Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1713
- Registrován: 02.7.2004 16:41
- Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského
Olšanská se přežije, ale Olšanské nám. je hodně špatné
Korunní taky nic moc, je tam nová 20 (hodně dlouhá) a další 20 je o dost prodloužená - snad nikde jinde v Praze není takový hluk od tramvají jako v právě v Korunní - poslat tam 14T, tak se z toho v těch bytech zblázní
Flora (hlavně křížení) je taky v hodně špatném stavu
Korunní taky nic moc, je tam nová 20 (hodně dlouhá) a další 20 je o dost prodloužená - snad nikde jinde v Praze není takový hluk od tramvají jako v právě v Korunní - poslat tam 14T, tak se z toho v těch bytech zblázní
Flora (hlavně křížení) je taky v hodně špatném stavu
Olšanská by se měla opravovat příští rok, ale samozřejmě jako většina výluk, opět nejisté. Takže nám nezbývá nic jiného než se dál hrkat Olšanskou 30-ti, resp. 20-ti kilometrovou rychlostí. Můžeme být rádi, že před časem odstranili alespoň tu "10" u sekce u Olšanský, pak totiž SSZ Olšanské nám. na tram nepočkalo Mimochodem Olšanské nám. by taky potřebovalo větší opravu. Ani bych se nedivil, kdyby vozovny Strašnice jaksi zapomněli OR sundat. Spíš se to musí ještě malinko ojet a pak se to sundá.
Re: Želivského-Vozovna Strašnice
Daleko kritičtější mi přijde již řadu let pravidelně "opravovaná" Olšanská.. Jenže toho asi bohdá nebude, dočkat se tam kvalitního, zanivelovaného a zatravněného svršku...Angus MacGyver píše:Neuvažuje se o rekonstrukci této ...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 10
- Registrován: 11.5.2006 13:17
Želivského-Vozovna Strašnice
Neuvažuje se o rekonstrukci této části tram. tratě? V plánovaných výlukách jsem to nenašel a tahle trať by to potřebovala jako prase drbání...Jezdím zde denně a zejména u Vinohradských hřbitovů je trať tak kvalitní, že to z člověka vyrazí málem duši a může rovnou skončit na hřbitově...
Tramvajové tratě na betonové desce
S tímhle systémem sem se už setkal.Jěště se používal systém z pražci z betonu,které byly rozloženy po 2,8 m a mezi pražcema byly umístěny 2 páry kotevních šroubů z podkladnicema a upevněním na malé a velké patky.Zhlédnuto při opravě TT Smíchovské nádraží-Lihovar a na TT v ulici Dukelských hrdinů.DPmPETAbsolut píše:V Revoluční úspěch výsledku ukáže čas
Takových desek, jako tam, moc není.
Bohužel, relativně časté (a podobný bordel dělající) je toto:
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Jak můžeš zapomenout na BarrandovKáem píše:ad 1,2) Ono už někde něco podobného stojí?
ad 3,4) to je ovšem velmi subjektivní
Zamítá se (tvé důvody, ne stavba)
Ovšem něco jiného je sídliště a něco jiného je pěší zóna v centru (byť lokálním) Na pěší zóně bych byl spíš pro Absolut Vegetables & Fried Cheese (absolutovu zeleninu a klasiku). Takhle bych viděl i třeba TT na Václaváku Na tom návrhu Palmovky se mi však líbí jedna věc, což je zastřešení zastávky tramvaje u stanice metra - domnívám se, že veškeré důležité přestupní body by měli být podobně upraveny, aby umožňovali přestup suchou nohou. Není nic horšího než čekat v dešti při přestupu na zpožděnou tramvaj.
Naposledy upravil(a) Proxy dne 09.3.2007 23:51, celkem upraveno 1 x.
- 2217
- Uživatel
- Příspěvky: 746
- Registrován: 16.11.2006 23:16
- Bydliště: kousíček od Národní Třídy
- Kontaktovat uživatele:
TAk to aby zatunelovali taky oblouk mezi Národní a Spálenou a Lazarskuo a spol., protože mě tam ty tamvaje ruší... Ne, ael vážně, to je pi.. na entou, fakt. No mě se to teda nelíbí, v ten smrad věřím, v to evdro taky a hluk z tamvají je ěnco tak příšernýho, že v tom tunelu by to bylo an Bohnice. Je si představte takovej brzdící Progress.. Já osobn+ě bych v tu chvíli ohluchla. A jak tam bude rozumět hlíšení linek??
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Stojí, a přesně jak jsi popsal, je v něm vedro (a to je nahoře otevřený), je počmáraný a každou chvíly vymlácený. Tudy cesta nevede.arny píše:Nestojí náhodou něco podobného, tedy skleněný tunel, na Slánské?
1. Ten je počmáraný, je v něm smrad (to by na Palmě nebyl), člověk neslyší vlastního slova, v létě je v něm vedro.
Nestojí náhodou něco podobného, tedy skleněný tunel, na Slánské?
1. Ten je počmáraný, je v něm smrad (to by na Palmě nebyl), člověk neslyší vlastního slova, v létě je v něm vedro.
2. K té Palmovce podle mě se to tam nehodí. Kvůli té zástavbě by to bylo jako pěst na oko
3. To by se mohli udělat.kolem každé trati. Mě třeba ruší tramvaje v podjezdu na Zahraďák a vlak na Benešov.
To je můj názor.
1. Ten je počmáraný, je v něm smrad (to by na Palmě nebyl), člověk neslyší vlastního slova, v létě je v něm vedro.
2. K té Palmovce podle mě se to tam nehodí. Kvůli té zástavbě by to bylo jako pěst na oko
3. To by se mohli udělat.kolem každé trati. Mě třeba ruší tramvaje v podjezdu na Zahraďák a vlak na Benešov.
To je můj názor.
- Káem
- Uživatel
- Příspěvky: 904
- Registrován: 03.11.2006 15:32
- Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE
- Kontaktovat uživatele:
ad 1,2) Ono už někde něco podobného stojí?Absolut píše:1) je v ní v létě vedro
2) řeší problém jen částečně - bude tam odraz hluku uvnitř, kde bude taky zakrytá zastávka.
3) vytváří se zbytečně nová sprejerská plocha
4) architektonicky nevhodně rozděluje prostor, který by se naopak dal při stavbě v blízkosti lépe upravit - třeba zelení, stávající tráva v betonových ohrádkách je hrozná
a.
ad 3,4) to je ovšem velmi subjektivní
Zamítá se (tvé důvody, ne stavba)