Sype se většina tratí co jsou velkoplošné panely. Některé více, některé méně.Jenda1989 píše: Když se v Praze podívámě na některá místa (např. oblouk v Táborské ul. mezi st. Palouček a Nuselská radnice, oblouk na Bělehradské ul. nedaleko st. Pod Karlovem či oblouk od st. Ostrčilovo nám. do i z centra), tak nutně musíme dojít k závěru, že tyto místa nesvědčí jak 15T tak 14T. Trať v Bělehradské je (co jsem slyšel) naplánována na příští rok a co se týče těch dalších dvou oblouků, napadlo mne zdali by nebylo možné je zrenovovat stejnou metodou jako oblouk u st. Na Veselí.
Škoda 15T ForCity
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Škoda 15T ForCity
Re: Škoda 15T ForCity
Musím potvrdit, jízda 15T v Rize byla pohodlnější, křížení bylo tiché dokonce i na tankodromu u konečné Ausekla Iela. 15T jezdí ještě na lince 11 a taky pěkné svezení.Jenda1989 píše:
Možná se Vám to bude zdát nemožné, ale v Rize je ten kolejový svršek opravdu lepší. Vozy 15T i 15T1 (čtyřdílné) jezdí z centra města po l.č.6 na konečnou Jugla. Smyčka Jugla a trať do ní v.č. čtyř zastávek prošla generální rekonstrukcí a i nezrekonstruovaný svršek ve zbytku tratě jenž je zakryta dlažebními kostkami nevykazuje propadliny. Koleje i křížení jsou průběžně broušeny, takže když přes ně tramvaj jede tak to nevypadá jako řechtačka napouti (viz. výjezd ze smyčky Vozovna Pankrác, nebo kříž. Otakarova či Tylovo náměstí).
A ohledně problémů s vozy, nějaké asi budou, jen se to zde neprobírá, protože ta informace sem nedorazí (a tím nemyslím jen 15T v Rize, ale i další provozy s vozy ze Škodovky)
Re: Škoda 15T ForCity
Možná se Vám to bude zdát nemožné, ale v Rize je ten kolejový svršek opravdu lepší. Vozy 15T i 15T1 (čtyřdílné) jezdí z centra města po l.č.6 na konečnou Jugla. Smyčka Jugla a trať do ní v.č. čtyř zastávek prošla generální rekonstrukcí a i nezrekonstruovaný svršek ve zbytku tratě jenž je zakryta dlažebními kostkami nevykazuje propadliny. Koleje i křížení jsou průběžně broušeny, takže když přes ně tramvaj jede tak to nevypadá jako řechtačka napouti (viz. výjezd ze smyčky Vozovna Pankrác, nebo kříž. Otakarova či Tylovo náměstí).martin8211 píše:A to jako zrovna v Rize jsou na tom s tratí líp jo? Nikdy jsem tam nebyl, jen se ptám, protože z fotek to vypadá trochu jako lepší Polsko.
Když se v Praze podívámě na některá místa (např. oblouk v Táborské ul. mezi st. Palouček a Nuselská radnice, oblouk na Bělehradské ul. nedaleko st. Pod Karlovem či oblouk od st. Ostrčilovo nám. do i z centra), tak nutně musíme dojít k závěru, že tyto místa nesvědčí jak 15T tak 14T. Trať v Bělehradské je (co jsem slyšel) naplánována na příští rok a co se týče těch dalších dvou oblouků, napadlo mne zdali by nebylo možné je zrenovovat stejnou metodou jako oblouk u st. Na Veselí.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 125
- Registrován: 28.8.2013 10:29
Re: Škoda 15T ForCity
A to jako zrovna v Rize jsou na tom s tratí líp jo? Nikdy jsem tam nebyl, jen se ptám, protože z fotek to vypadá trochu jako lepší Polsko.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
O jízdním stylu řidičů je pravda na obou stranách. Jsou ti co jezdí pák vpřev/vzad, pak jsou i ti co jsou schopni jet volně. Vytahovači oblouků se objevují opět (možná by stálo na školeních zase vrátit Karlovo náměstí). Pravdou je, že házeči pak brzdám dávají zabrat určitě.
Ale jak píše G. Základním průserem je stav tratí. Když vezmu, že 15T schytá službu na 7 (Otakarova - Strašnická) a pak ji hodí na 11 (komplet Michelská a možná už i Vinohradská), tak se nedivím, že jsou ve stavu jakém jsou. Není to tank jako T3 co projede všude.
Ale jak píše G. Základním průserem je stav tratí. Když vezmu, že 15T schytá službu na 7 (Otakarova - Strašnická) a pak ji hodí na 11 (komplet Michelská a možná už i Vinohradská), tak se nedivím, že jsou ve stavu jakém jsou. Není to tank jako T3 co projede všude.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Škoda 15T ForCity
chemiku nezlob se, ale styl některých Tvých kolegů páka vpřed páka vzad není přizpůsobení se provozu.
Ano vím, jízdní doby, ale jak jsem psal výše na Štefánikově od x s Kartouzskou po pěší zónu se minuta neušetří. Jen upravit světla, aby se tramvaj nesnažila závodit s IAD které následně najede na koleje a odbočuje vlevo do Matoušovy. Stejně v 90% ten závod prohrává a následuje dupot bačkor s občasným zvonkem.
Ano vím, jízdní doby, ale jak jsem psal výše na Štefánikově od x s Kartouzskou po pěší zónu se minuta neušetří. Jen upravit světla, aby se tramvaj nesnažila závodit s IAD které následně najede na koleje a odbočuje vlevo do Matoušovy. Stejně v 90% ten závod prohrává a následuje dupot bačkor s občasným zvonkem.
Re: Škoda 15T ForCity
tak on styl jízdy pražských řidičů je do značné míry přizpůsoben pražskému provozu. Jinak se asi jezdí v Praze, jinak v Brně a uplně jinak v Rize. Taky radši jezdim plynule, leč v Praze to jde snad jen mezi Belárií a Černým ořem. Všude jinde jsou bezohlední řidiči IAD, nebo sebevražední chodci
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Škoda 15T ForCity
Můj názor je, že styl jízdy pražských řidičů, obsazenost vozů a stav svršku (počet oblouků) se od Brna dost liší. Současné schody na Štefánikové pojížděné plným kotlem ... V Rize asi taky nemaj Barrandov.9001 píše:Spíš mě zaráží, že obdoba 14T jezdí ve Wroclavi a ok, 13T v Brně jsou taky celkem provozuschopné, 15T jezdí v Rize a dokonce 4 článková verze a taky se tu nic nezminuje...
Mne spíš zaráží podle mého názoru malá snaha (a poměrný klid) přijít na to, proč se brzdy tak opotřebovávají.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
G: Všechno je o všem... Vždy se radši budu starat o zákazníka co platí a ne o toho co mi dluží. A že mě ted bude mít za třídního nepřítele? Nevadí. Než budou potřeba nové vozy, budou minimálně 2x volby a pak se podmázné vzniklé vedení města. Ted je mám posychrované...
Spíš mě zaráží, že obdoba 14T jezdí ve Wroclavi a ok, 13T v Brně jsou taky celkem provozuschopné, 15T jezdí v Rize a dokonce 4 článková verze a taky se tu nic nezminuje...
Spíš mě zaráží, že obdoba 14T jezdí ve Wroclavi a ok, 13T v Brně jsou taky celkem provozuschopné, 15T jezdí v Rize a dokonce 4 článková verze a taky se tu nic nezminuje...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Škoda 15T ForCity
Obávám se, že Škodovka nemůže poukazovat na to, že město neplatí. Protože kdyby Praha svolala tiskovku a na ni zveřejnila co všechno na 14T a 15T nefunguje, nevím zda by ji ještě někdo někdy koupil. Praha (logicky) je zkušební polygon ŠDT a měly by panovat nějaké sousedské vztahy. Tímto prohlášením DP se začínám obávat, že skončily a protože nevěřím, že by v Praze byl nějak obsáhlý sklad ND, může se třeba stát že neprovozních 14T bude čím dál víc.9001 píše:Pak je ovšem druhá stránka věci. Jsou vůbec již dodané 15T zaplacené ze strany města
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Pak je ovšem druhá stránka věci. Jsou vůbec již dodané 15T zaplacené ze strany města
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Škoda 15T ForCity
Kolikpa médií ještě přepapouškuje nicneříkající tiskovou zprávu.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Škoda 15T ForCity
Praha odmítla převzít čtyři objednané tramvaje ForCity. Jsou prý vadné
http://www.metro.cz/praha-odmitla-prevz ... e-deje_jbs
http://www.metro.cz/praha-odmitla-prevz ... e-deje_jbs
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2236
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Neměly jít do VO starší kousky z PA?
Re: Škoda 15T ForCity
Letos by jich včetně tohoto mělo přijít 32. Co jsem slyšel tak do 9265 by to měl být Pankrác a pak Vokovice.