Vozový park a řidičská oprávnění
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
Re: Vozový park a řidičská oprávnění
Souhlasím. Ta buzerace Škody 14T je úplně o ničem. Také s ní jezdím nejraději a při focení na ni i číhám. Sedačky jsou nejlepší. (jízda mezi Černým koněm a Lehovcem byla ve Škodě 14T jediná, kdy mě nebolely zády), např. ty dřevěný sedačky mají příšerný sklon (90 stupňů). A nejlepší je 1. článek - žádní důchodci(nic proti nim) a nikdo tam moc nechodí. A hlavně je docela spolehlivá a design je nádhernej. Jenom bych dal na sedačky koženku, ta co je v autobusech a byla by dokonalá a že ničí koleje - aspoň se o těch 20 letech s nima začalo něco dělat - viz. Řepy.
Re: Vozový park a řidičská oprávnění
To samý cukání je i v nízkejch kachnách , když jedeš v zadním nebo středním článku tak to tak hrozně cuká jako ve vlaku. Proto mám rád starý kachny.
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozový park a řidičská oprávnění
Souhlasím. 14T jsou aktuálně moje neoblíbenější tramvaj. Články nad podvozky se ukazují jako dobrý nápad - jsou to oddíly, kde je klid, vždy místo k sezení a jsou dobře vytopené Dokonce nevadí ani boční sezení, protože mám pocit, že jízda 14T je plynulejší a tišší než u ostatních vozů.fricoolinek2 píše:Už mne to štve to hanění 14T - pokud není vyloženě špička, tak je to pro mne osobně jasně nejpohodlnější tramvaj. Pohodlné sedačky (ve velkém počtu), a (na rovných úseích) pohodlná jízda. JJ, zabrat sedadlo v 1. článku, na člověka netáhne, neprouděj kolem něj lidi. Pohoda.
Ale možná je to jen můj pocit, protože nejvíc jezdím tramvají mezi Smíchovem a Barrandovem...
Naopak v poslední době nemám rád T3R.PLF. Kvůli schodům uvnitř si většina cestujících neví pořádně kam stoupnout. Nejvíc se mi nelíbí jízdní vlastnosti, když je vůz v soupravě. Zvláště ve vlečňáku jsou velmi cítit nárazy spřáhel při zastavení a rozjezdech.
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozový park a řidičská oprávnění
Už mne to štve to hanění 14T - pokud není vyloženě špička, tak je to pro mne osobně jasně nejpohodlnější tramvaj. Pohodlné sedačky (ve velkém počtu), a (na rovných úseích) pohodlná jízda. JJ, zabrat sedadlo v 1. článku, na člověka netáhne, neprouděj kolem něj lidi. Pohoda.
Re: Vozový park a řidičská oprávnění
T3R.PLF jsou zahrnuté ve vozech T3R.P stejně jako T3R.PVpetr03 píše:Zda se mi to nebo jsem v tom prehledu prehledl nizkopodlazni T3?
Re: Vozový park a řidičská oprávnění
Zda se mi to nebo jsem v tom prehledu prehledl nizkopodlazni T3?
Re: Vozový park a řidičská oprávnění
Nebo se vykašlat na všechno a nechat jenom všechno co osahuje "T3".MF píše:Nebo prodat T6 a ještě rok dělat PLFBobik píše:Mno, dovolím si nesouhlasit pane kolego. Jediná výhoda T6 oproti 14T jsou podvozky. Prodat obojí.
(Ale to je věc názoru)
Re: Vozový park a řidičská oprávnění
Nebo prodat T6 a ještě rok dělat PLFBobik píše:Mno, dovolím si nesouhlasit pane kolego. Jediná výhoda T6 oproti 14T jsou podvozky. Prodat obojí.
(Ale to je věc názoru)
Re: Vozový park a řidičská oprávnění
Nechci být uplný rejpal, ale jen dotaz: T3M máme pár ve Strašnicích ( přesný počet teď z hlavy nevím ), ale na Žižkově nevím ani jedné ... není tam jen překlep, místo ŽI by tam mělo být SA?demon píše:Tak jestli jsem to dobře spočítal, měl by vozový park DPP čítat k dnešnímu dni 930 provozních vozů.
Řazeno dle typů, pak:
- 7x T3 (5x SA, 2x ŽI)
- 61x T3M (47x HL, 4x PA, 10x ŽI)
- 223x T3SU (70x SA, 68x VO, 85x ŽI)
- 383x T3RP (22x HL, 142x KO, 139x PA, 80x VO)
- 149x T6 (51x MO, 52x SA, 46x ŽI)
- 30x KT8N (HL)
- 17x KT8 (13x HL, 4x ÚD)
- 60x 14T (MO)
Mezi provozní nepočítám kvanta k odprodeji nebo likvidaci odstavených T3/M/SU a T6A5.3, naopak počítám i dlouhodobě odstavené 14T a KT8 na rekonstrukci, protože se mezi provozní někdy v budoucnu vrátí.
Jinak přehled pěkný, díky
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Vozový park a řidičská oprávnění
Mno, dovolím si nesouhlasit pane kolego. Jediná výhoda T6 oproti 14T jsou podvozky. Prodat obojí.MF píše:... Prodejte raději všech 60 14T a nechte tu 60 ks T6!
(Ale to je věc názoru)
Re: Vozový park a řidičská oprávnění
No hlavně se nesmí zapomínat, že ke konci dodávek 15T budou již také odcházet první T3R.P..MF píše:Tak spočtu li T3+T3M+T3SU+T6 tedy vozy, se kterými se v budoucnu blízkém i vzdáleném nepočítá, tak je to 440 kousků, tedy 220 dvojic, které má nahradit 250 15T, tedy s rezervou 30 vozů 15T... Prodejte raději všech 60 14T a nechte tu 60 ks T6!demon píše:Tak jestli jsem to dobře spočítal, měl by vozový park DPP čítat k dnešnímu dni 930 provozních vozů.
Řazeno dle typů, pak:
- 7x T3 (5x SA, 2x ŽI)
- 61x T3M (47x HL, 4x PA, 10x ŽI)
- 223x T3SU (70x SA, 68x VO, 85x ŽI)
- 383x T3RP (22x HL, 142x KO, 139x PA, 80x VO)
- 149x T6 (51x MO, 52x SA, 46x ŽI)
- 30x KT8N (HL)
- 17x KT8 (13x HL, 4x ÚD)
- 60x 14T (MO)
Mezi provozní nepočítám kvanta k odprodeji nebo likvidaci odstavených T3/M/SU a T6A5.3, naopak počítám i dlouhodobě odstavené 14T a KT8 na rekonstrukci, protože se mezi provozní někdy v budoucnu vrátí.
Re: Vozový park a řidičská oprávnění
Tak spočtu li T3+T3M+T3SU+T6 tedy vozy, se kterými se v budoucnu blízkém i vzdáleném nepočítá, tak je to 440 kousků, tedy 220 dvojic, které má nahradit 250 15T, tedy s rezervou 30 vozů 15T... Prodejte raději všech 60 14T a nechte tu 60 ks T6!demon píše:Tak jestli jsem to dobře spočítal, měl by vozový park DPP čítat k dnešnímu dni 930 provozních vozů.
Řazeno dle typů, pak:
- 7x T3 (5x SA, 2x ŽI)
- 61x T3M (47x HL, 4x PA, 10x ŽI)
- 223x T3SU (70x SA, 68x VO, 85x ŽI)
- 383x T3RP (22x HL, 142x KO, 139x PA, 80x VO)
- 149x T6 (51x MO, 52x SA, 46x ŽI)
- 30x KT8N (HL)
- 17x KT8 (13x HL, 4x ÚD)
- 60x 14T (MO)
Mezi provozní nepočítám kvanta k odprodeji nebo likvidaci odstavených T3/M/SU a T6A5.3, naopak počítám i dlouhodobě odstavené 14T a KT8 na rekonstrukci, protože se mezi provozní někdy v budoucnu vrátí.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Vozový park a řidičská oprávnění
Jojo, taky mě to překvapilo. Jestli to nebude tím, že se SU snaží co nejvíc "vojezdit a vyhodit", tudíž to na pohled vypadá že ve VO stále pevně vládnou.
Re: Vozový park a řidičská oprávnění
Díky za pěkný přehled.
Bych ani neřekl, že ve VO už je jen 68 T3SUCS... oproti 80T3RP.
Bych ani neřekl, že ve VO už je jen 68 T3SUCS... oproti 80T3RP.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6709
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozový park a řidičská oprávnění
Tak jestli jsem to dobře spočítal, měl by vozový park DPP čítat k dnešnímu dni 930 provozních vozů.
Řazeno dle typů, pak:
- 7x T3 (5x SA, 2x ŽI)
- 61x T3M (47x HL, 4x PA, 10x SA)
- 223x T3SU (70x SA, 68x VO, 85x ŽI)
- 383x T3RP (22x HL, 142x KO, 139x PA, 80x VO)
- 149x T6 (51x MO, 52x SA, 46x ŽI)
- 30x KT8N (HL)
- 17x KT8 (13x HL, 4x ÚD)
- 60x 14T (MO)
Mezi provozní nepočítám kvanta k odprodeji nebo likvidaci odstavených T3/M/SU a T6A5.3, naopak počítám i dlouhodobě odstavené 14T a KT8 na rekonstrukci, protože se mezi provozní někdy v budoucnu vrátí.
Řazeno dle typů, pak:
- 7x T3 (5x SA, 2x ŽI)
- 61x T3M (47x HL, 4x PA, 10x SA)
- 223x T3SU (70x SA, 68x VO, 85x ŽI)
- 383x T3RP (22x HL, 142x KO, 139x PA, 80x VO)
- 149x T6 (51x MO, 52x SA, 46x ŽI)
- 30x KT8N (HL)
- 17x KT8 (13x HL, 4x ÚD)
- 60x 14T (MO)
Mezi provozní nepočítám kvanta k odprodeji nebo likvidaci odstavených T3/M/SU a T6A5.3, naopak počítám i dlouhodobě odstavené 14T a KT8 na rekonstrukci, protože se mezi provozní někdy v budoucnu vrátí.
Naposledy upravil(a) demon dne 02.1.2011 17:37, celkem upraveno 1 x.