Nechci to nějak pitvat, ale já v tom žádné povyšování nevidím.peterkostelecky píše:No jo všichni jsou *******, jenom ty jseš opět ten nejúžasnější a nejchytřejší a všichni okolo tebe jsou nuly ...MOp píše:Dnes jsem si na toto tema chvili dopisoval s vedouci tiskoveho oddeleni DPP. Vysledek zni - nesmi se verit vsemu, co se v tisku pise.
Vážení přátelé, promiňte, ale musel jsem, protože mi vadí neustálé MOPsovo povyšování. Pokud mi chcete dát BAN, prosim.
Je tady založené nové téma. Budou tu zřejmě jen dva příspěvky, protože je to fáma, tak co by se to řešilo, že?
MOPsi, pokud se ti zdá nemožný, že jsem to napsal tak "nesmise se verit vsemu, co se v tisku pise (mediích)".
TT - Divoká Šárka - Letiště
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: TT - Divoká Šárka - Letiště
Re: TT - Divoká Šárka - Letiště
Mně to nijak výhodné nepřijde. Pokud chci jezdit jen na metro Veleslavín, tak bych tam posílal bus přímo po Evropské. A to až do doby dostavby "rychlodráhy", kde (kdyby někdo chtěl) by mohla také modernizace proběhnout na úseky. Nejdřív jednodušší Veleslavín - Kladno s odbočkou na letiště a časem pak Veleslavín-centrum. Tramvaj bych vedl na Dědinu, případně Dlouhou Míli, ne dál.petr03 píše:No doufám, že to není jen fáma. Tato varianta se mi také zamlouvá a i bych přežil tu věc,že by to jezdilo přes dědinu. Když budu srovnávat ty tři možné alternativy ( TRAM-METRO-VLAK - bus nepočítám ), tak jako nejrychlejší a nejlevnější alternativa to je dobrá věc. A myslím si,že dopravní rychlost mezi stanicemi kolem 80 km/h je přijatelná.A i kdyby to jezdilo jen na Veleslavín,a tam mít přestup na metro,tak by to bylo přijatelné.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT - Divoká Šárka - Letiště
Na jejich místě může být stojan pro kufry, jako v ciťácích na a-100. Nebo vždy na jedné straně ve zvýšeném článku. Ale tam by se to možná blbě tahalo. O konkrétním řešení jsem nepřemýšlel, ale pro takovéto výkony si myslím, že ten stroj potenciál má narozdíl od hustého městského provozu s častou výměnou cestujících a mnoha zastávkami
-
- Uživatel
- Příspěvky: 174
- Registrován: 01.12.2005 12:36
- Bydliště: Nedaleko posledního vratného trojúhelníku
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT - Divoká Šárka - Letiště
A kam by si tam chtěl ukládat batožinu, když se 1,5 sedačky zrušily?Karosák píše:Konečně se rýsuje úkol pro 14T
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT - Divoká Šárka - Letiště
Konečně se rýsuje úkol pro 14T
Re: TT - Divoká Šárka - Letiště
Pokud by to mělo jezdit expres na metro na Veleslavín, tak by bylo pro tento účel vhodné napojit smyčku Červený Vrch i z druhé strany (jak jsem již někde zmiňoval). Kdyby to tam jezdilo v intervalu třeba 10 minut, tak za expresem by mohla jet normální sběrná souprava, která by stačila dojet na konečné do doby, než by jel další expres... Výhodou by tedy byla jízda více dc. než jenom k metru. Nechtěl bych, aby to byl takový samostatný provoz ála pětka do kyjovic, kdy se musí přestupovat.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT - Divoká Šárka - Letiště
Obávám se, že je to nereálné. Sice je hrozně krásná expresní varianta, ale co to bude dělat když to chytí na evropské "courák" ,tedy pravidelnou linku, která zastaví všude.
Přes Dědinu to vidím na zabití dvou much. Zaprvé se obslouží slušně Sídliště a vyhne se taky hodně té komplikované křižovatky na konci Evropské.
Přes Dědinu to vidím na zabití dvou much. Zaprvé se obslouží slušně Sídliště a vyhne se taky hodně té komplikované křižovatky na konci Evropské.
Re: TT - Divoká Šárka - Letiště
No doufám, že to není jen fáma. Tato varianta se mi také zamlouvá a i bych přežil tu věc,že by to jezdilo přes dědinu. Když budu srovnávat ty tři možné alternativy ( TRAM-METRO-VLAK - bus nepočítám ), tak jako nejrychlejší a nejlevnější alternativa to je dobrá věc. A myslím si,že dopravní rychlost mezi stanicemi kolem 80 km/h je přijatelná.A i kdyby to jezdilo jen na Veleslavín,a tam mít přestup na metro,tak by to bylo přijatelné.
- peterkostelecky
- ovocnář
- Příspěvky: 211
- Registrován: 26.4.2010 12:47
- Bydliště: 4, 7, 12, 14, 20, 54, 104, 120, 121, 123, 130, 137, 167, 191, 217, 231, 501, 770, S65, =B=
Re: TT - Divoká Šárka - Letiště
No jo všichni jsou *******, jenom ty jseš opět ten nejúžasnější a nejchytřejší a všichni okolo tebe jsou nuly ...MOp píše:Dnes jsem si na toto tema chvili dopisoval s vedouci tiskoveho oddeleni DPP. Vysledek zni - nesmi se verit vsemu, co se v tisku pise.
Vážení přátelé, promiňte, ale musel jsem, protože mi vadí neustálé MOPsovo povyšování. Pokud mi chcete dát BAN, prosim.
Je tady založené nové téma. Budou tu zřejmě jen dva příspěvky, protože je to fáma, tak co by se to řešilo, že?
MOPsi, pokud se ti zdá nemožný, že jsem to napsal tak "nesmise se verit vsemu, co se v tisku pise (mediích)".
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT - Divoká Šárka - Letiště
Dnes jsem si na toto tema chvili dopisoval s vedouci tiskoveho oddeleni DPP. Vysledek zni - nesmi se verit vsemu, co se v tisku pise.
TT - Divoká Šárka - Letiště
Nedá mi to,ale hodím svůj názor k mapce u toho článku. Pokud to má být "expresní" linka, tak nevidím jediný důvod to vést přes Dědinu. Leda že by se udělala jedna větev přes dědinu,a druhá po Evropské a nahoře na kopci na Dlouhé míly by se to zas spojilo. Pak může jet po Evropské expres s jednou zastávkou,nejlépe uprostřed,a hůrá do centra, a druhá linka přes dědinu. Všichni by byli spokojeni,a bylo by to levné.