Bratislava (SK)

Vše o tramvajových provozech v bývalém Československu

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Štěpán

Příspěvek od Štěpán » 18.4.2005 11:03

Jestli vypadala takhle: http://www.tramfoto.com/images/jina_mes ... /k2_01.jpg , tak je to K2. Více o ní najdeš tady: http://www.prazsketramvaje.cz/v-k2.html#titul

Uživatelský avatar
Predseda
Uživatel
Příspěvky: 85
Registrován: 17.3.2005 9:51
Bydliště: Žumpa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Predseda » 18.4.2005 10:57

Aha. Děkuju. A ta kloubová tramvaj, co jsem o ní psal, je T2 nebo T3? Mrzí mě, že jsem jí nevyfotil. Jeden den jsem viděl dvě, a druhej den, když jsem na ně číhal s foťákem, samozřejmě nepřijela ani jedna.

Uživatelský avatar
Phabbey
Uživatel
Příspěvky: 266
Registrován: 24.4.2004 21:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Phabbey » 18.4.2005 10:18

Predseda píše:Ale počítám, že T6A5 s těma obrácenýma pantografama a čtyřdílnýma dveřma má asi trochu jiný označení, než klasická pražská T6A5, že jo?
Není tomu tak. Klasické "pražské" T6A5 byly dodávány do Prahy a do Brna (ale tam s klimatizací řidiče a jinými dveřmi). Do Ostravy, Bratislavy a ještě někam (?) šly T6A5 víc podobné KT8D5 (dveře, interiér).

Uživatelský avatar
Predseda
Uživatel
Příspěvky: 85
Registrován: 17.3.2005 9:51
Bydliště: Žumpa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Predseda » 18.4.2005 10:08

Ale počítám, že T6A5 s těma obrácenýma pantografama a čtyřdílnýma dveřma má asi trochu jiný označení, než klasická pražská T6A5, že jo?
MOp píše:bylo by mozne pripadne Adminovi Petrovi poskytnout fotku xxxxcucu prazskeho dopravniho podniku v originalnim rozliseni, paklize ji nesezene?
Jasně. Stačí si vybrat. na to doporucuji prostudovat nazvoslovi oznacovani hovnocucu zde:
http://hovnocucy.predseda.com

(nejlépe stranu 8 )

:lol:

MOp

Příspěvek od MOp » 18.4.2005 10:00

Predseda píše:Dobře, já se v tom tolik nevyznám. Fotil jsem to jenom kvůli těmhle stránkám, dělám spíš do aut. Jaký je na pohled rozdíl mezi T6A5 a T6A2? Já myslel, že třeba v pantografu a dveřích???
je to jednoduche. T6A2 ma uzsi vozovou skrin o 30cm nez T6A5. Dodavky byly do DDR, kde to bylo pozadováno.

na to doporucuji prostudovat nazvoslovi oznacovani tramvaji zde:
http://www.prazsketramvaje.cz/v-typy.html

bylo by mozne pripadne Adminovi Petrovi poskytnout fotku xxxxcucu prazskeho dopravniho podniku v originalnim rozliseni, paklize ji nesezene?

Uživatelský avatar
Predseda
Uživatel
Příspěvky: 85
Registrován: 17.3.2005 9:51
Bydliště: Žumpa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Predseda » 18.4.2005 9:44

Dobře, já se v tom tolik nevyznám. Fotil jsem to jenom kvůli těmhle stránkám, dělám spíš do aut. Jaký je na pohled rozdíl mezi T6A5 a T6A2? Já myslel, že třeba v pantografu a dveřích???

Tombus
Uživatel
Příspěvky: 263
Registrován: 02.12.2003 21:04
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tombus » 18.4.2005 9:41


Uživatelský avatar
Predseda
Uživatel
Příspěvky: 85
Registrován: 17.3.2005 9:51
Bydliště: Žumpa
Kontaktovat uživatele:

Bratislava (SK)

Příspěvek od Predseda » 18.4.2005 9:07

Nafotil jsem v Bratislavě pár tramvají, vesměs jde o české výrobky. Jezdí tam i kloubová tramvaj na bázi T2 nebo T3, bohužel jsem neměl zrovna foťák, když mě míjela. Tratě v Blavě jsou úzkorozchodné. Přímý link na fotky je zde.

Odpovědět