T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4741
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.PLF aneb pražské wany

Příspěvek od MOp » 09.6.2008 10:09

Kvuli stavce ucitelu, jezdí Vedoucím zminena 8253+8185 na 705/2, stejně jako i ostatní 2 jezdí mimoradne ve dvojicich..

8257 na 710/26, 8252 na 701?/20
Naposledy upravil(a) MOp dne 09.6.2008 10:11, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
pan Vedoucí
Uživatel
Příspěvky: 209
Registrován: 07.12.2006 10:23
Bydliště: Praha

Re: T3R.PLF aneb pražské wany

Příspěvek od pan Vedoucí » 09.6.2008 10:00

Jaké jsou vůbec soupravy T3R.PLF+T3R.P?

8251+8151
8252+8184
8253+8185
8254+????
8255+????
8256+8176
8257+8183

Neví někdo zbývající?

jara
Uživatel
Příspěvky: 2303
Registrován: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.PLF aneb pražské wany

Příspěvek od jara » 08.6.2008 10:48

Dneska opět na 1/20 soupravička Wana+krnováček 8252+8184

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.PLF aneb pražské wany

Příspěvek od PvvS » 08.6.2008 8:15

Jenze je taky pak rozdil, mezi kusem litiny za rekneme 20 000,- (standart kupl) a 1/2 milionem za komplet automat. navic pri narazu prece jenom leccos zachyti i ten kupl a nejde plnej naraz na ridica.
A u autonehod to paradoxne muze zachranit zivot. Pac pokud se IGK nabodne na kupl, tak uz se po narazu cela nesemekne pod vuz a ten si ho jenom popotlaci. Bez nej by se krasne zmacklo pod ram.

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2385
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: T3R.PLF aneb pražské wany

Příspěvek od pawel » 08.6.2008 2:23

obecně považuji spřáhlo, zejména v "žihadlové" variantě (tj. klasické, úzké spřáhlo) za extrémně nebezpečné v případě bouraček či poražení chodců. zatímco při nárazu 14T do auta (do řidičových dveří) dojde "jen" k deformaci dveří, při nárazu T3 dojde k deformaci ve spojení s průchodem spřáhla dveřmi. jeden příbuzný se takhle vyboural a nebýt toho, že spřáhlo šlo až do dveří k sedačce za řidičem (kde nikdo neseděl), asi by nevyvázl bez zranění a následků.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4082
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: T3R.PLF aneb pražské wany

Příspěvek od P_V » 08.6.2008 0:49

Quetzalcoatl píše:Mně by se víc líbilo lámací spřáhlo jako měla 8200.
A ten protišplhací nárazník na fotce, pokud je to to co myslím, je velmi užitečný. Při bouračce zabrání tomu, aby jeden vůz nastoupil do druhého. V Ostravě by snad i život zachránil.

Quetzalcoatl
Uživatel
Příspěvky: 407
Registrován: 23.6.2006 15:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.PLF aneb pražské wany

Příspěvek od Quetzalcoatl » 08.6.2008 0:24

Mně by se víc líbilo lámací spřáhlo jako měla 8200.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4082
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: T3R.PLF aneb pražské wany

Příspěvek od P_V » 07.6.2008 23:57

Aerodynamický tuning :-)
Mně se zas nelíbí provedení té plenty před spřáhlem. Je sice praktické, že chrání spodek předku vozu před sajrajtem a možná i tlumí hluk, ale při použití spřáhla se musí celá sundat, protože je z jednoho kusu. Hezčí by to bylo dle p. Kardause. Výřez by byl při sólo jízdě zakrytý, a při odkrytí by se tvar čela nezměnil.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3858
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.PLF aneb pražské wany

Příspěvek od Karosák » 07.6.2008 22:12

Napadá mě proto, že pražská wana nemá souvislý okraj střechy, má jej vyžíznutý nad NP částí kolem té výzbroje a právě aby se tento výřez+výzbroj nebyla tak vidět, je tam ta mřížka, která má mít maskující efekt....

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2385
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: T3R.PLF aneb pražské wany

Příspěvek od pawel » 07.6.2008 22:07

při pohledu na brejšínovu fotku mě napadlo - proč má vlastně pražská wana na střeše tu šerednou "otočenou wanu", která kazí tvar střechy? (a dále, proč nejsou zalakovány spáry mezi čely a skříní?)
X ostrava: http://www.k-report.net/discus/nahledy/166600.jpg
X liberec: http://www.k-report.net/discus/nahledy/154605.jpg
X plzeň: http://www.k-report.net/discus/nahledy/165909.jpg

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3858
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.PLF aneb pražské wany

Příspěvek od Karosák » 07.6.2008 21:41

No maximalne tolik kolik bude wan...rike se ze je nasmlouvano 20 kusu.

Nin
Uživatel
Příspěvky: 216
Registrován: 30.10.2007 9:12

Re: T3R.PLF aneb pražské wany

Příspěvek od Nin » 07.6.2008 21:27

Kolik vubec ma byt erpecek ve wanoidnim nateru?

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2459
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.PLF aneb pražské wany

Příspěvek od Proxy » 07.6.2008 20:29

Brejšín píše:Jedna náladovka.
hmm, při čtení Pawlova příspěvku níže mne napadl komentář: Historická památka zničená od grafitti :-(

ale jinak je to fotka pěkná :wink:

Uživatelský avatar
Brejšín
Uživatel
Příspěvky: 1402
Registrován: 03.5.2005 18:17
Bydliště: Kde dobře vařej

Re: T3R.PLF aneb pražské wany

Příspěvek od Brejšín » 07.6.2008 20:06

Jedna náladovka.

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2385
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: T3R.PLF aneb pražské wany

Příspěvek od pawel » 06.6.2008 22:25

demon píše:Takty tvoje starosti bych opravdu chtěl mít.. :roll:
ano, máš pravdu. je to povrchní a nakonec je to fuk. z funkčního hlediska určitě, pokud pominu extra náklady na blbosti typu jiné barvy laku, jiné rámy na čelech, "zakrytování" spřáhel.

ale jako člověku, který se zajímá o architekturu, design a dějiny umění a nakonec i historii (jo a taky jsem byl již cca v 12 letech označen učitelkou klavíru za estéta, což berte spíš jako vtípek na můj účet), je mi wana prostě odporná a mít ji denně na očích se mi hnusí. wana je esteticky prohřešek vůči všemu - vůči kardausovské T3 (kam zmizely ladné linie karoserie i nátěru?), šedesátým létům (nátěr je z "jakože" z hlubokých padesátek, tramvaj je jasným dědictvím let šedesátých), vůči současnosti (anachronismus v podobě vytvoření něčeho tak starého znovu a ještě ve zprzněné podobě) a vůči všem snahám o designovou jednotnost (barvy nátěru). wana je jako zahradní trpaslík. jako podnikatelské baroko. jako vrchol nevkusu, nepochopení doby své i minulé a neúcty. wana na 22 je pro mě, jako by mi místo břevnovského kláštera před okna postavili hotel don giovanni. jestli šotouši chtějí takovouhle T3, ať si ji koupí, pomalují a na zahradě vystaví místo toho trpaslíka, jejich zlaté právo. stejně jako neberu pepovi z horní dolní, že si se stejnou dávkou nevkusu vytunuje starou stodvacítku.

a otázka na závěr: jak je možné, že jiná města vymyslela daleko elegantnější a méně násilné začlenění těchto vozů do svých měst, než je tomu u nás? a budete se divit, ale za nejlepší příklad považuji jak ostravu, tak i liberec. obě města se vydala v duchu kontinuity vůči ostatnímu vozovému parku.

takže pánové, sorry za můj diskusní "exces", jako technici mi to hodíte na hlavu a máte svým způsobem pravdu. ale podívejte se na věc jednou i jinýma očima, možná mě pak pochopíte.

Odpovědět