Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6710
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T
Varianty:
- nákup nových 32m dlouhých obousměrných vozů (cca 80 ks) nebo
- nákup nových 32m dlouhých jednosměrných vozů (cca 80 ks) nebo
- nákup nových krátkých vozů (např. EVO1 - cca 160 ks),
- rekonstrukce obousměrných vozů (KT8 - konečný stav 63 ks),
- rekonstrukce T3R.P na T3R.PLF - konečný stav 100 ks).
Předpoklad dodání prvních 3 variant mezi lety 2025 - 2026.
- nákup nových 32m dlouhých obousměrných vozů (cca 80 ks) nebo
- nákup nových 32m dlouhých jednosměrných vozů (cca 80 ks) nebo
- nákup nových krátkých vozů (např. EVO1 - cca 160 ks),
- rekonstrukce obousměrných vozů (KT8 - konečný stav 63 ks),
- rekonstrukce T3R.P na T3R.PLF - konečný stav 100 ks).
Předpoklad dodání prvních 3 variant mezi lety 2025 - 2026.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3858
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T
Je tu světlo na konci tunelu, když řekněme T6 95'-20', a 14T 06', tak už nám zbývá jen 12 let a jsme vlastně za půlkou. To už vydržíme
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T
To znamená, že, protože, nýbrž a jelikož jsou ty krámy nanic, nechce se nikomu do nich vrážet prachy a je snaha se jich zbavit, jenže je to už asi miliontý pokus o jejich prodej a protože je nikdo nechce, tak nám stejně zůstanou.fricoolinek2 píše:....a byl-li by zájem, tak by je prodal. Co to tedy ale znamená?
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T
Takže jsme na konci. Co tedy bude dál? Logicky by se nabízí "light obnova" vozového parku v podobě dokončení těch nízkokachen, nějaké té nové wany z erpévéčka a především dokončení modernizací 14T. Nicméně ředitel DPP "vyhrožoval" s tím, že představa toho, že by v Praze sloužila plná flotla zmodernizovaných 14T není ideální a byl-li by zájem, tak by je prodal. Co to tedy ale znamená? Že zase by tím došlo ke snížení podílu NP vozidel? Že by se tím nemohly vyřadit DVC a třeba pomalu i analogové R.P, staré 17-18 let?
Nebo další tendr na nějakých dalších 50 ks 15T?
Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T
Díky moc za odpověď.ZXS91 píše:Dnešní vypravení ekvivaletů 15T (bez solo linek a 23) je 382 ks.cwapa píše:Nevím kam tak to napíši zde. Zajímalo by mne kolik by potřebovala Praha 15T, aby byla apsolutní nízkopolažnost?
Tudíž, aby byly v provozu (mimo solo linky a 23) POUZE 15T, tak by jich muselo byt baj voko 450 až možná spíš 500 (zálohy, prohlídky, nehody atd.)
Při započítání 50 kachen a 20 poršat pak adekvátně o něco méně.
Sol je potřeba 42 (denní linky) + 60 (noční linky).
- ZXS91
- Uživatel
- Příspěvky: 1019
- Registrován: 23.3.2010 19:11
- Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T
Dnešní vypravení ekvivaletů 15T (bez solo linek a 23) je 382 ks.cwapa píše:Nevím kam tak to napíši zde. Zajímalo by mne kolik by potřebovala Praha 15T, aby byla apsolutní nízkopolažnost?
Tudíž, aby byly v provozu (mimo solo linky a 23) POUZE 15T, tak by jich muselo byt baj voko 450 až možná spíš 500 (zálohy, prohlídky, nehody atd.)
Při započítání 50 kachen a 20 poršat pak adekvátně o něco méně.
Sol je potřeba 42 (denní linky) + 60 (noční linky).
Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T
Nevím kam tak to napíši zde. Zajímalo by mne kolik by potřebovala Praha 15T, aby byla apsolutní nízkopolažnost?
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6710
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T
To že je to bez motorů nemá vliv na využitelnej prostor ani tuhost karoserie.9001 píše:Možná to bude tím, že němci neprodlužovali samotnou tramvaj navíc to je bez motorů, takže další prostor, který nemuseli řešit.
Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T
No a hlavně zkusili jenom čtyři kusy a už to vyřazujou. Fakt bych rád viděl nějakej crashtest, lipskej znízkopolažněnej vlek versus třeba klasická T4
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T
Možná to bude tím, že němci neprodlužovali samotnou tramvaj navíc to je bez motorů, takže další prostor, který nemuseli řešit.
Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T
Jenže když z podlahy vyřízneš třetinu uprostřed, tuhost zmizí a musíš ty síly vynést jinam.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T
Není možná výhoda v tom, že vleky byly tužší už od výroby?P_V píše:Tak to respect... I ta T3 wana má jinou konstrukci rámu, než T3 klasik. Síly se tam přenášejí jinak. NP článek do KT8 je také novostavba a ne přestavba. Předpokládám, že Němci museli přivařit opravdu hodně železa navíc, aby se jim to nekroutilo, a že to bylo těžší než je zdrávo.
Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T
Tak to respect... I ta T3 wana má jinou konstrukci rámu, než T3 klasik. Síly se tam přenášejí jinak. NP článek do KT8 je také novostavba a ne přestavba. Předpokládám, že Němci museli přivařit opravdu hodně železa navíc, aby se jim to nekroutilo, a že to bylo těžší než je zdrávo.
Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T
P_V: V Lipsku přesvářeli několik B4 na wany.
Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T
On už někdo předělával jakoukoli tramvaj T na wanu formou kouzlení se svářečkou, že je řeč o nějakých "úpravách"?