Tuším, že jeden z nejhlasitějších účastníků byl ÚMČ Prahy 4, který trval na pojížditelném povrchu (páč kdyby se tam třeba přestalo jezdit jako minule, aby tam šlo ihned parkovat - sice neříkali v téže větě, ale zároveň jeli "tramvaje na Budějovické nechceme, všechen prostor IAD").
Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moc si to nepamatuju, proč tam tehdy dali asfalt. Oficiálně to řečeno nebylo. Snad že tu trať postavili ne jako novostavbu, ale jako opravu , a tudíž se nemohla měnit technologie.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Že tam ta tráva nakonec bude, je velké vítězství rozumu, obzvláště v současné době, jen to tam samozřejmě mělo být od začátku. Těch 30+ metrů asfaltu na šířku je tam naprosto pekelných.
Samozřejmě by mnohem lepší bylo, kdyby tam byla úplně od začátku (a vzpomeňte si, kdo tehdy tvrdil, že tam rozhodně musí být asfalt a jaké tango se kolem toho ze začátku tančilo).
Samozřejmě by mnohem lepší bylo, kdyby tam byla úplně od začátku (a vzpomeňte si, kdo tehdy tvrdil, že tam rozhodně musí být asfalt a jaké tango se kolem toho ze začátku tančilo).
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Nejlépe tím, že se to celé vybourá, a to asi tak za 20 let, kdy budou kolejnice opotřebené a zralé na výměnu. Druhá možnost by byla, že by se to tak udělalo o 4 roky dřív, dle obvyklého pražského standardu pro rekonstrukce a novostavby TT.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6708
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Jak jinak bys tam chtěl dostat zavlažování a hlavně odvodnění ?
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
ok, jde o pár desítek metrů kolejí, ale stejně to vůbec nechápu. pokud jde o zatravnění, je (byla) to trať klasické stavby, takže proč je nutné odstraňovat kolejnice?
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
To ta trať dlouho nevydržela...
https://www.prazsketramvaje.cz/kratasy/ ... as-016.jpg
https://www.prazsketramvaje.cz/kratasy/ ... as-016.jpg
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Sel jsem dnes kolem trati u Vystaviste. Bylo to uz za tmy, ale ten cerstve polozeny asfalt mi prisel v hroznem stavu. Nerovny, hruby povrch, vyrazne deformace kolem kanalu, vypada to jak takova lepsi polnacka, ale ne jako ulice po rekonstrukci... to se bude jeste nejak brousit nebo vymetat?
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
ElWapp: Ono je asi územní studie a územní studie... Např. v Dáblicích Vítek tlačí nové domy na "včelách" a nejspíš mu to i vyjde. Narozdíl od Invalidovny, kde na té územní studii je poměrně shoda napříč...
Jak ukazují i novostavby TT, tak i ve městě pořád existuje několik světů, které i když se zpovídají Magistrátu spolu moc nemluvi... V poslední době ani s politiky viz projekce v metru vs kultivace reklamy v metru...
Jak ukazují i novostavby TT, tak i ve městě pořád existuje několik světů, které i když se zpovídají Magistrátu spolu moc nemluvi... V poslední době ani s politiky viz projekce v metru vs kultivace reklamy v metru...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ta územní studie předpokládá přizvednutí trati a vznik estakády místo náspu podél bývalé elektrárny. Čili náklady děsné na pouhou opravu TT... Nevím jak by ten posun šel napasovat do nynějšího podjezdu. Šlo by postavit nový delší most přes Partyzánskou tak, aby ho v budoucnu šlo zvednout bez bourání?
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Vidím jistou paralelu s výtoňským mostem - když se to opravuje, tak je to špatně, protože "každou chvíli" se bude stavět nový most. A když se to neopravuje, tak je to taky špatně, protože přece kulturní památka se musí zakonzervovat a zachovat
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ja v tom vidim rozdil. V Holesovicich ma mesto uzemni studii a jejim schvalenim jasne reklo, ze takhle to do budoucna chce, navic uzemni studie je neco, k cemu by mel prihlizet i stavebni urad pri povolovani staveb. Na druhou stranu RSD pokud vim stale dokumentaci v teto podrobnosti nema, tzn. ma predstavu, ze se dalnice bude rozsirovat, ale zatim nic zavazneho pro jine stavebniky ani pro stavebni urad.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
ElWapp: Sice ze silnic, ale vlastně stejná situace....
ŘSD má prakticky schválené rozšíření D10 od 3 do 44km na tři pruhy (od Alzáka po Mladou Boleslav). Na trase je několik nově (staří max pár let) opravených mostů na šířku dálnice pro 2 pruhy a u Benátek nad Jizerou i nově udělané protihlukové stěny, které se dokončily letos...
ŘSD má prakticky schválené rozšíření D10 od 3 do 44km na tři pruhy (od Alzáka po Mladou Boleslav). Na trase je několik nově (staří max pár let) opravených mostů na šířku dálnice pro 2 pruhy a u Benátek nad Jizerou i nově udělané protihlukové stěny, které se dokončily letos...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Nějaké posuny jsou na spoustě tram tratí... i pokračování na Trojský most má být jinak. Změna osy trati v tom aktuálně opravovaném úseku je tady vidět. A ten most na dráze má být výrazně delší než je teď, tak jsem zvědav jak do dvaceti let budou zase bourat most vlečky který se teď opravuje...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6708
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Nemá náhodou být v nové stopě trať v ulici U Výstaviště ?
Pokud se má skutečně ta vlečka, či co tam po viaduktu vede, překládat/rušit až za nějakých 15 let, pak tolik by současná trať určitě nevydržela...
Pokud se má skutečně ta vlečka, či co tam po viaduktu vede, překládat/rušit až za nějakých 15 let, pak tolik by současná trať určitě nevydržela...