bývalém Československu
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
Dispecer
- Uživatel
- Příspěvky: 32
- Registrován: 17.12.2006 17:54
- Bydliště: Košice
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Dispecer » 06.2.2007 15:52
KZsoci píše:Ahoj,
linka 32 ještě není trolejbusová, ne? Kdy byl jsem v Bratislavě viděl jsem, že na lince 33 už jezdí trolejbusy 25 Tr, ale na 32 viděl jsem Karosu. A na mapě je jenom linka 33 modrou čárou nakreslen.
Od 4.9.2006 existují linky 32, 33 a 133?
Linka
33 =
133 - (auto-)trolejbusová linka.
Pokiaľ viem, na linke
32, by mali ešte jazdiť autobusy...
-
KZsoci
- Uživatel
- Příspěvky: 199
- Registrován: 04.11.2006 0:13
- Bydliště: Budapešť, Maďarsko
Příspěvek
od KZsoci » 05.2.2007 13:37
Ahoj,
linka 32 ještě není trolejbusová, ne? Kdy byl jsem v Bratislavě viděl jsem, že na lince 33 už jezdí trolejbusy 25 Tr, ale na 32 viděl jsem Karosu. A na mapě je jenom linka 33 modrou čárou nakreslen.
Od 4.9.2006 existují linky 32, 33 a 133?
-
Dispecer
- Uživatel
- Příspěvky: 32
- Registrován: 17.12.2006 17:54
- Bydliště: Košice
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Dispecer » 18.12.2006 16:41
Sheep píše:tak to si ma nepotesil pretoze z mojho okolia sa o mhd zaujimam sam takze fakt musim pockat na nejaky DOD
Ale predsa
sídlisko Ťahanovce asi nie je tak ďaleko...
O tomto fóre som sa dozvedel len včera...
Ale keby sme sa dohodli, môžme spolu ísť...
(Všimol som si, že ten tvoj príspevok je ešte zo začiatku roka... )
-
adam_r
- Uživatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 17.6.2004 10:23
- Bydliště: Brno
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od adam_r » 16.12.2006 12:25
KZsoci píše:Tak dobře. Díky. T&UT není moc důvěrný...
Ono zrovna v tomto pripade ani zamestnanci ZSSK nevedeli,
jestli se zitra jeste pojede, nebo ne.
-
KZsoci
- Uživatel
- Příspěvky: 199
- Registrován: 04.11.2006 0:13
- Bydliště: Budapešť, Maďarsko
Příspěvek
od KZsoci » 16.12.2006 10:02
Tak dobře. Díky. T&UT není moc důvěrný...
-
PvvS
- Uživatel
- Příspěvky: 1403
- Registrován: 15.11.2003 20:20
- Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od PvvS » 16.12.2006 1:22
KZsoci píše:Tato otázka nejedná o Bratislavy taky, promiňte.
Zastavená teď TREŽ? Věděl jsem, že ZSSK neodstave tuto linku, protože lidí, které bydlí tady, nechceli.
Ale slyšel jsem, že časopis Tramway & Urban Transit psal, že TREŽ už neexistuje...
NAstesti zatim jezdi. Na jak dlouho nikdo nevi.
-
KZsoci
- Uživatel
- Příspěvky: 199
- Registrován: 04.11.2006 0:13
- Bydliště: Budapešť, Maďarsko
Příspěvek
od KZsoci » 15.12.2006 22:30
Tato otázka nejedná o Bratislavy taky, promiňte.
Zastavená teď TREŽ? Věděl jsem, že ZSSK neodstave tuto linku, protože lidí, které bydlí tady, nechceli.
Ale slyšel jsem, že časopis Tramway & Urban Transit psal, že TREŽ už neexistuje...
-
Cestujici
Příspěvek
od Cestujici » 20.11.2006 23:03
slimman: 14T ma ten schod taky, ovsem si asi pozapomnel ze ta pod tema sedadlama, vlastne oteviraci lavici ma zasobniky pisku pro piskovace, topnice, primazavani nakolku a nejake zarizeni pro nouzove odbrzdeni.
-
Sheep
- Uživatel
- Příspěvky: 325
- Registrován: 06.1.2006 23:37
- Bydliště: Slovensko, Kosice
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Sheep » 16.11.2006 22:00
Trikolorovy vzor na KTckach je pozostatok z reklam prvej cesko-slovenskej poistovne, ktora bola aplikovana na vela kosickych KTciek.
-
Isidor
- Uživatel
- Příspěvky: 291
- Registrován: 03.11.2004 20:44
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Isidor » 16.11.2006 14:49
Jo, a proto tam pak měli čtyři různé typy nátěrů na KT8D5 najednou... teď už jen tři, poslední červeno-krémová kačena je v Krnově. Nicméně pořád dostávají KT po prohlídce doma jiný nátěr (zeleno-bílý) než po reko na nízkopodlažní ("brněnský")... nu, bordel jako v celé MHD.
-
vláčky87
- Uživatel
- Příspěvky: 171
- Registrován: 12.3.2004 9:55
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od vláčky87 » 16.11.2006 8:13
Něco o tom vím. Strausberg měl od počátku zájem pouze o 3 vozy, stejně je jeden trvale v záloze a nasazují do provozu jen dva. Objednal si vlastní barevné provedení, které se provedlo v Košicích externí firmou a tam se vůz tolik líbil, že se po dohodě rozhodli jej použít i doma. Nic jiného za tím není.
-
KZsoci
- Uživatel
- Příspěvky: 199
- Registrován: 04.11.2006 0:13
- Bydliště: Budapešť, Maďarsko
Příspěvek
od KZsoci » 15.11.2006 21:58
Ahoj.
To není topic Košice, a nechci dělat nový topic, tak píšu to tady, promiň.
Vidím košický fotožurnál, znám KT8D5, vím, že naše Miškolc a město Strausberg taky koupíli se také vozy. Ale proč je např. ev.č. 537 (a další vozy) v nátěru města Strausberg? Košice chtěla prodat další vozy taky, ale Strausberg nepotřeboval víc?
-
XSC
- Uživatel
- Příspěvky: 1567
- Registrován: 19.11.2004 21:38
- Bydliště: 8,24,B
Příspěvek
od XSC » 12.11.2006 21:22
slimman píše:Protože má sedadla ještě na stupínku.
Osobně bych to takhle radši i u 14T.
Jo, přesně tak. Účel to splní, víc lidí se do uličky nevejde, ale sedícím se nikdo netlačí na nohy.
-
slimman
- Uživatel
- Příspěvky: 501
- Registrován: 21.1.2005 20:28
- Bydliště: Praha 10
Příspěvek
od slimman » 12.11.2006 20:58
XSC píše:Zajímavé. Mezi podélně osazenými sedačkami je na rozdíl od 14T dost místa.
Protože má sedadla ještě na stupínku.
Osobně bych to takhle radši i u 14T.