Most a Litvínov
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Sergei-LBC
- Uživatel
- Příspěvky: 187
- Registrován: 19.12.2004 10:38
- Bydliště: d-22
- Kontaktovat uživatele:
-
- Uživatel
- Příspěvky: 136
- Registrován: 03.3.2005 20:01
- Bydliště: Blízko mě je obratiště Zvonařka a pod mým barákem je vedena železniční trať - tak kde to může být?
- Kontaktovat uživatele:
- Neral
- Uživatel
- Příspěvky: 312
- Registrován: 19.11.2003 22:46
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
Jak to vůbec je s tím slavným návrhem vlakotramvaje z Mostu do Žatce? Už se na to zapomnělo, nebo se o tom stále oficiálně uvažuje?
Naposledy upravil(a) Neral dne 12.9.2007 23:53, celkem upraveno 1 x.
- Sergei-LBC
- Uživatel
- Příspěvky: 187
- Registrován: 19.12.2004 10:38
- Bydliště: d-22
- Kontaktovat uživatele:
Prosim tě určitě vlak jede delší vzdálenost než metro na zastávku.I.am.good píše:Hihi, holt né každý pochopil hloubi tvé myšlenky. Ale já bych si dovolil odporovat. Mimo pár opravdu velice vzácných vyjímek (nějké ty EC, IC a SC) žádný vlak nejede desítky km bez zastávky. Další malou vyjímkou můžou býti příměstské úseky železnic, kde nic mimo Os nestaví vůbec (010 apod.) Jinak to metro je dnes na takové úrovni, že díky rekuperaci je množství "spálené" energie při brždění minimální.
Hihi, holt né každý pochopil hloubi tvé myšlenky. Ale já bych si dovolil odporovat. Mimo pár opravdu velice vzácných vyjímek (nějké ty EC, IC a SC) žádný vlak nejede desítky km bez zastávky. Další malou vyjímkou můžou býti příměstské úseky železnic, kde nic mimo Os nestaví vůbec (010 apod.) Jinak to metro je dnes na takové úrovni, že díky rekuperaci je množství "spálené" energie při brždění minimální.DavidD píše:No já jsem si myslel, že to každý pochopí a nebudu muset to rozepisovat. No nic asi budu muset. Metro zastaví co by každý 1km ani ne a vždy zmaří spoustu energie, když brzdí. Vlak se prostě rozjede a jede desítky km do další zastávky. Je to stejné jako auto na dálnici a ve městě. Tak že dražší by mělo být metro.
To je jedno, myslím že stejně ten řidič nemá víc jak 10kč/km(to fakt nevím jen si to myslím) a potom by ale bylo 36kč/km u busu taky pro automat, tak že máme poměr v pořádku či to ukazuje, že bus je dražší, protože autubusák má větší plat.adam_r píše:To by ale bylo za predpokladu, ze to ridi automat, ktery za svoji cinnost nepozaduje zadne penize.
No já jsem si myslel, že to každý pochopí a nebudu muset to rozepisovat. No nic asi budu muset. Metro zastaví co by každý 1km ani ne a vždy zmaří spoustu energie, když brzdí. Vlak se prostě rozjede a jede desítky km do další zastávky. Je to stejné jako auto na dálnici a ve městě. Tak že dražší by mělo být metro.adam_r píše:To je argument jak prase. Doporucuji projet RER A, B, nebo C v Parizi. Celkove to pripomina metro (pod zemi, styl stanic, vzdalenosti stanic), ale pritom je to plnohodnotna zeleznice.
Naposledy upravil(a) DavidD dne 09.9.2007 18:58, celkem upraveno 1 x.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Metro vzhledem ke konstrukci bych řadil k vlaku.XSC píše:Ještě si zapoměl na metro, které v podání pražského magistrátu bude za chvíli dražší než to letadlo
Ale v porovnání nákladů je ještě jeden zásadní problém. Liší se náklady z pohledu samotného DP a z pohledu města, jenže tím se málokdo zabývá. V případě tramvajové dopravy se pro DP počítají všechny náklady, v případě autobusů nikoliv, neboť údržba silnic jde z rozpočtu města. Na autobusy hodně zatížených úsecích jsou tak náklady ve skutečnosti o dost vyšší. Rozdíl by se ukázal po zavedení mýta na silnicích.