Bald píše:Z wany nelze přes klasický kabel řídit T3R.P na naopak z T3R.P lze řídit wanu? Čím je to způsobené? Je pár míst, kde je kabel skoro napnutý u klasických tramvají, a u vozů s o metr větší čepovou vzdáleností by už to nemusel vydržet.
Z wany přes "klasický" kabel řídit T3R.P nejspíš opravdu nepůjde, budou tam chybět některá propojení se kterými se nikdy dříve nepočítalo, ale vyrobit "neklasický" atypový kabel zase takový problém nebude (jsou-li ještě volné pozice).
Větší čepová vzdálenost u wany nemá na nutnou délku kabelu absolutně žádný vliv !
O zkrácení vozů z důvodu vejití se do zastávek bych se ale opravdu vůbec neodvážil uvažovat !
Vzhledem k tomu, že se wana pořizuje převážně kvůli poloviční kapacitě, spotřebě, ceně, atd. v porovnání s ostatními provozovanými NP vozy, bych možnost jejího spřahování s čímkoliv nepovažoval za obzvlášť důležitou, nicméně možnosti spřahování s ostatními Progressy nic zásadního nebrání.