T6A5 a T6A5.3
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6710
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
Sice to spolu příliš nesouvisí, ono zrovna u oken bude kvést cokoliv, 15T nevyjímaje, ale rozdíl je v tom, že u T3 je i při běžné údržbě tu barvu na co nanést, zatímco u T6 prostě nikoli...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
trainzjohny: No nevím, ale u oken kvetou i T3... A že se to mnohdy řeší novou vrstvou barvy je taky vidět...
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3141
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
To že to kvete u každýho okna už několik let není problém údržby, ale mizerné kvality. To že vlastní konstrukce není tak odolná jako T3 se také už jasně ukázalo při nehodách...
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: T6A5 a T6A5.3
Ne, na údržbu se se.e tak maximálně proto, protože nemá cenu to udržovat. Ten vůz je holt poznamenán dobou vzniku, tedy bídou pozdního socialismu, což je na jeho ne/kvalitě krutě znát.chlapecx píše:Jestli to ení tím, že se tam už se*e na údržbu?
Re: T6A5 a T6A5.3
Jestli to ení tím, že se tam už se*e na údržbu?trainzjohny píše:demon píše: Prostě T6 je v Praze aktuálně nejhorší vůz (mimo muzea a vozů na 23).
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3141
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
Což o to, ale většinou k tomu nemají mnoho dalších slušných T3, většinou se za nové vozy vyřazují nezrekonstruované T3, což už Praha nemá. Prostě T6 je v Praze aktuálně nejhorší vůz (mimo muzea a vozů na 23).demon píše:Jinde nemaj flotilu nových vozů v počtu jako v Praze, tak jim nic jinýho než udržovat při životě T6 nezbývá.
Třeba v Blavě jsou na tom podobně jako my, polovinu vozového parku mají v 29/30T, ale T6 žijí dál, protože vyházely starý T3.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6710
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
Jinde nemaj flotilu nových vozů v počtu jako v Praze, tak jim nic jinýho než udržovat při životě T6 nezbývá.pawel píše:jo, souhlas a chapu. nijak tady reinkarnaci T6 neprosazuju, jen mi porad nejak nejde do hlavy, ze se jich praha takhle smahem zbavuje, zatimco jinde dale jezdi v plnych poctech. jako dite devadesatek je to pro me porad pokrokovy vuz proti T3. kazdopadne diky za vysvetleni!
Re: T6A5 a T6A5.3
jo, souhlas a chapu. nijak tady reinkarnaci T6 neprosazuju, jen mi porad nejak nejde do hlavy, ze se jich praha takhle smahem zbavuje, zatimco jinde dale jezdi v plnych poctech. jako dite devadesatek je to pro me porad pokrokovy vuz proti T3. kazdopadne diky za vysvetleni!
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3141
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
Taková "rekonstrukce" by na rozdíl od relativně levné úpravy KTéčka, kde se navíc získá obousměrný vůz (což je jediný důvod proč se kupují) stála balík, protože by se to dalo udělat jedině vyhozením T6 a na její papíry postavit novou tramvaj. U KT8 se dá použít skříň krajních článků a koupit střední díl, který je relativně levný, protože se vyrábí seriově a je vyzkoušený. Navíc z toho vznikne vůz kterého už jsou tu desítky, umí s ním řidiči a technici.
Jinak DPP kachny nemiluje, ale jde o nouzi obousměrných vozů které hrozí v příští letech potřebou značně převyšující současné počty, neboť se uvažuje o několika tratích "dočasně" ukončených bez smyček a jelikož jiný obousměrný typ není nějak v nabídce tak je kachna levné řešení které je k dispozici rychle (kdyby se tedy na nich začalo dělat s tím, že jsou třeba).
Na T6 by se muselo někde nechat navrhnout,udělat, vyzkoušet celou sestavu článků a to všechno k čemu ?
A jestli se cestující bojí že se jim šumperák rozpadne za jízdy, tak v tom případě nechápu, že někdo vleze do T6, který jsou výrazně v horším stavu.
Jinak DPP kachny nemiluje, ale jde o nouzi obousměrných vozů které hrozí v příští letech potřebou značně převyšující současné počty, neboť se uvažuje o několika tratích "dočasně" ukončených bez smyček a jelikož jiný obousměrný typ není nějak v nabídce tak je kachna levné řešení které je k dispozici rychle (kdyby se tedy na nich začalo dělat s tím, že jsou třeba).
Na T6 by se muselo někde nechat navrhnout,udělat, vyzkoušet celou sestavu článků a to všechno k čemu ?
A jestli se cestující bojí že se jim šumperák rozpadne za jízdy, tak v tom případě nechápu, že někdo vleze do T6, který jsou výrazně v horším stavu.
Re: T6A5 a T6A5.3
Ono se řekne rekonstrukce, ale:
- nebylo by to s prací dražší, než za cenu blízkou šrotu koupit krajní články již hotové?
- nutnost schválení nového typu tramvaje, podle nových norem, a tedy nutnost ještě zásadnějších úprav než jen uříznout zadek...
- nebylo by to s prací dražší, než za cenu blízkou šrotu koupit krajní články již hotové?
- nutnost schválení nového typu tramvaje, podle nových norem, a tedy nutnost ještě zásadnějších úprav než jen uříznout zadek...
Re: T6A5 a T6A5.3
sotootazka: uvazovalo se nekdy v Praze o rekonstrukci T6A5 na KT8A5.RN2P - at uz jednosmerne, nebo obousmerne? ptam se v kontextu toho, ze DPP tolik miluje kachny, dovazi do Prahy na rekonstrukci 30lete KT8 z cele stredni Evropy a zaroven vyrazuje vlastne obdobne T6. a to vse v momente, kdy po meste strasi nejstarsi sumperske T3R.P 82xx a 83xx, u nichz ma cestujici obcas pocit, ze se rozpadnou za jizdy...
- PvvS
- Uživatel
- Příspěvky: 1403
- Registrován: 15.11.2003 20:20
- Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
Ne. Budou to prazsky T3 se skrini T2.. T2 papiry zustavaj v liberci...
Re: T6A5 a T6A5.3
Ty T2 snad jezdí stále na své původní papíry, ne?9001 píše:Tak když tam budou i T3 s karoserií T2 :D
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T6A5 a T6A5.3
Tak když tam budou i T3 s karoserií T2 :Dslonik píše:41 je historická linka, 23 je retro, tam se snese cokoliv Turisty ale spíš zajímá T3 než T6...
Re: T6A5 a T6A5.3
41 je historická linka, 23 je retro, tam se snese cokoliv Turisty ale spíš zajímá T3 než T6...