Nové tramvajové tratě
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Samozřejmě, že to bude Nádraží Zahradní Město, stejně jako u jakéhokoliv jiného přestupu na vlak To bohužel na jeden řádek nenacpete
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Nové tramvajové tratě
Aby z toho nakonec nebylo "Nádraží Zahradní Město"...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Pawel: Když to počítám, tak se to možná vejde i na R.P, když tam je velké Sídliště Řepy
Re: Nové tramvajové tratě
poetika!
ale tesim se. take na orientaci "22 Zahradni Mesto". (mimochodem, bude na 15T jednoradkova? prosiiim!)
ale tesim se. take na orientaci "22 Zahradni Mesto". (mimochodem, bude na 15T jednoradkova? prosiiim!)
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Nové tramvajové tratě
Ale kdeže. Rozmazlenci z denních se tu stejně jenom otočí a pojedou na pauzu na Pavlák a my normální jsme zvyklí si svačinu nosit sebou.
P.S. Vždyť je tam benzínka, takže docela luxus.
P.S. Vždyť je tam benzínka, takže docela luxus.
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Někdo se rád koukne na vláčky a navíc tam bude zděné WC. Co víc si přát
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Tak Florenci roste těžká konkurence ve kvalitě místa trávení přestávek
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Nové tramvajové tratě
Budoucí smyčka Zahradní Město...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Jen aby se do té doby nerozpadnul i Hlávkův most. Pak by se z Holešovic dalo jezdit na druhý břeh jen pod vodou, anebo na kole přes HolKu
Re: Nové tramvajové tratě
To ano, ale vždycky se počítalo s 1, aby dojela až na tu Hradčanskou, pravda, v nejhorším by se 12 taky dala. Ta druhá linka ale nemá řešit jen spojení do centra, ale obecně na metro B a i do Karlína a Libně, žádná náhradní doprava nebude a ne každý bude chtít nebo moci chodit přes rozkopaný most pěšky. 14 přes Těšnov a Bílou Labuť by pro tenhle účel byla ideální.ldrikk píše: ↑19.4.2021 14:00No stále by ale 12 byla lepší volba s post 2012 trasou než s pre 2012 trasou Takhle doveze aspoň lidi na Letnou, ono přepravní vazba Maniny - Štross - Letná je podle mě silnější než Maniny - centrum. Ale beztak je to teorie, podle mě než se kopne do Libeňáku, už dávno bude smyčka ve Slivenci.slonik píše: ↑19.4.2021 13:12Netušil jsem, že bude smyčka hned po dostavbě, i z dokumentace pro výběrové řízení to vypadá na úvrať. Tak snad, ale minimálně jedna linka asi bude muset vyjet v trase Maniny - Holyně a ta 12 vážně není dobrá volba se svojí post 2012 trasou. Hlavně bude potřeba 14 jako spojení do centra a na metro B, vazba Maniny - metro Palmovka je opravdu hodně silná.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
A dále, jestli jsem dobře pochopil zdroje, se v případě Holyně nejedná o zoufalství "postavit alespoň pár metrů do voleb", nýbrž o nutnost rovnoměrného čerpání dotací s výhodou možnosti započít s dílem díky etapizaci. Přitom hlavní pozemkový "ořech" (duplicitní vlastnictví pozemků) před smyčkou Slivenec by měl být již rozlousknutý a nyní probíhá jeho vypořádání a II. etapa vlastně "běží podle plánu"
Holyňský šturc bych nazval takovým legislativním hradlem, aby se nemuselo čekat, než úřední šiml doklopýtá ke kravínu, ale mohl se za ním po odhlášce z Holyně poslat bagr
Holyňský šturc bych nazval takovým legislativním hradlem, aby se nemuselo čekat, než úřední šiml doklopýtá ke kravínu, ale mohl se za ním po odhlášce z Holyně poslat bagr
Re: Nové tramvajové tratě
No stále by ale 12 byla lepší volba s post 2012 trasou než s pre 2012 trasou Takhle doveze aspoň lidi na Letnou, ono přepravní vazba Maniny - Štross - Letná je podle mě silnější než Maniny - centrum. Ale beztak je to teorie, podle mě než se kopne do Libeňáku, už dávno bude smyčka ve Slivenci.slonik píše: ↑19.4.2021 13:12Netušil jsem, že bude smyčka hned po dostavbě, i z dokumentace pro výběrové řízení to vypadá na úvrať. Tak snad, ale minimálně jedna linka asi bude muset vyjet v trase Maniny - Holyně a ta 12 vážně není dobrá volba se svojí post 2012 trasou. Hlavně bude potřeba 14 jako spojení do centra a na metro B, vazba Maniny - metro Palmovka je opravdu hodně silná.
Re: Nové tramvajové tratě
Netušil jsem, že bude smyčka hned po dostavbě, i z dokumentace pro výběrové řízení to vypadá na úvrať. Tak snad, ale minimálně jedna linka asi bude muset vyjet v trase Maniny - Holyně a ta 12 vážně není dobrá volba se svojí post 2012 trasou. Hlavně bude potřeba 14 jako spojení do centra a na metro B, vazba Maniny - metro Palmovka je opravdu hodně silná.
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Již bylo komunikováno, že Libuš bude mít smyčku.