Co se nevešlo. Pokud chcete znát názory jiných i na netramvajová témata, ptejte se zde. Máte něco, o co se chcete podělit s ostatními? Pak pište sem...
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
MF
- Uživatel
- Příspěvky: 4274
- Registrován: 04.3.2007 19:28
Příspěvek
od MF » 01.7.2007 20:52
jara píše:Tady jsem vyštrachal jistou mapku jak to dříve také vypadalo a byla rozdělena praha na oblasti. V dnešní době podle mého moc změn není.
Je to dá se říci podobné. Změna je ve zrušení oblasti KGX-23 v noci a tuto část má KGX-22. Auta 23,25 (oranž) a 24 a 26 (modř) jsou posilová přes den. Tyto auta dělají ranní a odpolení a jsou v provozu vždy ve všední den.
Takže je pravidlem, že dvě auta (oranž a modř) jsou na levém a dvě na pravém břehu jako výpomoc.
Jinak auto 23 (Niva-shořela) nahrazuje záloha 27, nebo 29.
-
jara
- Uživatel
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 16.11.2003 17:38
- Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od jara » 01.7.2007 20:27
Tady jsem vyštrachal jistou mapku jak to dříve také vypadalo a byla rozdělena praha na oblasti. V dnešní době podle mého moc změn není.
-
MF
- Uživatel
- Příspěvky: 4274
- Registrován: 04.3.2007 19:28
Příspěvek
od MF » 01.7.2007 20:11
trainzjohny píše:Některé je mají, kdysi mi někdo vysvětloval ten systém, ale nějak už to teď zase není pravda, obecně jsou to nižší čísla (20-25), ale třeba 23 má už dlouho oranžové...
20, 21, 22, 24, 26, 28 - modráci (28 auto specialista - kolony, akce).
23 - NIVA, zaplaťpánbůh lehla popelem a snad ji křísit nebudou - oranž.
25, 27, 29 - oranžáky (27 a 29 záložní auta).
-
Vašek
- Uživatel
- Příspěvky: 175
- Registrován: 15.11.2006 19:11
Příspěvek
od Vašek » 30.6.2007 20:15
P_V píše:Jistě žertuješ...
Důležitější ovladače podle mě MUSÍ zůstat jako tlačítka, aby se dala nahmatat, aby se nedalo přešáhnout vedle jako na úplně rovné obrazovce, aby byla vidět i v prudkém slunci na rozdíl od zamatlaného displeje... Nehledě na to, že mechanický kontakt je jednak spolehlivější, ale i levnější, než když se tam vloží mezilehlý počítač a výkonový stupeň nebo budič + relé.
... a když ji tam někdo pošle vira, tak se kaštani ani nedostanou z tramky...
-
trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3141
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od trainzjohny » 30.6.2007 18:01
Tita píše:A nevim úplně jistě, jestli DP nehody mají modré majáčky (možná zase plácám kraviny)
Některé je mají, kdysi mi někdo vysvětloval ten systém, ale nějak už to teď zase není pravda, obecně jsou to nižší čísla (20-25), ale třeba 23 má už dlouho oranžové...
-
Tita
- Uživatel
- Příspěvky: 174
- Registrován: 01.12.2005 12:36
- Bydliště: Nedaleko posledního vratného trojúhelníku
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Tita » 30.6.2007 16:48
A nevim úplně jistě, jestli DP nehody mají modré majáčky (možná zase plácám kraviny)
-
MF
- Uživatel
- Příspěvky: 4274
- Registrován: 04.3.2007 19:28
Příspěvek
od MF » 30.6.2007 11:52
trainzjohny píše:Přesně, toho jsem si všimnul hned, dokonce nemá ani pásek EU. To je ten 100% detail.
No vidíš, a já mám pásek EU i na svém záložním vozidle - na Trabantu
-
trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3141
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od trainzjohny » 30.6.2007 11:27
MF píše:Taky si to nemusel hnedka prásknout
Ale je to jinak pěkné, že? Nejsem však autorem.
Tak já jsem se jenom zeptal
Navíc bohužel autor trošku zmršil loga, obě dvě jsou kapánek nakřivo (hlavně to na dveřích) a tak je vidět, že není pravá... ale nápad to je super
9001 píše:A taky tě proflákla "stará SPZ" dnes se dávají 7A6 a výs myslím.
Přesně, toho jsem si všimnul hned, dokonce nemá ani pásek EU. To je ten 100% detail.
-
MF
- Uživatel
- Příspěvky: 4274
- Registrován: 04.3.2007 19:28
Příspěvek
od MF » 30.6.2007 11:03
9001 píše:A taky tě proflákla "stará SPZ" dnes se dávají 7A6 a výs myslím.
No to mě taky napadlo, že to bude dalším vodítkem k odhalení
-
9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od 9001 » 30.6.2007 10:55
A taky tě proflákla "stará SPZ" dnes se dávají 7A6 a výs myslím.
-
MF
- Uživatel
- Příspěvky: 4274
- Registrován: 04.3.2007 19:28
Příspěvek
od MF » 30.6.2007 10:12
trainzjohny píše:To ale není pravda, že
Bystré oko pozná drobnou závadu které se někdo při tvorbě fotomontáže dopustil, tím nemyslím jen "křivá" loga DP, ale ještě něco 100% vylučující tvá slova.
Taky si to nemusel hnedka prásknout
Ale je to jinak pěkné, že? Nejsem však autorem.
-
trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3141
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od trainzjohny » 30.6.2007 9:19
MF v nehodách dne 29.6.2007 23:22 píše:Nové pohotovostní vozidlo KGX-27 bude možná již zítra v provozu v oblasti KGX-23 (Barrandov - Anděl - Řepy). Viz foto.
To ale není pravda, že
Bystré oko pozná drobnou závadu které se někdo při tvorbě fotomontáže dopustil, tím nemyslím jen "křivá" loga DP, ale ještě něco 100% vylučující tvá slova.
-
DavidD
- Uživatel
- Příspěvky: 1624
- Registrován: 10.5.2006 17:36
Příspěvek
od DavidD » 20.6.2007 22:06
Matošo píše:Mě to připadá úplně zvrácený.
Myšlenka zajímavá, ale asi dost špatně realizovatelná...Nebylo by to praktické.
-
Matošo
- Uživatel
- Příspěvky: 279
- Registrován: 06.6.2007 11:46
- Bydliště: Vršovice - z okna koukám na konečnou čtyřky
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Matošo » 20.6.2007 21:51
Quetzalcoatl píše:Samozřejmě nežertuji, ale doneslo se mi, že obrazovka nebude rovná, jako to bývá obvyklé, ale bude zahnutá. Důležité ovládací prvky budou umístěny na vodorovné části a méně důležité na svislé části, v "ohybu" budou zobrazovány různé údaje. (Samozřejmě si lze vytvořit svůj uživatelský profil s vlastním rozložením ovládacích a informačních prvků.) Ale máte pravdu -- dva ovladače budou manuální -- levý a pravý výdech z klímy a možná otevírání okna.
Jinak, když je řeč o 15T, tak jednu dobu byl návrh, že kabina řidiče bude mít samostatné dveře (jako všechny nemuzejní pražské tramvaje co budou jezdit v roce 2020) a za kabinou bude strojovna, kde budou motory a všecko ostatní. Tento celek bude vysokopodlažní. Vůz měl mít jeden hnaný trojnápravový podvozek a jednu hnanou nápravu. K hnacím jednotkám pak měly být dodávány 100% nízkopodlažné nemotorové vleky, které by byly připojitelné jako návěs na kamion. Tyto kloubové vleky by měly samostatná kola bez náprav. Bohužel z tohoto tramvajově-lokomotivního nápadu sešlo a 15T bude "tradiční" konstrukce. Lokomotivní návrh však měl mnoho výhod -- vleky by nepotřebovaly tolik údržby jako lokomotivy. Stačilo by je jen po šichtě vysmejčit a občas namazat ložiska. Z toho vyplývá, že v dílnách na opravách by byly častěji lokomotivy, kterých by se koupilo více (o předem vypočítaný správkový počet), a tak by se ušetřilo za vleky. Dneska je "prostor pro cestující" zbytečně odstaven v dílnách, i když "na něm není co opravovat".
Mě to připadá úplně zvrácený.
-
Bobek
- Šťoura
- Příspěvky: 935
- Registrován: 18.1.2006 14:22
- Bydliště: jsem všude zdejší
Příspěvek
od Bobek » 20.6.2007 18:17