Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
radek31
- Moderátor
- Příspěvky: 1713
- Registrován: 02.7.2004 16:41
- Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského
Příspěvek
od radek31 » 29.10.2006 19:10
DJ LA DÉFENSE píše:A při provozu na Řepích neni spásou ani tráva. Otázka je tam v noci taky 40?
co je to za blbost? spása to samozřejmě je, protože bez tramvají se Řepy neobejdou a hlukový rozdíl kvalitní trati v trávě a zničených kolejí na BKV je propastný
je tam 40
-
DJ LA DÉFENSE
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
Příspěvek
od DJ LA DÉFENSE » 29.10.2006 18:58
radek31 píše:já jen doufám, že důvod flikování je pořádná rekonstrukce v co nejbližší době
Sídl. Řepy si zaslouží moderní odhlučněnou a zatravněnou trať - je to jedna z nejfrekventovanějších TT a navíc uprostřed sídliště
není přece možné provozovat trať tohoto typu v tomto stavu přímo v husté zástavbě
Hahaha flikováním se to jen oddálilo na dlaší flikování... Tak to bude. A při provozu na Řepích neni spásou ani tráva. Otázka je tam v noci taky 40?
-
radek31
- Moderátor
- Příspěvky: 1713
- Registrován: 02.7.2004 16:41
- Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského
Příspěvek
od radek31 » 29.10.2006 18:52
já jen doufám, že důvod flikování je pořádná rekonstrukce v co nejbližší době
Sídl. Řepy si zaslouží moderní odhlučněnou a zatravněnou trať - je to jedna z nejfrekventovanějších TT a navíc uprostřed sídliště
není přece možné provozovat trať tohoto typu v tomto stavu přímo v husté zástavbě
btw nepochopím, jak je možné, že nebyl opraven oblouk z Plzeňské do Makovského - už teď se tam dá jezdit tak max. 15-18 km/h, to je opravdu takový problém vzít to v jednom? o propadlém panelu mezi Krematoriem a Hlušičkovou ani nemluvě, je to každým dnem horší a v zimě dostane jistě pěkný záhul
-
pawel
- Uživatel
- Příspěvky: 2385
- Registrován: 15.7.2004 23:10
- Bydliště: M22 / U8
Příspěvek
od pawel » 29.10.2006 18:40
ty řepy jsou fakt nechutnost... prostě po všech stránkách socka:
-provedení oprav, nedodělky i ve flikování, pominutí mnoha nutných oprav - např. oblouk makovského
-organizace výluky, linkové vedení tram (porovnejme s barrandovem: což takhle poslat 12 a možná tak ve špičce 14 do Hlubočep, X12 ukončit zde? vždyť ono se to odveze...)
-NAD v režii hotlinera
-zastávky, přístřešky jsou v otřesném stavu a nikoho to nezajímá
prostě by se dalo říct, že v případě této koncové trati, mj. nejvytíženější z tramvajových radiál, se dělá vše proto, aby lidi tramvaje neměli v lásce. není divu, že pak chtějí M-A z dejvic.
-
DPmPET
Příspěvek
od DPmPET » 28.10.2006 18:21
Co se ti na tom nelíbí!!!Víš jak to bude hezky vypadat až začne mrznout.To budou praskliny jéjej ,a těch zpomalených rychlostí co tam bude vyset.Názorný příklad po čem se v Praze jezdí a do jakých extrémů se to nechá vůbec doject.Jak jěště dlouho ta AGO´NIE bude trvat?
-
Mapl
- Uživatel
- Příspěvky: 622
- Registrován: 11.5.2005 20:42
- Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Mapl » 28.10.2006 13:08
No ta X7 dneska taky jednu zastávku jela 8 minut, poněvadž se tam zúžují pruhy a jsou tam světla...
Ale vyjma mě s tim nikdo jinej nejel.
-
Tom 11
- Uživatel
- Příspěvky: 774
- Registrován: 19.8.2006 18:17
- Bydliště: Byla doba, kdy se mé bydliště nacházelo u linky, jejíž číslo mám v nicku.
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Tom 11 » 28.10.2006 12:39
Teď mě napadlo,že u Solidarity někdy v týdnu svařovali kolejnici ve směru ke Zborově...no,taky tam dlouho nebyla delší výluka,ale zase jsou to 4 roky co jí celou rekonstruovali.Si pamatuju,že když výluka probíhala,nedalo se NAD projet z vozovny Strašnice na Černokosteleckou,jsem šel pěšky a byl jsem tam o hodně rychleji...v těch šílených vedrech čekat v autobuse 45 minut bylo naprosto strašný...a potom když jí otevřeli bez zatravněného svršku někdy 17.9.2002,tak si hodně lidí oddechlo a když za pár dní výluka pokračovala,tak těch nadávek byl nespočet...
-
Mapl
- Uživatel
- Příspěvky: 622
- Registrován: 11.5.2005 20:42
- Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Mapl » 28.10.2006 12:00
Dnes také probíhá výluka mezi "Černokosteleckou - Ústředními dílny DP". Nevim co tam dělaj ..., ale náhradní dopravu zajišťuje linka
X-7, kterou provozuje dopravce Hotliner.
Sám jsem s ní dnes jel a jela úúúplně prázdná vyjma mě a pak na Depu Host. ještě přistoupila jedna starší cestující...
-
Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Příspěvek
od Absolut » 28.9.2006 14:12
Mno, spíš je potřeba odstranit tam pár paskvilů z léta, kdy se kvůli vzdutí dělaly narychlo řezy a svařovaly se lomy. Některé oblouky také snad přijdou navařit. Celková oprava oblouků bude myslím 08/2007.
-
syverin
- Uživatel
- Příspěvky: 947
- Registrován: 29.11.2004 14:00
- Bydliště: V noci 512
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od syverin » 27.9.2006 20:57
Radek píše:Aktuální zpráva k těm Nuslím: na obloucích u podjezdu Fidlovačka a na Ostrčilově nám. jsou kolejnice označeny sprejem a u Fidlovačky jsou už složeny značku Práce na silnici, Přikázaný směr objíždění atd. Tak uvidíme co se bude dělat.
Panely putují, kolejnice se lámou... Čas od času je potřeba to svařit. Na Ostrčilově náměstí je asi v 2/3 oblouku směrem dc opravdu nádherný lom. Dokud se neudělá pořádná oprava, nic jiného nemá cenu.
-
P_V
- Uživatel
- Příspěvky: 4082
- Registrován: 23.11.2003 18:49
Příspěvek
od P_V » 27.9.2006 19:53
Petr píše: zrekonstruovaný úsek tratě do Ďáblic (novostavba na zasypaném tunelu metra) je již opatřen omezenou rychlostí do 30 km/h, neb to tam hezky ulítlo...
Ještě před zprovozněním, koncem srpna, se tam kus silnice propadl i s tratí. Asi nekvalitně zhutněný zásyp. Dělala se tam kvůli tomu injektáž a vozovka se také předělávala. Jen na tu TT asi už nedošlo...
-
Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Radek » 27.9.2006 18:33
Aktuální zpráva k těm Nuslím: na obloucích u podjezdu Fidlovačka a na Ostrčilově nám. jsou kolejnice označeny sprejem a u Fidlovačky jsou už složeny značku Práce na silnici, Přikázaný směr objíždění atd. Tak uvidíme co se bude dělat.
-
demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6708
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od demon » 27.9.2006 15:58
Absolut píše:Démone, já vidím pořád jen fotky z míst, kde se dělala maximálně lokální údržba.
Jo to je pravda, taky mám připomínky jen k drobným nedodělkům, jako jsou třeba ty křivě posazené panely. Část toho, co se tam dlouho pokoušeli opravit navařováním nakonec museli vyměnit a ty zavařené praskliny vypadají, že by mohly nějaký čas ještě vydržet.
-
Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Příspěvek
od Absolut » 27.9.2006 14:02
Démone, já vidím pořád jen fotky z míst, kde se dělala maximálně lokální údržba.
Petře, hezky jsi to napsal. O víkendu již snad budu fungovat a něco sem hodím.