Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1713
- Registrován: 02.7.2004 16:41
- Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského
já jen doufám, že důvod flikování je pořádná rekonstrukce v co nejbližší době
Sídl. Řepy si zaslouží moderní odhlučněnou a zatravněnou trať - je to jedna z nejfrekventovanějších TT a navíc uprostřed sídliště
není přece možné provozovat trať tohoto typu v tomto stavu přímo v husté zástavbě
btw nepochopím, jak je možné, že nebyl opraven oblouk z Plzeňské do Makovského - už teď se tam dá jezdit tak max. 15-18 km/h, to je opravdu takový problém vzít to v jednom? o propadlém panelu mezi Krematoriem a Hlušičkovou ani nemluvě, je to každým dnem horší a v zimě dostane jistě pěkný záhul
Sídl. Řepy si zaslouží moderní odhlučněnou a zatravněnou trať - je to jedna z nejfrekventovanějších TT a navíc uprostřed sídliště
není přece možné provozovat trať tohoto typu v tomto stavu přímo v husté zástavbě
btw nepochopím, jak je možné, že nebyl opraven oblouk z Plzeňské do Makovského - už teď se tam dá jezdit tak max. 15-18 km/h, to je opravdu takový problém vzít to v jednom? o propadlém panelu mezi Krematoriem a Hlušičkovou ani nemluvě, je to každým dnem horší a v zimě dostane jistě pěkný záhul
ty řepy jsou fakt nechutnost... prostě po všech stránkách socka:
-provedení oprav, nedodělky i ve flikování, pominutí mnoha nutných oprav - např. oblouk makovského
-organizace výluky, linkové vedení tram (porovnejme s barrandovem: což takhle poslat 12 a možná tak ve špičce 14 do Hlubočep, X12 ukončit zde? vždyť ono se to odveze...)
-NAD v režii hotlinera
-zastávky, přístřešky jsou v otřesném stavu a nikoho to nezajímá
prostě by se dalo říct, že v případě této koncové trati, mj. nejvytíženější z tramvajových radiál, se dělá vše proto, aby lidi tramvaje neměli v lásce. není divu, že pak chtějí M-A z dejvic.
-provedení oprav, nedodělky i ve flikování, pominutí mnoha nutných oprav - např. oblouk makovského
-organizace výluky, linkové vedení tram (porovnejme s barrandovem: což takhle poslat 12 a možná tak ve špičce 14 do Hlubočep, X12 ukončit zde? vždyť ono se to odveze...)
-NAD v režii hotlinera
-zastávky, přístřešky jsou v otřesném stavu a nikoho to nezajímá
prostě by se dalo říct, že v případě této koncové trati, mj. nejvytíženější z tramvajových radiál, se dělá vše proto, aby lidi tramvaje neměli v lásce. není divu, že pak chtějí M-A z dejvic.
Navařování
Co se ti na tom nelíbí!!!Víš jak to bude hezky vypadat až začne mrznout.To budou praskliny jéjej ,a těch zpomalených rychlostí co tam bude vyset.Názorný příklad po čem se v Praze jezdí a do jakých extrémů se to nechá vůbec doject.Jak jěště dlouho ta AGO´NIE bude trvat?demon píše:Prohlíd sem si fotky z včerejšího fotožurnálu: http://foto.prazsketramvaje.cz/2006/rij ... ex.php?p=2
a k tomu se dá říct jen jediné... Flikování na eNtou a hnus !!!
- Tom 11
- Uživatel
- Příspěvky: 774
- Registrován: 19.8.2006 18:17
- Bydliště: Byla doba, kdy se mé bydliště nacházelo u linky, jejíž číslo mám v nicku.
- Kontaktovat uživatele:
Teď mě napadlo,že u Solidarity někdy v týdnu svařovali kolejnici ve směru ke Zborově...no,taky tam dlouho nebyla delší výluka,ale zase jsou to 4 roky co jí celou rekonstruovali.Si pamatuju,že když výluka probíhala,nedalo se NAD projet z vozovny Strašnice na Černokosteleckou,jsem šel pěšky a byl jsem tam o hodně rychleji...v těch šílených vedrech čekat v autobuse 45 minut bylo naprosto strašný...a potom když jí otevřeli bez zatravněného svršku někdy 17.9.2002,tak si hodně lidí oddechlo a když za pár dní výluka pokračovala,tak těch nadávek byl nespočet...
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6708
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Prohlíd sem si fotky z včerejšího fotožurnálu: http://foto.prazsketramvaje.cz/2006/rij ... ex.php?p=2
a k tomu se dá říct jen jediné... Flikování na eNtou a hnus !!!
a k tomu se dá říct jen jediné... Flikování na eNtou a hnus !!!
- syverin
- Uživatel
- Příspěvky: 947
- Registrován: 29.11.2004 14:00
- Bydliště: V noci 512
- Kontaktovat uživatele:
Panely putují, kolejnice se lámou... Čas od času je potřeba to svařit. Na Ostrčilově náměstí je asi v 2/3 oblouku směrem dc opravdu nádherný lom. Dokud se neudělá pořádná oprava, nic jiného nemá cenu.Radek píše:Aktuální zpráva k těm Nuslím: na obloucích u podjezdu Fidlovačka a na Ostrčilově nám. jsou kolejnice označeny sprejem a u Fidlovačky jsou už složeny značku Práce na silnici, Přikázaný směr objíždění atd. Tak uvidíme co se bude dělat.
Ještě před zprovozněním, koncem srpna, se tam kus silnice propadl i s tratí. Asi nekvalitně zhutněný zásyp. Dělala se tam kvůli tomu injektáž a vozovka se také předělávala. Jen na tu TT asi už nedošlo...Petr píše: zrekonstruovaný úsek tratě do Ďáblic (novostavba na zasypaném tunelu metra) je již opatřen omezenou rychlostí do 30 km/h, neb to tam hezky ulítlo...
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6708
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Jo to je pravda, taky mám připomínky jen k drobným nedodělkům, jako jsou třeba ty křivě posazené panely. Část toho, co se tam dlouho pokoušeli opravit navařováním nakonec museli vyměnit a ty zavařené praskliny vypadají, že by mohly nějaký čas ještě vydržet.Absolut píše:Démone, já vidím pořád jen fotky z míst, kde se dělala maximálně lokální údržba.
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Trochu pravda, trochu ne.... On je problém v tom, že DP prostě není ten, kdo si určuje, zavřeme tohle a opravíme to celé. Dost do toho kecá policie, takže se úsek mezi křižovatkami neopravuje jako jeden celistvý, ale jako úsekový, protože zavřít celou trať, no bóže... Pokud je již trať uložena v panelech BKV, obecně platí, že přímý úsek se míň opotřebovává než oblouky, tudíž je logické, že výměna oblouků je a bude častější a asi je nesmyslné opravovat rovný úsek, kterému takřka nic není, jen proto, že opravuju v trati oblouk, kór když ty peníze se dají použít někde jinde. A že se to zda dva roky poškodí o kus dál ? No riziko povolání. Ale faktem je, že v posledních týdnech se opravdu spíš jen bastlí a flikuje, na Plzeňské se teď za provozu podsypávají panely BKV, aby se to vyrovnalo.... A upřímně mohu říct, že za svou desetiletou praxi u DP jsem takhle se zhoršující stav tratí ještě nezažil. Zejména oblouky z panelů BKV začínají být katastrofické (Zenklova, Na Moráni, Nuselské údolí, Bubenské nábřeží) a finále je, že zrekonstruovaný úsek tratě do Ďáblic (novostavba na zasypaném tunelu metra) je již opatřen omezenou rychlostí do 30 km/h, neb to tam hezky ulítlo...Mapl píše:Mně není jasná jedna věc: když užse v Praze koná nějaká výluka a opravují kleje, tak by to měli udělat pořádně a ne každé dva roky uzavírat tu samou trať!!
DP si za to v podstatě může úplně sám. Ty fotky jsou toho dobrým důkazem.
- Neral
- Uživatel
- Příspěvky: 312
- Registrován: 19.11.2003 22:46
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
Taky si myslím... pořád se mluví o tom, že nejsou peníze, a přitom by se nejlíp ušetřily tím, že by se něco udělalo jednou pořádně a nemusela by se stejná výluka z chvíli opakovat kvůli dalšímu kusu kolejí, nebo dokonce znova kvůli tomu samému, který byl nekvalitně zaflikovaný...Mapl píše:Mně není jasná jedna věc: když užse v Praze koná nějaká výluka a opravují kleje, tak by to měli udělat pořádně a ne každé dva roky uzavírat tu samou trať!!
DP si za to v podstatě může úplně sám. Ty fotky jsou toho dobrým důkazem.