T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10209
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.PLF aneb pražské wany

Příspěvek od 9001 » 24.2.2010 1:09

MM: Na 21 jezdily i v její normální trase přes ND. O víkendu jeden čas byly 4 pořadí z Hloubětína a 2 z Vokovic a ty tam právě wanu poslaly.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.PLF aneb pražské wany

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 24.2.2010 1:00

JaHu píše: Dovolím si doplnit: 4 a 21 sice nyní nejezdí, ale na těchto linkách už jezdily (a není to tak dávno). Na 11 si nejsem jistý, jestli se taky jednu dobu neobjevovala a na 5 jsem ji snad ještě neviděl (ale to neznamená, že tam nemůže jezdit).
Na 4 byla o víkendu - před zrušením tohoto provozu od ukončení na Smíchově (11/2009).
Na 21 jezdila za poslední dva roky jen při výluce Vyšehradského tunelu (v 11/2008), kdy byly v Braníku deponovány 2ks - každý den na střídačku jezdil jeden, jako náhrada za nízkopodlažní spoje odkloněných linek 3 a 17.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: T3R.PLF aneb pražské wany

Příspěvek od Bobik » 23.2.2010 23:34

Na 11 občas byly . Problém u Muzea odpadl, bo jich tam nikdy nebylo tolik že hrozilo vzájemné potkání (max 1ks :) )

JaHu
Uživatel
Příspěvky: 224
Registrován: 17.5.2006 8:58

Re: T3R.PLF aneb pražské wany

Příspěvek od JaHu » 23.2.2010 21:56

mart337 píše: Ještě mne napadá 10 a 16 - Flora.
Když se to probere po linkách 1, 2 jezdí, 3, 4 není potřeba, na 5 myslím že jezdí, na 6 není potřeba, protože na všech jejích úsecích jede NP pořadí jiné linky, na 7 nesmí, na 8 jezdí, 9 není třeba, 10 a 16 nejezdí - Flora, 11 nejezdí - Muzeum, 12, 14 není potřeba, 15 jezdí, 17 není třeba, 18 nejezdí - ND, 19, 20 jezdí, 21 není třeba, 22 jezdí, 24 není třeba a 25 a 26 jezdí.
Jinak co se týče najíždění, tak to vůbec není pravda, najíždí se vesele. Hlavně na noční. Ale třeba i PLF přes 15 na 19 o víkendech.
Dovolím si doplnit: 4 a 21 sice nyní nejezdí, ale na těchto linkách už jezdily (a není to tak dávno). Na 11 si nejsem jistý, jestli se taky jednu dobu neobjevovala a na 5 jsem ji snad ještě neviděl (ale to neznamená, že tam nemůže jezdit).

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4740
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.PLF aneb pražské wany

Příspěvek od MOp » 22.2.2010 16:44

Mno, ono by stacilo si precist clanek na PrTkach..

http://www.prazsketramvaje.cz/view.php? ... 2007040801

nk8215
Uživatel
Příspěvky: 67
Registrován: 26.5.2006 12:17
Bydliště: Dresden. 70 pod okny ovšem zůstala.
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.PLF aneb pražské wany

Příspěvek od nk8215 » 22.2.2010 16:30

Absolut píše:nk8215: Wana má oproti T3 jinou vzdálenost otočných čepů a jinou půdorysnou i výškovou polohu bodu ve středu rozvoru vozu :)
Jo, ten prostředek mě taky napadl, ale že se v rámci rekonstrukce až takhle hýbalo se spodkem, jsem netušil, díky za rozšíření obzorů :)

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: T3R.PLF aneb pražské wany

Příspěvek od Absolut » 22.2.2010 14:26

nk8215: Wana má jinou vzdálenost otočných čepů a jinou půdorysnou i výškovou polohu bodu ve středu rozvoru vozu :)

nk8215
Uživatel
Příspěvky: 67
Registrován: 26.5.2006 12:17
Bydliště: Dresden. 70 pod okny ovšem zůstala.
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.PLF aneb pražské wany

Příspěvek od nk8215 » 22.2.2010 14:15

Bobik píše:
opocenskylukas píše:Mužu mit jeden dotaz?Na jaký linky ted wany nesměj?
No nesměj víceméně akorát do Radlic (ohledně hrany nást. zastávky) takže linka 7. (...).
Předpokládám, že problém je v nízkopodlažní části, vždyť normální T3R.P a dokonce i 14T tam mohou...
edit: trochu mi stávkuje číselná řada na klávesnici, takže část znaků s nabodeníčky se odmítá objevit a musím je psát pomocí kombinace mrtvá klávesa + příslušné písmeno...

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 1035
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: T3R.PLF aneb pražské wany

Příspěvek od mart337 » 13.2.2010 16:25

Bobik píše:
opocenskylukas píše:Mužu mit jeden dotaz?Na jaký linky ted wany nesměj?
No nesměj víceméně akorát do Radlic (ohledně hrany nást. zastávky) takže linka 7. Jinak můžou všude, ale z výše uvedených potkávačkových důvodů se na některé linky neposílají. Z voko linek prakticky 18 kvůli křiž Nár divadlo, z ex voko 11 ohledně zmíněného Muzea (byť tam byly) a víc mě teď nenapadá. Takže víceméně všude kde je zákaz potkání KT x KT(T) a navíc nepřehledná křižovatka z těchto důvodů normálně nejezdí.
Ještě mne napadá 10 a 16 - Flora.
Když se to probere po linkách 1, 2 jezdí, 3, 4 není potřeba, na 5 myslím že jezdí, na 6 není potřeba, protože na všech jejích úsecích jede NP pořadí jiné linky, na 7 nesmí, na 8 jezdí, 9 není třeba, 10 a 16 nejezdí - Flora, 11 nejezdí - Muzeum, 12, 14 není potřeba, 15 jezdí, 17 není třeba, 18 nejezdí - ND, 19, 20 jezdí, 21 není třeba, 22 jezdí, 24 není třeba a 25 a 26 jezdí.
Jinak co se týče najíždění, tak to vůbec není pravda, najíždí se vesele. Hlavně na noční. Ale třeba i PLF přes 15 na 19 o víkendech.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: T3R.PLF aneb pražské wany

Příspěvek od Bobik » 13.2.2010 14:42

opocenskylukas píše:Mužu mit jeden dotaz?Na jaký linky ted wany nesměj?
No nesměj víceméně akorát do Radlic (ohledně hrany nást. zastávky) takže linka 7. Jinak můžou všude, ale z výše uvedených potkávačkových důvodů se na některé linky neposílají. Z voko linek prakticky 18 kvůli křiž Nár divadlo, z ex voko 11 ohledně zmíněného Muzea (byť tam byly) a víc mě teď nenapadá. Takže víceméně všude kde je zákaz potkání KT x KT(T) a navíc nepřehledná křižovatka z těchto důvodů normálně nejezdí.

Uživatelský avatar
slimman
Uživatel
Příspěvky: 501
Registrován: 21.1.2005 20:28
Bydliště: Praha 10

Re: T3R.PLF aneb pražské wany

Příspěvek od slimman » 13.2.2010 14:13

opocenskylukas píše:Podle mně je v dopravním podniku hlavní problém a ten se jmenuje neschopnost vypravit vlak přejezdem.
Hmm, takhle se vypravovaly (vypravují ?) wany na d-19 s nájezdem jako d-8.

opocenskylukas
problémový jedinec
Příspěvky: 436
Registrován: 27.3.2009 19:40
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.PLF aneb pražské wany

Příspěvek od opocenskylukas » 13.2.2010 12:22

Podle mně je v dopravním podniku hlavní problém a ten se jmenuje neschopnost vypravit vlak přejezdem.Kdyby to dokázaly tak pokud tam wany mužou tak by se daly vypravit wany přejezdem na 11-přejezd po 18,5-přejezd po 15,6-přejezd po 20 a krátkým přesunem na Anděl zde napojení na 6,17-přejezdem po 20 a krátkým přesunem na Palackého náměstí.
Mužu mit jeden dotaz?Na jaký linky ted wany nesměj?

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: T3R.PLF aneb pražské wany

Příspěvek od Absolut » 13.2.2010 12:20

Asi je na Muzeu starší řadič, který to neumí a není důvod jej měnit, tedy kromě tramvaje...

Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
Příspěvky: 2418
Registrován: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.PLF aneb pražské wany

Příspěvek od Fořtík » 13.2.2010 11:47

Potkávačka na Flóře je pseudoproblém, jak již zde bylo několikrát řečeno. Na 11 jsou potkávačky dvě. Obě jsou pouze KTxKT, takže by se tam nemohly potkávat pouze wany navzájem. Ovšem, kdyby se tam náhodou ty wany potkaly, tak jedna z těch potkávaček je absolutně bez problémů a druhá s malým problémkem, který dle mě není neřešitelný. Jde o to, že potkávačka mezi Muzeem a Italskou je v prostoru SSZ. Teď z hlavy nevím, kdo tam má přednost, nicméně potkali-li by se tam dvě wany, tak by jedna z nich musela čekat. A v tom je právě ten problémek - SSZ u Muzea umí pouze "jednou a dost", takže čekajícího řidiče by čekal výlet s kličkou. Což o to, od Muzea není problém, ale od Italské je to přes dva pruhy, což není příliš bezpečné - jak pro řidiče, tak zejména pro klyjenty - ti totiž uvidí hlavně to, že se něco děje a že by mohli dřív běžet na metro, však to znáte. Ale záměrně jsem to nazval problémkem, protože za problém to nepovažuji. Navíc wany na 11 již jezdily, jak je zde správně uvedeno. 8-)

Když už jsem u toho, tak by mě zajímalo, proč zrovna u téhle křižovatky funguje systém jednou a dost a proč není tramvaj odhlášena až po tom, co skutečně odjede? Nebo třeba podle toho, jak je to v Radlicích? Tam padá volno jednou, pak podruhé a pak se musí s kličkou, přičemž když vlak odjede na první volno, tak druhé se již nevybírá. ;-)

opocenskylukas
problémový jedinec
Příspěvky: 436
Registrován: 27.3.2009 19:40
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.PLF aneb pražské wany

Příspěvek od opocenskylukas » 13.2.2010 11:45

7045 píše:tak jak píšeš tak by ty wany mohli dát rovnou do Motola na linku 9, přebytek vozů 14T dát do Strašnic, stejně tam bývali a mohli je použít na linku 11 a nemuseli by Motolský najíždět z Motola na lińku 11
Do Motola bych je určitě nedával z Motola by byl dlouhý nájezd na I.5 spíš bych byl buď pro Žižkov (který by mohl vlaky posílat na 1,5,8,9,11 - jen o víkendu,12,15,16,17,19,20 - jen víkendu,24,25,26)
A navíc v případě wan do Motola by se muselo poslat do Vokovic něco místo toho (Vokovičtí prominte) ale 14T bych určitě kvůli údržbě držel v Motole a T6A5 by záleželo na počtu řidičských oprávnění na T6 ve Vokovicích a to díky tomu že Strašnice prakticky žádný T6 na 22 neposílají tak to bude asi v oprávněníma na T6 chabé.I když něco tam asi bude když Vokovice jezdí svačit 12.Takže podle mně když by se řešil přesun wan tak buď Kobylisy nebo Žižkov.

Odpovědět