Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
7080
Uživatel
Příspěvky: 1084
Registrován: 02.12.2005 13:40
Bydliště: V kopci mezi M 135 a M 22

Příspěvek od 7080 » 30.10.2006 10:08

Radek píše:V jiných vozovnách se to dost často dělá, protože by jinak nebylo s čím jezdit. Petr by myslím mohl vyprávět.
Tak zřejmě máme ještě dost vozů na stálé noční a zápůjčky zároveň.

Uživatelský avatar
7080
Uživatel
Příspěvky: 1084
Registrován: 02.12.2005 13:40
Bydliště: V kopci mezi M 135 a M 22

Příspěvek od 7080 » 30.10.2006 10:07

DJ LA DÉFENSE píše:A tady Radku mám další nápad, proč by to nešlo řešit tak, že by byl turnus s tím, že vyjede z domovského depa a zatáhne někam pryč? Přklad ráno pojede 20 z Motola, povezeš ji tyjelikož si Motolský řidič, večer bude zatahovat do Vokovic, tak Tě kolem 2. hodiny vystřídá na Hradčanské jejich řidič, tedy z Vokovic a tan už zatáhne tam. A ráno opačně... Takhle by se to muselo řešit.

P.S. A i kdyby to bylo tak, že ráno budeš ty vyjíždět z Vokovic, je to jen a jen tvůj problém, nikde jinde jsem si nevšiml, že by šel někdo takhle zaměstanci na ruku. Teta dělala na VN v bance, no stalo se jednoho dne, že je přestěhovali do nějakého jejich nové centra kamsi na Pankrác. Cesta do práce se ji protáhla o 30 minut, myslíš, že se jich někdo na něco ptal??? Tady by to šlo řešit tím střídáním řidičů, podle toho kam zatáhnout a odkud vyjedou.
Tak to by jsi zkusil navrhnout jen jednou. Vzbouříš odbory téměř ke stávce. A kdo by se o ty vozy staral? Myslíš, že se vokovický budou starat motolským o T6? Vždyť o tom vůbec nic nevědí. Možná tak o RP a to ještě s největším odporem. Každá vozovna se bohužel stará jen o ty svoje, navzdory probíhající transformaci.

Ono je taky vcelku rozdíl cestovat přes den a na výjezd ve čtyři ráno, noční dopravou. Já třeba jezdím z Černýho mostu do Vokovic, je to skoro hodina cesty, ale do Hloubětína bych třeba jezdit nastálo nešel. To už radši do Kobylis.
Naposledy upravil(a) 7080 dne 30.10.2006 10:11, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1542
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek » 30.10.2006 10:02

7080 píše:Kde jsi k tomu přišel, naši depáciVO spojují občas noční, když s nima jedou do myčáku a nechtějí jet nadvakrát, ale jinak je maximálně převlíknou na výjezd a občas i umejou.
V jiných vozovnách se to dost často dělá, protože by jinak nebylo s čím jezdit. Petr by myslím mohl vyprávět.

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 30.10.2006 9:58

radek31 píše:...
btw tolik 471 ti ČD nikdy nevypraví
pokud ano, tak každý den počítej s chcípnutím alespoň jedné nebo dvou jednotek
To je nesmysl, ešusy jsou velice spolehlivé a strojvedoucí je mají rádši než pendolina, 471 skutečně poruch mají minimum, bud ses spletl, nebo si vymýšlíš.
radek31 píše: ad výjezdy z jiných vozoven - každý řidič šel tu práci dělat s tím, že ráno bude jezdit z nejbližší vozovny, protože jezdit do práce (neplaceně) o hodinu déle než obvykle (a jsou mezi náma řidiči nebydlící v Praze, nebo z druhého konce Prahy - a není jich málo) na to se ti každý vykašle - v současné době je tak málo řidičů (díky střídaným přestávkám), že se to téměř nezvládá a ty bys jich desítky vyštval - ano jel jsem 1x z VO a znamenalo to pro mě 40 minut cestování navíc a to je moc - pokud by to bylo každý den, tak končím, protože život mám jen jeden a nebudu si ho ničit debilním cestováním
A tady Radku mám další nápad, proč by to nešlo řešit tak, že by byl turnus s tím, že vyjede z domovského depa a zatáhne někam pryč. Přklad ráno pojede 20 z Motola, povezeš ji ty, jelikož si motolský řidič, večer bude zatahovat do Vokovic, tak Tě kolem 2. hodiny vystřídá na Hradčanské jejich řidič, tedy z Vokovic a tan už zatáhne tam. A ráno opačně... Takhle by se to muselo řešit.

P.S. A i kdyby to bylo tak, že ráno budeš ty vyjíždět z Vokovic, je to jen a jen tvůj problém, nikde jinde jsem si nevšiml, že by šel někdo takhle zaměstanci na ruku. Teta dělala na VN v bance, no stalo se jednoho dne, že je přestěhovali do nějakého jejich nové centra kamsi na Pankrác. Cesta do práce se ji protáhla o 30 minut, myslíš, že se jich někdo na něco ptal??? Tady by to šlo řešit tím střídáním řidičů, podle toho kam zatáhnout a odkud vyjedou.

Uživatelský avatar
7080
Uživatel
Příspěvky: 1084
Registrován: 02.12.2005 13:40
Bydliště: V kopci mezi M 135 a M 22

Příspěvek od 7080 » 30.10.2006 9:49

Radek píše:Vozovny běžně rozpojují a spojují každý den noční na den a opačně, nemyslím si, že je to tenhle důvod.
Kde jsi k tomu přišel, naši depáciVO spojují občas noční, když s nima jedou do myčáku a nechtějí jet nadvakrát, ale jinak je maximálně převlíknou na výjezd a občas i umejou.

Uživatelský avatar
7080
Uživatel
Příspěvky: 1084
Registrován: 02.12.2005 13:40
Bydliště: V kopci mezi M 135 a M 22

Příspěvek od 7080 » 30.10.2006 9:44

radek31 píše:
btw tolik 471 ti ČD nikdy nevypraví
pokud ano, tak každý den počítej s chcípnutím alespoň jedné nebo dvou jednotek (vím o čem mluvím, strejda je strojvedoucí a se 471 se najezdí nejvíc a jejich poruchovost je legendární - jenom tobě se to asi nedoneslo)
Nespletl jsis náhodou 471 se 451? 471 jsou oproti klasickým panťákům zlaté.

K-M

Příspěvek od K-M » 30.10.2006 9:38

Všechny moje lži jsou prd proti tomu, že kilometr tramvaje je za 5,-Kč. Bože, ty to vidíš. Copak to tu nečte nikdo opravdu z DP aby napsal, kolik km jízdy tramvaje s řidičem stojí, když km autobusu stojí 40 Kč???
Kristepane, nepřevádějte to na lístky, každej lístek za 20 Kč vyvolá potřebu státní dotace ve výši 50,- Kč. To že jízdným DP kryje náklady z 25% snad víte, ne? Ty lidi co náhodou odveze vyjíždějící vozík neodveze vozík pravidelné linky. Nebo snad myslíte, že nepravidelné výjezdy (stačí výluka a už se vyjiždí jinak) generují stálé cestující? Tohle je fakt ultrašotouštví, zase musím diskusi ukončit konstatováním, že nejvíc VHD škodí její fandové. :-(
R31: Spekulace o 471 jsou taky jen spekulace. zeptej se strejdy jak byly poruchové dnes spolehlivé 451, 830,810,749,843,854, prostě COKOLIV než se mouchy vychytaly. Nepravidelný interval 15 minut si zavede Letiště. 471 nejdou spřahovat do trojic?
Demon: No když jsou řidiči tramvají takoví grandi a tak dobře honorováni, že odmítnou 1000,- CZK měsíčně, pak samozřejmě ano. Pak na ně budeme muset my kaštani být asi náročnější, když mají dost. Btw. Poněkolikáté jsem opakoval, že tohle je to co vidí laik. Nechtěl bych vidět více.

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1542
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek » 30.10.2006 8:16

K-M píše:Ruku na srdce - nejsou ty výjezdy prostě proto, že se vozovny MUSEJ ROVNOMĚRNĚ podělit o sóla? Že by někdo řval (odbory?) kdyby depáci museli o víkendech spojovat a rozpojovat?
Vozovny běžně rozpojují a spojují každý den noční na den a opačně, nemyslím si, že je to tenhle důvod.

Uživatelský avatar
Tom 11
Uživatel
Příspěvky: 774
Registrován: 19.8.2006 18:17
Bydliště: Byla doba, kdy se mé bydliště nacházelo u linky, jejíž číslo mám v nicku.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom 11 » 30.10.2006 5:08

Radek 31 píše: Dyť už jsme to tu počítali - jede -li 21 ze Strašnic a ne z Pankráce, ujede takže 4 km denně je 20Kč - to je jeden!! lístek a k tomu plat řidiče druhý lístek - tramvaj nejede při nájezdu prázdná, ale vozí cestující a čím delší nájezd tím víc cvaknutých lístků - viděl jsem 21 na Malostranské s 15 cestujícíma uvnitř a to se vyplatí víc než libovolný nájezd autobusu, protože ten cestující neveze!!!


S tím počtem cvaknutých lístků to je pravda,protože hodně lidí určitě takový nájezd uvítá někdy totiž musí několikrát přesedat...ale zase nikdo nemůže zaručit,že se to vyplatí.Ale nájezd autobusu,který je někdy i o hodně delší než nájezd tramvaje se opravdu nevyplatí(placení řidiče,jízda bez cestujích,delší nájezdová trasa,spotřeba nafty...)
To jsem zvědavej, kde tuhle dnešní "jízdu" najdu ráno přesunutou. Tady je totiž úplně všechno, jen o tramvajových tratích posledních 10 stránek ani řádka... :
No,jak jsem psal diskutovalo se od Řep přes I.P.Pavlova k nájezdům...taky jsem celkem zvědavej... :wink:

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1713
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Příspěvek od radek31 » 30.10.2006 4:41

KM já se obávám, že i když o tratích ČD nevím zhola nic, tak (na rozdíl od tebe) vím o tom jak to u nich chodí a zdá se mi, že si je idealizuješ
jedna 471 to co l. 9 za hodinu? no tak to jsi opět jednou vedle jak ta jedle
1x 471 = cca 5x T6A5 - l.9 jezdí ve špičce 15x za hodinu, takže
30x T6A5 = 6x 471 (pokud je spřáhneš, tak řekněme 3x za hodinu po 2 jednotkách)
i kdybys tu naprostou scifi lidem nabídl, kolik z nich ti vlakem pojede při 5x delším intervalu vlakem na který se nedá spolehnout? a který jede jen do 1 zastávky na trase l.9? prostě je to kravina, tak si to přiznej

btw tolik 471 ti ČD nikdy nevypraví
pokud ano, tak každý den počítej s chcípnutím alespoň jedné nebo dvou jednotek (vím o čem mluvím, strejda je strojvedoucí a se 471 se najezdí nejvíc a jejich poruchovost je legendární - jenom tobě se to asi nedoneslo)
Dyť už jsme to tu počítali - jede -li 21 ze Strašnic a ne z Pankráce, ujede jedním směrem o DVA km víc, tedy 4 km denně. Kilometr jízdy tramvaje bude bratru za 40,- Kč a to jsem z lacinýho kraje , za to jezdí bus. Tedy 80 Kč denně. Udělá-li to jen v prac. dny, je to 80*20=1600.
lži lži lži
řešilo se to tu a km 1 vozu tramvaje je pod 5 Kč (řidiče nechám stranou, tam jde průměrně o 120Kč na hodinu navíc) - pokud počítáš účetně, tak to možná tyhle desítky Kč budou, ale "zbytečné" km při nájezdu se tak opravdu počítat nedají - protože ta tramvaj není koupená kvůli nájezdům a trať taky není postavená kvůli nájezdůd na linky
takže 4 km denně je 20Kč - to je jeden!! lístek a k tomu plat řidiče druhý lístek - tramvaj nejede při nájezdu prázdná, ale vozí cestující a čím delší nájezd tím víc cvaknutých lístků - viděl jsem 21 na Malostranské s 15 cestujícíma uvnitř a to se vyplatí víc než libovolný nájezd autobusu, protože ten cestující neveze!!!

ad výjezdy z jiných vozoven - každý řidič šel tu práci dělat s tím, že ráno bude jezdit z nejbližší vozovny, protože jezdit do práce (neplaceně) o hodinu déle než obvykle (a jsou mezi náma řidiči nebydlící v Praze, nebo z druhého konce Prahy - a není jich málo) na to se ti každý vykašle - v současné době je tak málo řidičů (díky střídaným přestávkám), že se to téměř nezvládá a ty bys jich desítky vyštval - ano jel jsem 1x z VO a znamenalo to pro mě 40 minut cestování navíc a to je moc - pokud by to bylo každý den, tak končím, protože život mám jen jeden a nebudu si ho ničit debilním cestováním

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6708
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od demon » 29.10.2006 23:58

K-M píše:Dyť už jsme to tu počítali - jede -li 21 ze Strašnic a ne z Pankráce, ujede jedním směrem o DVA km víc, tedy 4 km denně. Kilometr jízdy tramvaje bude bratru za 40,- Kč a to jsem z lacinýho kraje , za to jezdí bus. Tedy 80 Kč denně. Udělá-li to jen v prac. dny, je to 80*20=1600,-
Kvůli 16ti stovkám měsíčně takovýho povyku, pravda jen u jednoho vlaku. Ve skutečnosti to bude mnohem míň, 1km manipulačně je za cca 5,- ale to už jsme tu taky řešili... To je u podniku naší velikosti jako by jsi vyčítal řediteli pozlacený manžetový knoflíčky... :wink: V tomhle podniku jsou takový finanční toky, že se ti o nich možná ani nesní.
OT: To jsem zvědavej, kde tuhle dnešní "jízdu" najdu ráno přesunutou. Tady je totiž úplně všechno, jen o tramvajových tratích posledních 10 stránek ani řádka... :D Dobrou

K-M

Příspěvek od K-M » 29.10.2006 23:28

7080: Ale ty si odporuješ. Prostě Hloubětínu zřejmě ubývá práce, jak ubývá linek do Hloubětína a jak ubývá průmyslu ve Vysočanech. Motolu roste vypravení, jak rostou sídliště Barr. a Řepy. Ale řešit to tak, že se Hloubětínu budou uměle vytvářet vypravení místo aby se vozy a lidi přesunuly do Motola je špatně. Toto je modelový příklad, nepiš, že se do Motola nevejde ani kolo navíc a že by řidiči radši odešli než aby přešli do jiné vozovny.
Miluju diskuse i diskutující (i když to tak někdy nevypadá) :-) Daleko lepší než TV :-) A necítím se sám... jak zpívá P.Spálený. Dobrou noc.

Uživatelský avatar
7080
Uživatel
Příspěvky: 1084
Registrován: 02.12.2005 13:40
Bydliště: V kopci mezi M 135 a M 22

Příspěvek od 7080 » 29.10.2006 23:14

K-M píše:7080: Ale doprčic, právě že ne. Vozovny se nemusí rovnoměrně podělit. Vozovny mají vypravovat to, co je nejvýhodnější.
Podělit musí, ale rovnoměrně podle polohy. V tom jsme za jedno. A mělo by to platit i ve šední den, kdy je těch "zvěrstev" daleko víc.

Uživatelský avatar
Tom 11
Uživatel
Příspěvky: 774
Registrován: 19.8.2006 18:17
Bydliště: Byla doba, kdy se mé bydliště nacházelo u linky, jejíž číslo mám v nicku.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom 11 » 29.10.2006 23:08

No,od Řep přes I.Pavlova k vypravování linek...to je docela dost v jednom jediném tématu za 4 hodiny...

K-M

Příspěvek od K-M » 29.10.2006 23:01

7080: Ale doprčic, právě že ne. Vozovny se nemusí rovnoměrně podělit. Vozovny mají vypravovat to, co je nejvýhodnější.

Odpovědět