T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Názor, který zmínil níže Adam_R je oficiální a pochází z úst šéfa JPT Hlocha, který se takto vyjádřil tento týden na schůzi kroužku MHD. Podle něj mají wany průjezdní profil KT, a proto je nechce Ve shodě s ním je prý i šéf JSVT Doubek.PvvS píše:Ehm pokud vim tak diky drobnemu zuzeni skrine ma wana stejny prujezdny profil jako T3. Vyjimkama jsou oblouky pod 18 metru, ktery uz se stejne v provozu nepouzivaji (vyjma vozoven a smycek)
Co tak proslo diskuzi na k-repu, tak vedeni DP (nebo mesta) si nejsou jisti jestli wany chteji, nebot ve verzi "Socka" by se to mohli ridici zamenovat s T3, coz vzhledem k vetsimu prujezdnemu profilu muze zpusobit kolizi na zakazech mijeniDavidD píše:v jakem stadiu jsou wany uz se stavej?
No a zmena designu cela, to by neodpovidalo filosofii rekonstrukci... T3 forever
Vsechno je to zarucena informace JPP
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Já si myslím, že masivní rekonstrukce T3M ani T3SUCS ve stejném množství jako u T3 se nedají očekávat. T3M mají skříně ze šedesátých let -takže je při dodávkách nových np-vozů čeká spíš vyřazení. Očekával bych, že se dále bude rekonstruovat maximálně 20 vozů ročně.DavidD píše:to je pravda;myslim si ze reka jiz maj koncepci zastaralou vlastne uz 6 let,melo by dojit ke zmene koncepce aspon dodat polopantaky,klimatizaci pro ridice a rucni radic kdyz uz nic jinyho
Přičemž si myslím, že by se spíš mělo jít cestou wanizace, protože i linky obsluhované sólo vozy by si zasloužily garantovaná pořadí.
to je pravda;myslim si ze reka jiz maj koncepci zastaralou vlastne uz 6 let,melo by dojit ke zmene koncepce aspon dodat polopantaky,klimatizaci pro ridice a rucni radic kdyz uz nic jinyhopawel píše:jak to vůbec vypadá s pokračováním rekonstrukcí T3 na T3RP? toho času máme ve vozovnách nějakých plus minus 100 vozů T3, z nichž se počítám většina dočká T3RP, tj. číselná řada do 8599. dále T3M - nejhorší se již zaplaťpánbu poslaly na T3RP, zbytek se udržuje na základě získaných ND, ale trvat to nebude věčně. a co T3SUCS? pokud u nich za nějaké 2-3 roky začnou reka, doufám, že se při té příležitosti opustí koncept současné T3RP, který je fajn, ale doopravdy jen standard a nic víc. taky stav starších T3RP se celkem dost horší, hlavně těch analogových, nedávno jsem jel 8311 a nestačil jsem se divit...
jj, chybí nám tu 3338
jak to vůbec vypadá s pokračováním rekonstrukcí T3 na T3RP? toho času máme ve vozovnách nějakých plus minus 100 vozů T3, z nichž se počítám většina dočká T3RP, tj. číselná řada do 8599. dále T3M - nejhorší se již zaplaťpánbu poslaly na T3RP, zbytek se udržuje na základě získaných ND, ale trvat to nebude věčně. a co T3SUCS? pokud u nich za nějaké 2-3 roky začnou reka, doufám, že se při té příležitosti opustí koncept současné T3RP, který je fajn, ale doopravdy jen standard a nic víc. taky stav starších T3RP se celkem dost horší, hlavně těch analogových, nedávno jsem jel 8311 a nestačil jsem se divit...
jj, chybí nám tu 3338
jj, chybí nám tu 3338
8211 - jediná T3R.P se světlým a hladkým (sloupky, paždíky, dveře) interiérem, dále pak má šedé BUSE (což má i 8212-8218 ?) a odlišnou geometrii mezistěny kabiny řidiče - traduje se, že kvůli jedné nejmenované osobě vyššího vzrůstu, která na Pankráci donedávna působila . Jiné vozy T3(xx) s tímto (standart T3R.P) barevným schématem v Praze nenajdeš s výjmkou T3R.M2-DVC (nebo jak to označit) ev.č. 8029, jak již psal Karotka a školní T3R.P ev.č.5516. No a samozřejmě ještě T3R.PV.bJ píše:Má ještě jiná pražská T3RP světlý natěr interierů okolo oken a dveří jako 8211, nebo je v tomhle 8211 unikát??
A nemá nějaká T3 bez Progresu naopak tmavý vnitřek??