Škoda 15T ForCity
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- ZXS91
- Uživatel
- Příspěvky: 1020
- Registrován: 23.3.2010 19:11
- Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
9412 (nehoda Újezd) po opravě v provozu na 26/715
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Škoda 15T ForCity poprvé s cestujícími (5.10.2010) - 50 FPS remaster k 10. výročí
https://www.youtube.com/watch?v=6bvBg_aXk7k
FOTO: https://www.facebook.com/media/set/?van ... 8231789321
https://www.youtube.com/watch?v=6bvBg_aXk7k
FOTO: https://www.facebook.com/media/set/?van ... 8231789321
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
To snad neni pravda toto....
Re: Škoda 15T ForCity
Nové či repasované podvozky jsou vždycky první dny, max. jednotky týdnů pěkně tiché, pak se to všechno vyklepe a vychrastí, nemějte strach.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3858
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Podobný postřeh mám ze směny na voze 9260 na lince 11, kde je výživných křížení hned několik. Ale když jsem i na IPP v kabině slyšel více chrastit lištu ptg, zatímco odspodu šlo jen tlumené dunění, tak mi taky Tak jsem pochvalně zamručel do vozové knihy, protože kdyby šlo o nějakou úpravu, považuji ji za velmi úspěšnou, hodnou rozšíření. Ale také se obávám že šlo o údržbou náhodu...
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Kdepak, šlo o IPP a jel jsem s ní pak na Lazarskou a i tam byl rozdíl oproti ostatním slyšitelný.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Škoda 15T ForCity
Nešlo třeba jen o nějaký nový (nově zrekonstruovaný) křížení?
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6710
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Krom toho, že je poměrně krátce po PÚ (do 10.tisíc) by neměl mít žádnou extra vychytávku...
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Co má vůz 9232 za technologickou úpravu, že při jízdě přes křížení jede tiše a ne jako pojízdné železářství?
Re: Škoda 15T ForCity
Jestli se nepletu, tak klimatizace je právě o recirkulaci - vnitřním oběhu vzduchu. Tam se vzduch z venku nebere a nebo omezeně. To by se musela veškerá klimatizace nahradit něčím jiným. Něco takového vlastně funguje ve starších 15T. Akorát je tam problém, že vzduch se tam vhání od stropu dolů a starý vzduch se nikam neodsává - proto jsou v těchto vozech v létě taková vedra a dusna. Pokud to má nějak fungovat, tak by se měl vhánět odspodu a od stropu vyvádět vydýchaný vzduch mimo vůz. Zlaté staré ruské metrovozy, tam to hezky ventilovalo !fricoolinek2 píše: ↑06.7.2020 17:29Tak dá se třeba změnit způsob cirkulace vzduchu atp. Tj. hlavně žádný vnitřní oběh, ale brát si vzduch výhradně z venku.
Obecně ale samozřejmě nejlepší klasická T3 se všemi otevřenými okny. Tam by ke vzduchové výměně mělo docházet snadno...
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Tak dá se třeba změnit způsob cirkulace vzduchu atp. Tj. hlavně žádný vnitřní oběh, ale brát si vzduch výhradně z venku.
Obecně ale samozřejmě nejlepší klasická T3 se všemi otevřenými okny. Tam by ke vzduchové výměně mělo docházet snadno...
Obecně ale samozřejmě nejlepší klasická T3 se všemi otevřenými okny. Tam by ke vzduchové výměně mělo docházet snadno...
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Škoda 15T ForCity
Víme. Udělal. Vypnul jí. Pokud jí teď zase zapnul, pak na základě odborných rozhodnutí, že může. Ohledně možností a způsobů šíření viru je třeba se obrátit na odborníky. Ovšem moc bych si od toho nesliboval, protože se nedokážou shodnout sami - např. jedni tvrdí, že na plastu virus dokáže přežít až tři dny, jiní, že je to blbost, protože po pár minutách (desítek minut, dle počasí) kapénka vyschne a virus chcípne. Takže, nezdají-li se ti některá opatření DP, je třeba si stěžovat zejména na zmatená a protiřečící si rozhodnutí právě těch odborníků. DP samotný tomu rozumí úplně stejně jako všichni ostatní a úplně stejně jako všichni ostatní se tedy řídí radami právě těch odborníků.
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3141
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Nepatří tyhle dotazy spíš do sekce humor ?
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Nevíte - udělal něco DPP pro to, aby klimatizace vozu 15T4 se nestala semeništěm Covidu? Resp. mohlo by být cestování 15T4 či klimatizovanou SORkou citelně více nebezpečným než cestovaním jejími neklimatizovanými verzemi? Asi co se týče větrání, by měla nejlépe vycházet T3, to je jasné...