T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Jenomže ešemky už bohužel nikde nejezdí. Byly to nejlepší autobusy všech dob. Ešky prostě miluju. Ale to už odbočuju od tramvají... ach jo.Štěpán píše:A mě osobně by autobusy vyhovovaly takhle: http://fotogalerie.svetmhd.net/picture. ... age_id=815
Uspořádání sedadel ve vozidlech je vždy otázkou zvyklostí a zároveň kompromisem mezi požadavky. Nikdo z přispívajících ale nevzal v potaz, že je také významné technicky. Jsem přesvědčen, že řada vozidel /kolejových/ by nesplnila např. normy pro zábrzdné vzdálenosti, pokud by měla uspořádání 1+1. Vždyť za každé zrušené sedadlo se nahradí 8 lidí na m2. Vozy s malým počtem náprav vzhledem k délce mají skutečně tyto potíže, neboť fyzikální zákony se nedají obejít
Tramvaj je kompromis v tom, že spojuje výhody městského vozidla, velké kapacity a "kolejového pohodlí". Tzn., že by tam neměli být díry, nemělo by to skákat, v zatáčkách by cestující neměli lítat ze strany na stranu a tak.
Schválně píšu: NEMĚLO.
nedávno jsem z busu pozoroval soupravu T3SUCS na 22 jak si to šine z Vypichu na Klein-Břevnov a měl jsem pocit, že musí každou chvíli vykolejit. vypadalo to jak houpačka nebo spíš splašenej kůň.
Schválně píšu: NEMĚLO.
nedávno jsem z busu pozoroval soupravu T3SUCS na 22 jak si to šine z Vypichu na Klein-Břevnov a měl jsem pocit, že musí každou chvíli vykolejit. vypadalo to jak houpačka nebo spíš splašenej kůň.
Ano souhlasím. Dneska jsem jel z Berouna do Prahy, a bylo to hrozný. Zatím jsem v Praze neviděl autobus, který by měl uspořádání 1+2. A to by se mi právě líbilo.
Tom píše: Já si myslím že smyslem téměř každého velkoobjemového dopravního prostředku je velká kapacita. Kolejové pohodlí? Možná na koridoru
Zatím nic co by zdůvodnilo 1+1 ) I ten autobus má 1+2 Jakpak by vypadal 1+1
Já si myslím že smyslem téměř každého velkoobjemového dopravního prostředku je velká kapacita. Kolejové pohodlí? Možná na koridoruŠtěpán píše:Jo, jenomže si nedokážu představit jak by tramvaj jela štreku dlouhou jako je trať 010.
Tramvaj je kompromis v tom, že spojuje výhody městského vozidla, velké kapacity a "kolejového pohodlí". Tzn., že by tam neměli být díry, nemělo by to skákat, v zatáčkách by cestující neměli lítat ze strany na stranu a tak.
Schválně píšu: NEMĚLO.
A mě osobně by autobusy vyhovovaly takhle: http://fotogalerie.svetmhd.net/picture. ... age_id=815
Zatím nic co by zdůvodnilo 1+1 ) I ten autobus má 1+2 Jakpak by vypadal 1+1
Jo, jenomže si nedokážu představit jak by tramvaj jela štreku dlouhou jako je trať 010.
Tramvaj je kompromis v tom, že spojuje výhody městského vozidla, velké kapacity a "kolejového pohodlí". Tzn., že by tam neměli být díry, nemělo by to skákat, v zatáčkách by cestující neměli lítat ze strany na stranu a tak.
Schválně píšu: NEMĚLO.
A mě osobně by autobusy vyhovovaly takhle: http://fotogalerie.svetmhd.net/picture. ... age_id=815
Tramvaj je kompromis v tom, že spojuje výhody městského vozidla, velké kapacity a "kolejového pohodlí". Tzn., že by tam neměli být díry, nemělo by to skákat, v zatáčkách by cestující neměli lítat ze strany na stranu a tak.
Schválně píšu: NEMĚLO.
A mě osobně by autobusy vyhovovaly takhle: http://fotogalerie.svetmhd.net/picture. ... age_id=815
tramvaje také jezdí delší tratěŠtěpán píše:Vlaky jsou stavěné na delší tratě než tramvaje. Autobusy zase nejezdí po kolejích, tudíž je v nich stání o něco horší. Proto tam není 1+1.
Tramvaje jsou kompromis, takže u nich by 1+1 stačilo.
Neral píše: Přesně to mě taky napadlo. Při představě autobusu 1+1... Z:? A co takhle dát to tak i rovnou do vlaků, aby tam bylo dost místa pro stojící - vždyť to známe, že některé spoje jsou trochu přetížené...
Trmvaje jezdí sice po kolejích ale někdy v zatáčce je to to samé co v autobusu Proč sou tramvaje kompromis...
Vlaky jsou stavěné na delší tratě než tramvaje. Autobusy zase nejezdí po kolejích, tudíž je v nich stání o něco horší. Proto tam není 1+1.
Tramvaje jsou kompromis, takže u nich by 1+1 stačilo.
Tramvaje jsou kompromis, takže u nich by 1+1 stačilo.
Neral píše:Přesně to mě taky napadlo. Při představě autobusu 1+1... Z:? A co takhle dát to tak i rovnou do vlaků, aby tam bylo dost místa pro stojící - vždyť to známe, že některé spoje jsou trochu přetížené...Tom píše:ale hodí... u autobusů to taky nikomu zvlášt nevadí...
- Gagarin
- Uživatel
- Příspěvky: 295
- Registrován: 18.11.2003 16:49
- Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.
- Kontaktovat uživatele:
Dlouhodobě ano. A navíc se zvyšuje počet spojů, hlavně na vytíženějších linkách. V 95% případů by 2+1 pomohly. Těch 5% by ale bylo hodně nepříjemných.Radek píše:Ono snad cestujících tramvajemi ubývá? To spíš naopak... Kdykoliv jedu T6 2+1, tak si připadám jak budoucí položka v herbáři.Gagarin píše:Já bych byl spíše pro 2+1. Dříve jsem sice obhajoval 1+1, ale to bylo v době, kdy tramvaje jezdily plnější. Dneska je v 95% případů tramvaj plná tak, že by se i stojící sestující měli pohodlně i při 2+1.
ale hodí... u autobusů to taky nikomu zvlášt nevadí...tramvajak píše:Netvrdím, že je. Naopak. Ale do silnějšího provozu se to nehodí.Tom píše:ale není to špatné
http://www.tramvajak-ostrava.wz.cz/inde ... va-030.jpg
vypadá to lépe...
Netvrdím, že je. Naopak. Ale do silnějšího provozu se to nehodí.Tom píše:ale není to špatné
http://www.tramvajak-ostrava.wz.cz/inde ... va-030.jpg
vypadá to lépe...