T6A5 a T6A5.3

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2328
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od pawel » 16.3.2019 11:43

jo, souhlas a chapu. nijak tady reinkarnaci T6 neprosazuju, jen mi porad nejak nejde do hlavy, ze se jich praha takhle smahem zbavuje, zatimco jinde dale jezdi v plnych poctech. jako dite devadesatek je to pro me porad pokrokovy vuz proti T3. :) kazdopadne diky za vysvetleni!

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 2869
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od trainzjohny » 16.3.2019 10:46

Taková "rekonstrukce" by na rozdíl od relativně levné úpravy KTéčka, kde se navíc získá obousměrný vůz (což je jediný důvod proč se kupují) stála balík, protože by se to dalo udělat jedině vyhozením T6 a na její papíry postavit novou tramvaj. U KT8 se dá použít skříň krajních článků a koupit střední díl, který je relativně levný, protože se vyrábí seriově a je vyzkoušený. Navíc z toho vznikne vůz kterého už jsou tu desítky, umí s ním řidiči a technici.
Jinak DPP kachny nemiluje, ale jde o nouzi obousměrných vozů které hrozí v příští letech potřebou značně převyšující současné počty, neboť se uvažuje o několika tratích "dočasně" ukončených bez smyček a jelikož jiný obousměrný typ není nějak v nabídce tak je kachna levné řešení které je k dispozici rychle (kdyby se tedy na nich začalo dělat s tím, že jsou třeba).

Na T6 by se muselo někde nechat navrhnout,udělat, vyzkoušet celou sestavu článků a to všechno k čemu ?

A jestli se cestující bojí že se jim šumperák rozpadne za jízdy, tak v tom případě nechápu, že někdo vleze do T6, který jsou výrazně v horším stavu.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3537
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od P_V » 16.3.2019 10:24

Ono se řekne rekonstrukce, ale:
- nebylo by to s prací dražší, než za cenu blízkou šrotu koupit krajní články již hotové?
- nutnost schválení nového typu tramvaje, podle nových norem, a tedy nutnost ještě zásadnějších úprav než jen uříznout zadek...

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2328
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od pawel » 16.3.2019 9:55

sotootazka: uvazovalo se nekdy v Praze o rekonstrukci T6A5 na KT8A5.RN2P - at uz jednosmerne, nebo obousmerne? ptam se v kontextu toho, ze DPP tolik miluje kachny, dovazi do Prahy na rekonstrukci 30lete KT8 z cele stredni Evropy a zaroven vyrazuje vlastne obdobne T6. a to vse v momente, kdy po meste strasi nejstarsi sumperske T3R.P 82xx a 83xx, u nichz ma cestujici obcas pocit, ze se rozpadnou za jizdy...

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1394
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od PvvS » 11.2.2019 17:54

Ne. Budou to prazsky T3 se skrini T2.. T2 papiry zustavaj v liberci...

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3537
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od P_V » 11.2.2019 13:54

9001 píše:Tak když tam budou i T3 s karoserií T2 :D:D
Ty T2 snad jezdí stále na své původní papíry, ne?

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9550
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od 9001 » 11.2.2019 10:14

slonik píše:41 je historická linka, 23 je retro, tam se snese cokoliv :lol: Turisty ale spíš zajímá T3 než T6...
Tak když tam budou i T3 s karoserií T2 :D:D

Uživatelský avatar
slonik
Uživatel
Příspěvky: 394
Registrován: 02.12.2008 16:15
Bydliště: 1, 6, 14, 25, 54

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od slonik » 11.2.2019 0:34

41 je historická linka, 23 je retro, tam se snese cokoliv :lol: Turisty ale spíš zajímá T3 než T6...

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9550
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od 9001 » 10.2.2019 23:01

fricoolinek2 píše:Nezvažuje se ponechání páru T6A5 na linku 23? =P~
Ještě nedávno byla moc "moderní" i T1 na 41/91 :lol:

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 5961
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od demon » 10.2.2019 22:13

Nemyslim že je k tomu důvod a prostor...

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2292
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od fricoolinek2 » 10.2.2019 20:19

Nezvažuje se ponechání páru T6A5 na linku 23? =P~

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 5961
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od demon » 09.4.2018 21:43

Půjde-li vše stejným tempem a podle současných pravidel, tak by se hrubým odhadem posledních asi 10 kusů mohlo dožít roku 2020...

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2328
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od pawel » 09.4.2018 16:46

dá se nějak (počítám, že v souvislosti se zprovozňováním 14T a dodávkami 15T) odhadnout, kdy vozy T6 nadobro skončí?

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1344
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od Radek » 09.4.2018 15:44


Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2292
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: T6A5 a T6A5.3

Příspěvek od fricoolinek2 » 29.12.2017 13:23


Odpovědět