Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Vím, že budu za to kamenován, ale radši dobře provdená repanelizace v celém úseku Korunní, než nic nebo 300 metrů klasiky. Když se podívám na Ječnou, tak vidím, že i repanelizace může dopadnout dobře. Samozřejmě je i mnoho negativních příkladů, třeba ve Spálené se 10 let po kompletní repanelizaci propadají žlaby v panelech, ale to je bohužel asi vada výrobku a ne konstrukce trati jako takové. Já bych prostě panely zcela nezavrhoval, mám pocit, že posledních několik let dopadají opravy trati v panelech docela dobře - myslím tedy ty opravy, kde se pokládají nové panely na novou živičnou vrstvu a ne akce typu loňský Palackého most
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1713
- Registrován: 02.7.2004 16:41
- Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského
Olšanská se přežije, ale Olšanské nám. je hodně špatné
Korunní taky nic moc, je tam nová 20 (hodně dlouhá) a další 20 je o dost prodloužená - snad nikde jinde v Praze není takový hluk od tramvají jako v právě v Korunní - poslat tam 14T, tak se z toho v těch bytech zblázní
Flora (hlavně křížení) je taky v hodně špatném stavu
Korunní taky nic moc, je tam nová 20 (hodně dlouhá) a další 20 je o dost prodloužená - snad nikde jinde v Praze není takový hluk od tramvají jako v právě v Korunní - poslat tam 14T, tak se z toho v těch bytech zblázní
Flora (hlavně křížení) je taky v hodně špatném stavu
Olšanská by se měla opravovat příští rok, ale samozřejmě jako většina výluk, opět nejisté. Takže nám nezbývá nic jiného než se dál hrkat Olšanskou 30-ti, resp. 20-ti kilometrovou rychlostí. Můžeme být rádi, že před časem odstranili alespoň tu "10" u sekce u Olšanský, pak totiž SSZ Olšanské nám. na tram nepočkalo Mimochodem Olšanské nám. by taky potřebovalo větší opravu. Ani bych se nedivil, kdyby vozovny Strašnice jaksi zapomněli OR sundat. Spíš se to musí ještě malinko ojet a pak se to sundá.
Re: Želivského-Vozovna Strašnice
Daleko kritičtější mi přijde již řadu let pravidelně "opravovaná" Olšanská.. Jenže toho asi bohdá nebude, dočkat se tam kvalitního, zanivelovaného a zatravněného svršku...Angus MacGyver píše:Neuvažuje se o rekonstrukci této ...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 10
- Registrován: 11.5.2006 13:17
Želivského-Vozovna Strašnice
Neuvažuje se o rekonstrukci této části tram. tratě? V plánovaných výlukách jsem to nenašel a tahle trať by to potřebovala jako prase drbání...Jezdím zde denně a zejména u Vinohradských hřbitovů je trať tak kvalitní, že to z člověka vyrazí málem duši a může rovnou skončit na hřbitově...
Tramvajové tratě na betonové desce
S tímhle systémem sem se už setkal.Jěště se používal systém z pražci z betonu,které byly rozloženy po 2,8 m a mezi pražcema byly umístěny 2 páry kotevních šroubů z podkladnicema a upevněním na malé a velké patky.Zhlédnuto při opravě TT Smíchovské nádraží-Lihovar a na TT v ulici Dukelských hrdinů.DPmPETAbsolut píše:V Revoluční úspěch výsledku ukáže čas
Takových desek, jako tam, moc není.
Bohužel, relativně časté (a podobný bordel dělající) je toto:
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Jak můžeš zapomenout na BarrandovKáem píše:ad 1,2) Ono už někde něco podobného stojí?
ad 3,4) to je ovšem velmi subjektivní
Zamítá se (tvé důvody, ne stavba)
Ovšem něco jiného je sídliště a něco jiného je pěší zóna v centru (byť lokálním) Na pěší zóně bych byl spíš pro Absolut Vegetables & Fried Cheese (absolutovu zeleninu a klasiku). Takhle bych viděl i třeba TT na Václaváku Na tom návrhu Palmovky se mi však líbí jedna věc, což je zastřešení zastávky tramvaje u stanice metra - domnívám se, že veškeré důležité přestupní body by měli být podobně upraveny, aby umožňovali přestup suchou nohou. Není nic horšího než čekat v dešti při přestupu na zpožděnou tramvaj.
Naposledy upravil(a) Proxy dne 09.3.2007 23:51, celkem upraveno 1 x.