Obrázky zde...Radek píše: ↑19.5.2021 12:49...a něco aktuálního:
https://pid.cz/mimoradnost/?id=13111-1
Uzavřená tramvajová trať - propad pozemní komunikace pod tramvajovou tratí
To už tu dlouho nebylo...
Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
...a něco aktuálního:
https://pid.cz/mimoradnost/?id=13111-1
Uzavřená tramvajová trať - propad pozemní komunikace pod tramvajovou tratí
To už tu dlouho nebylo...
https://pid.cz/mimoradnost/?id=13111-1
Uzavřená tramvajová trať - propad pozemní komunikace pod tramvajovou tratí
To už tu dlouho nebylo...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Pražského povstání...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Opletalova aneb návrat do budoucnosti...
Jen doufám, že se tam nevrátí čepovky (ještě tytéž, co byly vyjmuty).
Jen doufám, že se tam nevrátí čepovky (ještě tytéž, co byly vyjmuty).
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
9001: Jen jsem okopíroval text z oběžníku na výluku. Detaily mi nejsou známy.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
von Špilberk: Takže Opletalova už je odkleplnutá? Nebyl to jenom nějaký návrh pro zahájení papírování?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Zastávky Palouček se už vylouply do představitelné formy...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Oběžníček hlásí:
Oprava tramvajové trati v oblasti křižovatky „Bulhar“ a vložení kolejové konstrukce na křižovatce Senovážné náměstí x Opletalova
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Výluka u Bulhara - tipuji na opravu v podjezdu
https://www.dpp.cz/omezeni-a-mimoradne- ... etail/9229
po zavedení 19 odhaduji zkrácení 36 k Vozovně Žižkov
instalace povrchové výhybky před zahájením výluky
https://www.dpp.cz/omezeni-a-mimoradne- ... etail/9308
https://www.dpp.cz/omezeni-a-mimoradne- ... etail/9229
po zavedení 19 odhaduji zkrácení 36 k Vozovně Žižkov
instalace povrchové výhybky před zahájením výluky
https://www.dpp.cz/omezeni-a-mimoradne- ... etail/9308
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Pražského povstání...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
A bude to ve stejnou dobu i za stejný peníze?
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Nic takového se v TP 170 nepíše. Stejně únosná vozovka se dá udělat z asfaltového betonu i z liťáku. A u obou konstrukcí se po pár letech bude měnit obrusná vrstva. Naopak ta "betonová" deska v podloží je problém, protože zákonitě popraská a ty trhliny se propíší do obrusu...
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Jo, jenže toho liťáku tam není tolik. Je tam hlavně beton a na něm (relativně) tenká šlupka z liťáku. Čili do míst, kde je předpoklad častýho poškození (vyjetí kolejí) a nerovnoměrný zátěže, což tady zrovna je (do kopce, semafor, častý rozjezdy a brždění, křižovatka) a tedy oprav, je to na ty opravy lepší/levnější. Ze stejnýho důvodu se třeba do bus zastávek namísto právě tý válcovaný směsi dává ten liťák taky. Festovní beton dospod a navrch lehce "vyměnitelná" šlupka z liťáku, kterej se stihne vyměnit za víkend, místo složitýho frézování celý zastávky do hloubky.
Zkrátka do válcovaný směsi na podobně zatíženým místě ty koleje vyreješ ne o moc později (takže tvrvanlivost ti významně neprodlouží), ale zato hlouběji, protože ta vrstva je relativně vysoká, navíc "nosná" a musí se strhnou (odfrézovat) celá a položit znova. Zatímco u liťáku je ta "nosná" vrstva hlavně beton pod ním a liťák slouží pouze coby horní obrusná, lehce opravitelná "krycí" vrstva.
Zkrátka do válcovaný směsi na podobně zatíženým místě ty koleje vyreješ ne o moc později (takže tvrvanlivost ti významně neprodlouží), ale zato hlouběji, protože ta vrstva je relativně vysoká, navíc "nosná" a musí se strhnou (odfrézovat) celá a položit znova. Zatímco u liťáku je ta "nosná" vrstva hlavně beton pod ním a liťák slouží pouze coby horní obrusná, lehce opravitelná "krycí" vrstva.