Oblast Holešovic
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oblast Holešovic
Je videt, ze na Magistrate sedi stale ko.k.o.ti..
-
- Uživatel
- Příspěvky: 601
- Registrován: 02.12.2006 23:31
- Bydliště: Praha 13-Stodůlky
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oblast Holešovic
Lepší téma jsem nenašel, omlouvám se...
Od 1.7. se chystají dvě přejmenování zastávek: Veletržní Veletržní palác a Výstaviště Výstaviště Holešovice. Obé vychází z popudu magistrátu. Na oplátku DP po MHMP chce, aby zacáloval změnu informačního systému a navrhnul zkratku předlouhého cíle "Výstaviště Holešovice" do čelního BUSE. Těším se na nějaký pěkný paskvil
Od 1.7. se chystají dvě přejmenování zastávek: Veletržní Veletržní palác a Výstaviště Výstaviště Holešovice. Obé vychází z popudu magistrátu. Na oplátku DP po MHMP chce, aby zacáloval změnu informačního systému a navrhnul zkratku předlouhého cíle "Výstaviště Holešovice" do čelního BUSE. Těším se na nějaký pěkný paskvil
- Ondras
- Uživatel
- Příspěvky: 17
- Registrován: 15.7.2009 22:38
- Bydliště: Na půl cesty mezi linkami 3,9,14,24 a 4,6,10,16,22
Re: Oblast Holešovic
Je to asi hudba vzdálené budoucnosti, ale mě by se ještě více zamlouvalo, kdyby se v Partizánské nechala aspoň jedna kolej. Umožnilo by to ukončení linek od Veletržní u metra a vlakového nádraží, a ne jen na Výstavišti.
Re: Oblast Holešovic
Spadá to někam pod kapitolu Rekonstrukce. Tam se nejspíš nejenom já nedívám, protože se tam přeskakuje od jednoho tématu k druhému
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oblast Holešovic
Ploki: O čem píšeš se na TF v Rekonstrukce TT psalo začátkem května - cca v tomto příspěvku viewtopic.php?f=13&t=684&st=0&sk=t&sd=d ... 85#p126825 a několika předním. Myslím, že tam je taky někde uvedeno, že to rozhodně nebude dřív jak za těch 10 let, jak tady uvádíš ty. Ovšem nebránil bych se vyčlenění inkriminovaných příspěvků sem, alespoň by nezapadly. Velmi lituji, že vypadl návrh přestavby železničního depa na tramvajovou vozovnu.
Oblast Holešovic
Všiml jsem si, že zde chybí jedno velké téma, kde by se podle různých návrhů měly dít věci...
Ze začátku zapomeňme na různé varianty Argentinskou nebo Dělnickou, protože zde záleží na tom, která varianta přestavby centrální části Holešovic (zejména prostory nádraží Bubny) nakonec zvítězí. V Územním plánu jsem si však všiml jedné zajímavé věci, o které, pokud vím, se zde zatím nikdo nezmínil. Přitom její realizace nebude v daleké budoucnosti (10 let a víc), ale celkem brzy. Je to přeložka TT v oblasti Nádraží Holešovice okolo ulic Partyzánská a Vrbenského. Samotná TT by měla být přeložena daleko blíže k hale ČD k místu dnešního parkoviště a dále vedena kolmo přes Vrbenského podél terminálu MHD na novou křižovatku s ulicí Na Zátorách. Změna by se měla týkat linek 14 a 17, které by mezi Výstavištem a Trojskou měli jet maličkou oklikou. Ale bude to daleko pohodlnější pro přestupující z těchto linek na metro, protože ze současné zastávky je to celkem štreka. Tuto změnu si možná také vyžádalo rozhodnutí o výstavbě obřího parkoviště P+R na druhém vltavském břehu v prostorách dnešní TT mezi řekou a zastávkou Trojská
Ze začátku zapomeňme na různé varianty Argentinskou nebo Dělnickou, protože zde záleží na tom, která varianta přestavby centrální části Holešovic (zejména prostory nádraží Bubny) nakonec zvítězí. V Územním plánu jsem si však všiml jedné zajímavé věci, o které, pokud vím, se zde zatím nikdo nezmínil. Přitom její realizace nebude v daleké budoucnosti (10 let a víc), ale celkem brzy. Je to přeložka TT v oblasti Nádraží Holešovice okolo ulic Partyzánská a Vrbenského. Samotná TT by měla být přeložena daleko blíže k hale ČD k místu dnešního parkoviště a dále vedena kolmo přes Vrbenského podél terminálu MHD na novou křižovatku s ulicí Na Zátorách. Změna by se měla týkat linek 14 a 17, které by mezi Výstavištem a Trojskou měli jet maličkou oklikou. Ale bude to daleko pohodlnější pro přestupující z těchto linek na metro, protože ze současné zastávky je to celkem štreka. Tuto změnu si možná také vyžádalo rozhodnutí o výstavbě obřího parkoviště P+R na druhém vltavském břehu v prostorách dnešní TT mezi řekou a zastávkou Trojská