Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Mapl
Uživatel
Příspěvky: 622
Registrován: 11.5.2005 20:42
Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mapl » 26.9.2006 7:31

Mně není jasná jedna věc: když užse v Praze koná nějaká výluka a opravují kleje, tak by to měli udělat pořádně a ne každé dva roky uzavírat tu samou trať!! :roll:
DP si za to v podstatě může úplně sám. Ty fotky jsou toho dobrým důkazem. :evil:

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6708
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od demon » 25.9.2006 23:55

Pár fotek dokumentujících průběh opravy TT Bělehradská. Fotky "před" jsou foceny v průběhu výluky a je na nich vidět enormní snaha vyměnit opravdu jen to nejnutnější, leč někdy to fakt nešlo (viz.koleje po opravě) a kolej se musela vyměnit (kolej po výměně).

Quetzalcoatl
Uživatel
Příspěvky: 407
Registrován: 23.6.2006 15:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Quetzalcoatl » 18.7.2006 15:34

Dík.

MOp

Re: Rekonstrukce Ohrady

Příspěvek od MOp » 18.7.2006 9:42

Quetzalcoatl píše:Jak bude řešena konstrukce trati? Zůstanou tam BKV panely?
nikoliv, klasika

Quetzalcoatl
Uživatel
Příspěvky: 407
Registrován: 23.6.2006 15:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Rekonstrukce Ohrady

Příspěvek od Quetzalcoatl » 17.7.2006 20:21

Jak bude řešena konstrukce trati? Zůstanou tam BKV panely?

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 17.7.2006 10:45

Ad DPmPET: Kvalita zhotovení šla za posledních 10 let fantasticky nahoru, nově opravené tratě z BKV jsou mnohem lepší. Ale s těma zarážkama proti putování bych tak optimistický nebyl...

Uživatelský avatar
itelv
Uživatel
Příspěvky: 88
Registrován: 05.1.2006 11:25
Bydliště: Praha 7

Kotevení bkv v zatáčkách

Příspěvek od itelv » 16.7.2006 23:05

Dík za objasnění. :)

DPmPET

Příspěvek od DPmPET » 16.7.2006 21:17

Co vím tak u oblouků z velkoplošných panelů tak se dělají zarážky z kolejích ,které jsou zality v betonu.Nevím ale u DP-Vrchní stavba se to většinou dělá nevím jestli i u ostatních firem.Bohužel k deformacím v horkém podnebí bohužel docházet bude a zda i ty zarážky pomohou to už závisí na kvalitě zhotovení .Jediným řešením je oblouky udělat z klasických kolejnic NT a z dilatačníma prvkama na koncích oblouku.DPmPET 8-)

Uživatelský avatar
itelv
Uživatel
Příspěvky: 88
Registrován: 05.1.2006 11:25
Bydliště: Praha 7

Kotvení bkv v zatáčkách

Příspěvek od itelv » 16.7.2006 10:58

Pokud se nepletu, nejsou bkv v zatáčkách (a to ani menších poloměrů - prudká zatáčka) nijak kotveny proti bočnímu posunu. Neví někdo, zda to má nějaký technický důvod resp. proč se to nedělá? Příjde mi, že tenhle posun je skoro pravidlem u těchto malých poloměrů.
I přes nekotvení to někdy drží a někdy ne - že by technologická chyba při stavbě :?:

K-M

Příspěvek od K-M » 24.5.2006 13:04

radek31 píše:možná se pletu, ale KM, když zmiňuješ politiky a odborníky imho zapomínáš na ty "nejdůležitější" - a to jsou v ČR nepochybně úředníci!
takže odborník ledacos vymyslí, ale pak se do toho vloží úředník a je vymalováno
:P nezapomínám, viz můj příspěvek 23/5 14,38 :oops:

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1713
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Příspěvek od radek31 » 24.5.2006 12:36

možná se pletu, ale KM, když zmiňuješ politiky a odborníky imho zapomínáš na ty "nejdůležitější" - a to jsou v ČR nepochybně úředníci!
takže odborník ledacos vymyslí, ale pak se do toho vloží úředník a je vymalováno

K-M

Příspěvek od K-M » 24.5.2006 9:52

Celkem chápu, žes tajemný jak hrad v Karpatech, mýlím se, když si myslím, že politici schválí, co jim odborníci podstrčí? Že by to právě v místní dopravě nefungovalo???
Že by odborníci řekli: toto by zlepšilo dopravní obslužnost a politici by řekli nenene, před volbami občany klidně na*e*em?

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 24.5.2006 8:14

Milý K-M, opět Ti musím oponovat, svět není takový, jak si myslíš, na místo se chodí na místní šetření, někdy i víckrát a opatření vznikají vymýšlením na místě. Výsledné opatření je kompromisem více stran.

že se někdy nezavede optimální NAD je většinou vina jiných subjektů než DP - divil by ses, ale na DP je opravdu hodně lidí, kterým jde o to, aby byla zajištěna doprava. Tedy alespoň co já vidím kolem sebe.

Vím, že je národním zvykem vše kritizovat, ale dnes musím proti Tobě protetovat a malinko chválit DP. Dotyčné úřady, kde jsou dobré nápady smeteny ze stolu, si domysli sám

K-M

Příspěvek od K-M » 23.5.2006 15:28

Absolut: Ale jo, chápu, ale nevím, proč když se plánuje opatření o odklonu 5,8 a 14 ten člověk co to plánuje v kolonce NAD napíše "nezavádí se". Kdyby myslel (nebo se tam šel podívat, nebo to tam znal) a došlo mu, že z předmostí Štefánikova mostu je to bez zastávky v Revoluční všude daleko, tak by naplánoval tu změnu 133 jak jí popisuji a zabezpečení realizace by netrvalo jistě déle , než zabezpečení realizace odklonu tramvají, protože by to prostě bylo jedno opatření. Jenže si na to prostě nikdo nevzpomněl, nebo se tam objevila nějaká maličkost jako - Přímo přes tu křižovatku by se nemělo jezdit, či u toho parkoviště by se blbě zastavovalo nebo tak něco. A o to mi jde. Že prostě to nebude žádný nepřekonatelný technický problém, zejména jako dočasné opatření. Když je situace vypjatá, jako po povodních, kdy by lidé na laxnost úředníků reagovali silněji, tak šlo všechno. Zastavovat u Muzea od IPP, jezdit se 135 k Masaryčce a podobně. Prostě úředníci se musejí bát. Věř mi, znám to z vlastní praxe, by´t jiného oboru :P :oops:

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 23.5.2006 14:51

Já to myslel jinak....
Naplánovat velkou stavbu jako je Palladium trvá roky.
Projednat ji s úřady trvá měsíce.
Zařídit dopravní opatření trvá týdny až měsíce.
Postavit ohrady kolem staveniště trvá dny.
Naházet tam dočasné značky trvá hodiny.

A zpětně:
Položit kaliforňan trvá hodiny.
Udělat vypravení pro linku, co tam pojede maximálně dny.
Změnit dopravní opatření na kaliforňan - týdny.

Chápeš?

Odpovědět