Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 29.10.2006 22:17

radek31 píše:2 KM - v tom manipulování je imho největší problém - ty tu tvrdíš, že jako jediný víš co je pro cestujícího (každého v Praze, protože hodláš rušit linky i tam, kde jsi už měsíce/roky nebyl)
I tohle ti přirozeně vysvětlím - můj zájem je trochu jiný než většiny okolních tady - nejsem řidič, nejsem evident čísel vozů, nejsem technicky vzdělán, takže stěží chápu, proč tramvaj jede. Ale určité kombinační a organizační schopnosti si vzít nenechám. :-) Prostě mě nechává v klidu, jaký vůz se kdy objevil na jednadvacítce, ale vzrušuje mě, že na to musel vyjet z Vokovic :evil:
Jo, ten švédský experiment se výjimečně podařil. Hodně se to mediálně propíralo. Nevím, že by se ho podařilo zopakovat.
Ale já tu přeci dělám něco odobnýho - říkám: pojďme zkusit, jestli neexistuje nějaká levnější varianta. A ty v podstatě říkáš - neexistuje, protože se to tak nikdy nedělalo :-)

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1713
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Příspěvek od radek31 » 29.10.2006 22:16

Tom 11 píše:No,ale je to opravdu na nic,když se někdo musí obhajovat "dvojníkem".Nevím,ale zase je to celkem zbytečný...
podívej co dneska dokážeš na netu?
já jsem přesvědčenej, že je to 1 osoba, ale je tu samozřejmě možnost omylu
nikomu ten názor nenutím, necenzuruju mu žádné příspěvky (to jsem nedělal nikdy, ani Martinovi, i když si to zasloužil), tak kde je problém?

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 29.10.2006 22:13

radek31 píše:...
když se stavělo (mám dojem, že to bylo Švédsko, nevím v jakém dokumentu jsem to viděl), tak se postavilo sídliště a 2 měsíce tam nebyl jediný chodník - pak tam přišel architekt, podíval se, kde jsou cestičky nejvíc prošlapané, zakreslil chodníky, nechalo se to vybetonovat a výsledek o 100% lepší než v ČR
Ale to se dělalo i tady už za socíku právě po těch špatných zkušenostech jak píšeš. :oops:

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1713
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Příspěvek od radek31 » 29.10.2006 22:11

DavidD píše:Koukni se sám dneska na svoje příspěvky, nepřijde mi, že jsou k K-M regulérní.
s KM si takhle flejmujeme už měsíce, známe se osobně a mám dojem, že spolu nemáme problém, nebo se pletu KM?

Martin to je jiná káva, ten nezná míru

Uživatelský avatar
Tom 11
Uživatel
Příspěvky: 774
Registrován: 19.8.2006 18:17
Bydliště: Byla doba, kdy se mé bydliště nacházelo u linky, jejíž číslo mám v nicku.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom 11 » 29.10.2006 22:11

No,ale je to opravdu na nic,když se někdo musí obhajovat "dvojníkem".Nevím,ale zase je to celkem zbytečný...

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1713
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Příspěvek od radek31 » 29.10.2006 22:10

2 KM - v tom manipulování je imho největší problém - ty tu tvrdíš, že jako jediný víš co je pro cestujícího (každého v Praze, protože hodláš rušit linky i tam, kde jsi už měsíce/roky nebyl) správné, že je to nesvéprávný ***** a musí za něj být rozhodnuto - jen se zeptám, až ty umřeš na koho se máme obrátit pro osvícené rady? bude nějaký ÚVKMS(Ústřední výbor KM strany)?

je to naopak - cestující ti poptávkou ukážou, kde máš vytvořit nabídku

dám příklad
když se stavělo sídliště v ČR tak projektant rozhodl, kde budou chodníky - výsledek? všude prošlapané cestičky, kde to mají lidi blízko, kde jim to vyhovuje (najdeš to všude)

když se stavělo (mám dojem, že to bylo Švédsko, nevím v jakém dokumentu jsem to viděl), tak se postavilo sídliště a 2 měsíce tam nebyl jediný chodník - pak tam přišel architekt, podíval se, kde jsou cestičky nejvíc prošlapané, zakreslil chodníky, nechalo se to vybetonovat a výsledek o 100% lepší než v ČR

K-M

Příspěvek od K-M » 29.10.2006 22:10

DavidD píše:Občas se prostě vyplatí nereagovat a nechat to být.Koukni se sám dneska na svoje příspěvky, nepřijde mi, že jsou k K-M regulérní.
???? Cuže???

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 29.10.2006 22:09

radek31 píše:protože si to nepamatuješ, nebo jsi to nezažil - často to bylo neskutečný kousek od ukončení provozu fóra - museli jsme Petra přesvědčovat, aby dal fóru ještě šanci - pak zmizel MartinKT a kocour a najedou se tu zase dalo diskutovat - už jsem si myslel, že to vydrží a máme ho tu zpět (nebo jeho dvojníka)
Hááááááájzlové po*raný. To je hrozný, když má někdo jinej názor. Fuj střílet to...

K-M

Příspěvek od K-M » 29.10.2006 22:09

Noční Vinohradská? Taky jednoduchý: 51 zc od Vinice na UDDP, 55 zc od Vinice: Flora-Muzeum-IPP-Zvonařka.
Ale lépe 504 od P4 z IPP: -Muzeum (před rozhlasem)-Italská-V.tržnice- JzP-Husinecká-Památník-..-Ohrada.
Nebo 511 z IPP dtto, ale z Husinecké-Masná-Florenc.

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Příspěvek od DavidD » 29.10.2006 22:08

radek31 píše:protože si to nepamatuješ, nebo jsi to nezažil - často to bylo neskutečný kousek od ukončení provozu fóra - museli jsme Petra přesvědčovat, aby dal fóru ještě šanci - pak zmizel MartinKT a kocour a najedou se tu zase dalo diskutovat - už jsem si myslel, že to vydrží a máme ho tu zpět (nebo jeho dvojníka)
Člověče ty časy si pamatuju, i když jsem tu ještě nebyl registrovaný, tak jsem to četl anonimě a nechci je obhajovat, ale kolikrát mi to přišlo ze strany moderátoru zbytečně vyhrocené a oni vás dostávali kam přesně chtěli. Občas se prostě vyplatí nereagovat a nechat to být.Koukni se sám dneska na svoje příspěvky, nepřijde mi, že jsou k K-M regulérní.

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 29.10.2006 22:06

Tom 11 píše:Hm,takže cizinci ať si chodí pěšky... :lol: No,kdyby se chtělo tak by se to dalo předělat ne?
Nejsem si jistej, jak moc by šla ta křižovatka vyosit, ale myslim, že oblouk od MUZEA k IPP asi opravdu nevešel.

Uživatelský avatar
Tom 11
Uživatel
Příspěvky: 774
Registrován: 19.8.2006 18:17
Bydliště: Byla doba, kdy se mé bydliště nacházelo u linky, jejíž číslo mám v nicku.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom 11 » 29.10.2006 22:04

DJ LA DÉFENSE píše:Nevejdou se tam ty oblouky.
Hm,takže cizinci ať si chodí pěšky... :lol: No,kdyby se chtělo tak by se to dalo předělat ne?

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 29.10.2006 22:04

DavidD píše:No pokud by mělo být v každém voze kolem 2-4 stojících cestujících, tak to by byla moje vize ideálního dp, ale bohužel neni tomu tak ani v odpolední špičce. Jen se to občas sjede a ta 4. souprava jede prázdná.
Odpoledne jsem to takhle zažil vždycky a tahle vize tvoje je neekonomická...

K-M

Příspěvek od K-M » 29.10.2006 22:03

R31: My si v zásadě neodporujeme, ono když cestujícímu sebereš pohodlnou a drahou hračku, najde si jinou, lacinější, která zatím leží ladem a zjistí, že je jen o něco méně pohodlná. V tom s tebou souhlasím. Nemyslím, že by ale kaštan za každou cenu lezl do IAD. Ta motivace pro rozhodování IAD vs. MHD je jinde než jen v nacpanosti a intervalech. Přesně se to projevilo na tom VN, když tam byla výluka - náhle stačila jedna linka pro ty co tam měli cíl, a ti lenoši, co se prováželi po povrchu a náhle nemohli, tak si našli jinou cestu. Jeli přes Vinohrady (9na10), jeli metrem (3naB), jeli přes Malou stranu(14na12). Kolik příkladů ti musím ještě uvést, abys připustil , že s davem lze vhodně zvolenými prostředky manipulovat a dopravovat jej tak, aby byl spokojen a aby mě to málo stálo? A že tyhle varianty ti tu nastiňuju, kdežto ty proti tomu máš jen jediný: Nehýbat a když už hnout tak jedině kvantitativně přidat další tramvaje. Ale futrováním kvantity lepší kvalitu nedostaneš.

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 29.10.2006 22:03

demon píše:Nějakej příklad by nebyl ?
Nebudeš, nerad ti beru iluze, ale nebudeš...
proč myslíš, že nebudu? Určitě neskončim jako údržbář v dílnách mám na víc, ale proč myslíš, že ne?

příklady:
střídané přestávky, střídané přestávky s oddělením řidiče od vozu, nepotřebnost 17 na Ďáblice se potvrdila teďka,... A vyjdou mu ty výjezdy přes celou Prahu a hlavně šetření, tady se totiž mrhá hrozně penězma.

Odpovědět