trainzjohny píše: ↑20.8.2022 9:34
Ono proč by taky někdo nechal ujet vychlazenou 15T s přehledným interiérem a lezl do prolejzačky kde bude na padnutí, pokud nemá nějaký mentální problém s 15T...
Tak to asi mentální problém mám.
Teda, ne že bych to nechal ujet, obvykle si to nemůžu dovolit, ale nadšením rozhodně nehýkám. Prolejzačka T3? Kde? Tím myslíš tu širokou rovnou podlahu a přehledný interiér? Ano, musí se nahoru po schodech. Třech. Šílenost, srovnatelná s výstupem na Sněžku, chápu.
Možnost si sednout více lidí v 15T? Jo, to vidím každou chvíli, jak je jeden z dvousedáku obsazenej taškou, nebo jenom ten do uličky, protože spousta lidí nemá zájem se na někoho druhýho mačkat. Přehledný interiér? Tím myslíš tu úzkou uličku a prostor akorát přede dveřmi, odkud musí všichni ven, jelikož nemají kam jinam uhnout, pokud chce někdo ze sedících či z uličky vystoupit? Nízká podlaha? A proto báby u Wany zásadně lezou po schodech, i když tam tu možnost nízkýho vstupu mají taky?
A když je teda klíma tak príma, tak proč má přes léto fůra lidí problémy s nastydnutím a dutinama?
Nicméně neber to jako nějakou obhajobu skvělosti Wan. To je jen konstatování, že ač spousta lidí hýká cosi o moderní době a podobně, reálně se pořád nic, co by překonávalo ty mnohými proklínaný tétrojky jaksi nepodařilo sestrojit. Zatím u všeho je to odstranění jednoho problému za cenu výroby problému jiného (mnohdy bohužel většího). Tomu se pokrok rozhodně říkat nedá. Spíš úkrok stranou.
A ano, na vzhled to nejezdí, jenže to je právě to, pokud to má horší vlastnosti, než to, co to má nahrazovat, pak moderní kabát to "zachrání" pouze na pohled.