T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.PLF aneb pražské wany
Kvuli stavce ucitelu, jezdí Vedoucím zminena 8253+8185 na 705/2, stejně jako i ostatní 2 jezdí mimoradne ve dvojicich..
8257 na 710/26, 8252 na 701?/20
8257 na 710/26, 8252 na 701?/20
Naposledy upravil(a) MOp dne 09.6.2008 10:11, celkem upraveno 1 x.
- pan Vedoucí
- Uživatel
- Příspěvky: 209
- Registrován: 07.12.2006 10:23
- Bydliště: Praha
Re: T3R.PLF aneb pražské wany
Jaké jsou vůbec soupravy T3R.PLF+T3R.P?
8251+8151
8252+8184
8253+8185
8254+????
8255+????
8256+8176
8257+8183
Neví někdo zbývající?
8251+8151
8252+8184
8253+8185
8254+????
8255+????
8256+8176
8257+8183
Neví někdo zbývající?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 16.11.2003 17:38
- Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.PLF aneb pražské wany
Dneska opět na 1/20 soupravička Wana+krnováček 8252+8184
- PvvS
- Uživatel
- Příspěvky: 1403
- Registrován: 15.11.2003 20:20
- Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.PLF aneb pražské wany
Jenze je taky pak rozdil, mezi kusem litiny za rekneme 20 000,- (standart kupl) a 1/2 milionem za komplet automat. navic pri narazu prece jenom leccos zachyti i ten kupl a nejde plnej naraz na ridica.
A u autonehod to paradoxne muze zachranit zivot. Pac pokud se IGK nabodne na kupl, tak uz se po narazu cela nesemekne pod vuz a ten si ho jenom popotlaci. Bez nej by se krasne zmacklo pod ram.
A u autonehod to paradoxne muze zachranit zivot. Pac pokud se IGK nabodne na kupl, tak uz se po narazu cela nesemekne pod vuz a ten si ho jenom popotlaci. Bez nej by se krasne zmacklo pod ram.
Re: T3R.PLF aneb pražské wany
obecně považuji spřáhlo, zejména v "žihadlové" variantě (tj. klasické, úzké spřáhlo) za extrémně nebezpečné v případě bouraček či poražení chodců. zatímco při nárazu 14T do auta (do řidičových dveří) dojde "jen" k deformaci dveří, při nárazu T3 dojde k deformaci ve spojení s průchodem spřáhla dveřmi. jeden příbuzný se takhle vyboural a nebýt toho, že spřáhlo šlo až do dveří k sedačce za řidičem (kde nikdo neseděl), asi by nevyvázl bez zranění a následků.
Re: T3R.PLF aneb pražské wany
A ten protišplhací nárazník na fotce, pokud je to to co myslím, je velmi užitečný. Při bouračce zabrání tomu, aby jeden vůz nastoupil do druhého. V Ostravě by snad i život zachránil.Quetzalcoatl píše:Mně by se víc líbilo lámací spřáhlo jako měla 8200.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 407
- Registrován: 23.6.2006 15:23
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.PLF aneb pražské wany
Mně by se víc líbilo lámací spřáhlo jako měla 8200.
Re: T3R.PLF aneb pražské wany
Aerodynamický tuning
Mně se zas nelíbí provedení té plenty před spřáhlem. Je sice praktické, že chrání spodek předku vozu před sajrajtem a možná i tlumí hluk, ale při použití spřáhla se musí celá sundat, protože je z jednoho kusu. Hezčí by to bylo dle p. Kardause. Výřez by byl při sólo jízdě zakrytý, a při odkrytí by se tvar čela nezměnil.
Mně se zas nelíbí provedení té plenty před spřáhlem. Je sice praktické, že chrání spodek předku vozu před sajrajtem a možná i tlumí hluk, ale při použití spřáhla se musí celá sundat, protože je z jednoho kusu. Hezčí by to bylo dle p. Kardause. Výřez by byl při sólo jízdě zakrytý, a při odkrytí by se tvar čela nezměnil.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3858
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.PLF aneb pražské wany
Napadá mě proto, že pražská wana nemá souvislý okraj střechy, má jej vyžíznutý nad NP částí kolem té výzbroje a právě aby se tento výřez+výzbroj nebyla tak vidět, je tam ta mřížka, která má mít maskující efekt....
Re: T3R.PLF aneb pražské wany
při pohledu na brejšínovu fotku mě napadlo - proč má vlastně pražská wana na střeše tu šerednou "otočenou wanu", která kazí tvar střechy? (a dále, proč nejsou zalakovány spáry mezi čely a skříní?)
X ostrava: http://www.k-report.net/discus/nahledy/166600.jpg
X liberec: http://www.k-report.net/discus/nahledy/154605.jpg
X plzeň: http://www.k-report.net/discus/nahledy/165909.jpg
X ostrava: http://www.k-report.net/discus/nahledy/166600.jpg
X liberec: http://www.k-report.net/discus/nahledy/154605.jpg
X plzeň: http://www.k-report.net/discus/nahledy/165909.jpg
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3858
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.PLF aneb pražské wany
No maximalne tolik kolik bude wan...rike se ze je nasmlouvano 20 kusu.
Re: T3R.PLF aneb pražské wany
Kolik vubec ma byt erpecek ve wanoidnim nateru?
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.PLF aneb pražské wany
hmm, při čtení Pawlova příspěvku níže mne napadl komentář: Historická památka zničená od grafittiBrejšín píše:Jedna náladovka.
ale jinak je to fotka pěkná
Re: T3R.PLF aneb pražské wany
Jedna náladovka.
Re: T3R.PLF aneb pražské wany
ano, máš pravdu. je to povrchní a nakonec je to fuk. z funkčního hlediska určitě, pokud pominu extra náklady na blbosti typu jiné barvy laku, jiné rámy na čelech, "zakrytování" spřáhel.demon píše:Takty tvoje starosti bych opravdu chtěl mít..
ale jako člověku, který se zajímá o architekturu, design a dějiny umění a nakonec i historii (jo a taky jsem byl již cca v 12 letech označen učitelkou klavíru za estéta, což berte spíš jako vtípek na můj účet), je mi wana prostě odporná a mít ji denně na očích se mi hnusí. wana je esteticky prohřešek vůči všemu - vůči kardausovské T3 (kam zmizely ladné linie karoserie i nátěru?), šedesátým létům (nátěr je z "jakože" z hlubokých padesátek, tramvaj je jasným dědictvím let šedesátých), vůči současnosti (anachronismus v podobě vytvoření něčeho tak starého znovu a ještě ve zprzněné podobě) a vůči všem snahám o designovou jednotnost (barvy nátěru). wana je jako zahradní trpaslík. jako podnikatelské baroko. jako vrchol nevkusu, nepochopení doby své i minulé a neúcty. wana na 22 je pro mě, jako by mi místo břevnovského kláštera před okna postavili hotel don giovanni. jestli šotouši chtějí takovouhle T3, ať si ji koupí, pomalují a na zahradě vystaví místo toho trpaslíka, jejich zlaté právo. stejně jako neberu pepovi z horní dolní, že si se stejnou dávkou nevkusu vytunuje starou stodvacítku.
a otázka na závěr: jak je možné, že jiná města vymyslela daleko elegantnější a méně násilné začlenění těchto vozů do svých měst, než je tomu u nás? a budete se divit, ale za nejlepší příklad považuji jak ostravu, tak i liberec. obě města se vydala v duchu kontinuity vůči ostatnímu vozovému parku.
takže pánové, sorry za můj diskusní "exces", jako technici mi to hodíte na hlavu a máte svým způsobem pravdu. ale podívejte se na věc jednou i jinýma očima, možná mě pak pochopíte.