Nové tramvajové tratě
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Vozovna Braník:
https://zdopravy.cz/v-prazskem-braniku- ... na-125014/
https://zdopravy.cz/v-prazskem-braniku- ... na-125014/
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Praha chce začít se stavbou tramvajové tratě do Čakovic
https://ct24.ceskatelevize.cz/regiony/3 ... do-cakovic
https://ct24.ceskatelevize.cz/regiony/3 ... do-cakovic
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Karosák: Jenže tohle je právě hrob MHD... Stejně jako všemožně aktivisté tlačí zastávky na železnici.....
To stejné, jako když opravili trat do Řep s vekou slávou, aby se vrátila stejná rychlost jako byla při její stavbě.
To stejné, jako když opravili trat do Řep s vekou slávou, aby se vrátila stejná rychlost jako byla při její stavbě.
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Však budou, více zastávek, více adidas
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Karosák: Jenom, aby tam nemusely stavět i 7 resp 16
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Tak už se nám vrbí zastávky DH v ul. Černokostelecké. Budou na 1 vlak a na znamení.
Co se týče myšlenky zajíždění výjezdů do terminálu - dost záleží na intenzitě vypravení ÚDu. Bo ty klasické všední dny já to ráno střelba po minutě! Takže nárok na vjezd/výjezd z terminálu à 30 sec. A to se mezi to musí vejít ta běžná 16 a 7 a dále pak je třeba vzít v potaz, že to volno na vjezd/výjezd nemůže současně využít vlak vyjíždějící z terminálu DC společně s vlakem od ÚDu do terminálu
Já se obávám, že by se nám někde "hromadili horníci"
Snad pro tyto případy mohou posloužit právě zastávky DH/nz
Co se týče myšlenky zajíždění výjezdů do terminálu - dost záleží na intenzitě vypravení ÚDu. Bo ty klasické všední dny já to ráno střelba po minutě! Takže nárok na vjezd/výjezd z terminálu à 30 sec. A to se mezi to musí vejít ta běžná 16 a 7 a dále pak je třeba vzít v potaz, že to volno na vjezd/výjezd nemůže současně využít vlak vyjíždějící z terminálu DC společně s vlakem od ÚDu do terminálu
Já se obávám, že by se nám někde "hromadili horníci"
Snad pro tyto případy mohou posloužit právě zastávky DH/nz
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
No vystoupení až ve smyčce má smysl v tom, že kromě 16 a výjezdů by si mohl člověk vybrat ještě linku 7. Mluvím samozřejmě o nás - vidlácích. Lidi z metra přece nepojedou tramvají do centra, když odtamtud přijeli.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Nové tramvajové tratě
A okružní jízda z Homole přes smyčku, nebo přestoupení až ve smyčce u depa má být zlepšením? Mám pocit, že 9001 měl na mysli hlavně lidi z metra, ne ty uměle přesměrovaný nebo dovezený. Vidlibus mohl ty na tramvaj dál vyhazovat Na Homoli a ty metrochtivý dovézt až k němu, bez těhle opičáren.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Ono je otázka kolik lidí tam na tu tramvaj bude vůbec chtít ...
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Smyčku samozřejmě projíždět jen s 16, nikoliv zátahy a výjezdy.
No a R vexle třebas Kotlářka ZC, Vozovna Motol ZC ♡
No a R vexle třebas Kotlářka ZC, Vozovna Motol ZC ♡
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Tak do 6 hodin samozřejmě v pořádku, to ať nevymetá. Ale když začne špička (6:00? 6:30?), tak vidím určité mrzení v tom, když vidláci ze Štěrbohol či dálnějšího východu dorazí na Depo a kolem nich projede 10 tramvají do centra, jenže oni si budou muset počkat až na tu jednu pravidelnou, která jim milostivě zajede do terminálu. A jak znám pražské proklady, tak určitě pojedou 7+16 spolu a potom bude 8 minut díra
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Jakože je naprosto nezbytný aby těch cca 50 ranních výjezdů mezi 4:30-6:30 ve směru z dílen vymetlo smyčku ? Koho tam v tomhle směru budou vozit ?
Neřikám že je zrovna tady rychlostní vexle nutně třeba, jsou jistě důležitější místa, kde ovšem žádná rekonstrukce neprobíhá, ale když se to staví nově, proč se za pár let drbat na hlavě, že se neudělala...
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
No po otevření HL se chystá rekonstrukce PA (nebo jaké že vozovny? sorry skleróza... Žižkov má snad taky hotovou jen jednu loď, atd. A jak dlouho se už hrabou Strašnice? Takže až se budou dělat tyhle rekonstrukce, tak plocha pro nocování se bude určitě hodit. Při tempu prací to je minimálně na pár měsíců a při tom počtu tramvají (s wanama a možná i novými nízkopodlažkami) a délce sítě (s Libuší, Slivencem a Dědinou) moc nebude prostor přesunout část jedné vozovny do jiné vozovny, jak se to dělá teď. Takže význam odstavného hřiště v budoucnu bych rozhodně nemarginalizoval