(A) Vídeň
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: (A) Vídeň
Ve Vídni zakázali provoz Flexity.
Notstopp für Flexity-Straßenbahnen
Notstopp für Flexity-Straßenbahnen
- ZXS91
- Uživatel
- Příspěvky: 1020
- Registrován: 23.3.2010 19:11
- Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
- Kontaktovat uživatele:
Re: (A) Vídeň
Poslední zhruba dvacítka souprav E1+c4 je k vidění na linkch 25, 26, 30 a 31, všechny se sjíždí u stanice U6 Floridsdorf.
Flexity jsou k vidění na lince 6.
Flexity jsou k vidění na lince 6.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: (A) Vídeň
To by se Anděl vyřádil Jste měla jet přímo 20 a ne oklikou přes IPP jenom proto, že tam je levné kafepawel píše:aha, no jo! v berlíně je doba platnosti 120 minut.
prostě na ten lístek smíš jet jen z A do B, ale ne ještě C, D a E nebo A. na to je celodenní jízdenka (tageskarte). obvykle se vyplatí od třetí jízdy za den.
Re: (A) Vídeň
aha, no jo! v berlíně je doba platnosti 120 minut.
prostě na ten lístek smíš jet jen z A do B, ale ne ještě C, D a E nebo A. na to je celodenní jízdenka (tageskarte). obvykle se vyplatí od třetí jízdy za den.
prostě na ten lístek smíš jet jen z A do B, ale ne ještě C, D a E nebo A. na to je celodenní jízdenka (tageskarte). obvykle se vyplatí od třetí jízdy za den.
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: (A) Vídeň
Ale konec platnosti - to zní jak nějaký časový ohraničení.
Re: (A) Vídeň
u lístků označených ve stanicích metra nebo S-Bahnu snadno (název stanice je součástí razítka); u tramvají a autobusů nevím - možná je tam nějaký kód, kterým se alespoň přibližná poloha určit dá.
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: (A) Vídeň
Ale znova - jak ho určit?pawel píše:přesně...P_V píše:Podle mě smýšlíme moc úředně a buzerativně, jak je pro Česko typické. Revizor má nějakou představu, jak dlouho trvá cesta z A do B, přidá nějakou rezervu, a když to trvá ještě déle, tak už se zajímá.
i v německu je běžné, že standardní jízdenka nepovoluje zpáteční cesty. když pojedete do půlkruhu, tak to je určitě v pohodě, ale když vás chytí na konci platnosti kousek od místa nástupu, může to být problém. nicméně jsem ještě nikdy žádné potíže nezažil a zejména v případě ne-místních existuje určitá kulance.
Re: (A) Vídeň
přesně...P_V píše:Podle mě smýšlíme moc úředně a buzerativně, jak je pro Česko typické. Revizor má nějakou představu, jak dlouho trvá cesta z A do B, přidá nějakou rezervu, a když to trvá ještě déle, tak už se zajímá.
i v německu je běžné, že standardní jízdenka nepovoluje zpáteční cesty. když pojedete do půlkruhu, tak to je určitě v pohodě, ale když vás chytí na konci platnosti kousek od místa nástupu, může to být problém. nicméně jsem ještě nikdy žádné potíže nezažil a zejména v případě ne-místních existuje určitá kulance.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: (A) Vídeň
jak ti již naznačuje/odkazuje P-V, TAK NAPROSTO KECÁŠ - NYNÍ NESMÍŠ PŘERUŠIT JÍZDU ČD DŘÍVE JAK PO 101 TARIFNÍCH KILOMETRECH JÍZDY! A dříve - cca před tebou uvedeným rokem 2000, to bylo pouze po méně jak 51 kmKulík píše:Tak tento výrok už minimálně deset let neplatí, neb jízdu vlakem u ČD mohu kdykoliv a bez jakýchkoli formalit přerušit. A toto platí i u jízdenek na kratší vzdálenost než 100 km. Dříve před rokem 2000 totiž bylo možné bez formalit přerušit jízdu až po ujetí 100 km.P_V píše:I u ČD vás může průvodčí znovu zkasírovat, pokud nepoužijete nejbližší přípoj dle JŘ. Ovšem s tím rozdílem, že u ČD už ty kilometry máte jednou zaplacené...
Re: (A) Vídeň
Tak tento výrok už minimálně deset let neplatí, neb jízdu vlakem u ČD mohu kdykoliv a bez jakýchkoli formalit přerušit. A toto platí i u jízdenek na kratší vzdálenost než 100 km. Dříve před rokem 2000 totiž bylo možné bez formalit přerušit jízdu až po ujetí 100 km.P_V píše:I u ČD vás může průvodčí znovu zkasírovat, pokud nepoužijete nejbližší přípoj dle JŘ. Ovšem s tím rozdílem, že u ČD už ty kilometry máte jednou zaplacené...
Re: (A) Vídeň
Podle mě smýšlíme moc úředně a buzerativně, jak je pro Česko typické. Revizor má nějakou představu, jak dlouho trvá cesta z A do B, přidá nějakou rezervu, a když to trvá ještě déle, tak už se zajímá.
Na rozdíl od těch ČD, kde má průvodčí tu buzeraci nařízenou. I když k tomu není důvod, protože kilometry už cestující zaplatil a množstevní sleva není (snad jen s výjimkou relačních slev).
Na rozdíl od těch ČD, kde má průvodčí tu buzeraci nařízenou. I když k tomu není důvod, protože kilometry už cestující zaplatil a množstevní sleva není (snad jen s výjimkou relačních slev).
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: (A) Vídeň
Ví vlastně někdo, jaký informace jsou dostupný na tý jízdence? By tam teda muselo bejt uvedený místo nástupu a revizor by musel určit, zda jsem udělal všechno potřebný k dosažení lokality bez zbytečných odkladů: Mne to přijde strašně na vodě.
Re: (A) Vídeň
Tak ČD je trochu jiný případ, jednak mají o přípojích detailní informace a málokdy má člověk víc variant, jak jet. Po městě je vždycky několik způsobů.
Re: (A) Vídeň
I u ČD vás může průvodčí znovu zkasírovat, pokud nepoužijete nejbližší přípoj dle JŘ. Ovšem s tím rozdílem, že u ČD už ty kilometry máte jednou zaplacené...