Jenže bez více lidí se šichty lépe neudělají. To je prostě kruh: když nejsou lidi, jsou horší šichty (delší, blbějc napsaný), při horších šichtách se nehrnou noví lidi do takové práce, část stávajících odejde, tedy je ještě míň lidí a jsou ještě horší šichty. Takže začátek je přilákat nové lidi - zřejmě na vyšší plat (nevím na co jiného ). Až bude víc lidí, půjde napsat lépe šichty...Bobik píše: jenže ono to už ani o těch penězích moc není. To jsou jiné "drobnosti", jako třeba skladba šichet a tak.
Na druhou stranu je pravda, že naši superméénežři pořád žijí v časech, kdy platilo: něco se ti nelíbí? můžeš jít. Jenže si jaksi nevšimli, že tyhle časy pominuli. A když jsme u nedostatku řidičů, tak např. nechápu, proč se od září zapíná l.21 Je přece výluka a DP si dělá výluky sám, tak nechápu, proč to má jezdit. Navíc by se to snadno odůvodnilo (ne)propustností Palačáku a bylo by. Nebo l.7: největší problém je obsadit šichty o víkendu, ale l.7 jezdí ve výluce pořád solo po 7,5 min. Přitom kromě Radlic je všude s něčím v souběhu, a přes Pavlák jezdí prakticky prázdná. Kdyby jezdila po 15 min, bylo by na ni potřeba o víkendu polovina řidičů. A zase by se to bez problémů zdůvodnilo výlukovým opatřením. Takže do jisté míry mám pocit, že DP se ani nesnaží ty řidiče ušetřit a někdo v kanclu má sadistickou radost, že může řidiče ždímat.
No a pak jsou tu taky nesmyslné výkony objednané ROPIDem v euforii, že se mu na zápraží objevil kufr plný peněz. Dám příklad: měl jsem jednou v neděli polonoc na l. 13. Poslední PA spoj, který odjíždí z Černokostelecké až těsně před půlnocí. Nikoho jsem nevezl. Na Floře nastoupili 3 lidi, na Muzeu vystoupili. Na Pavláku nikdo. Z Míráku do Vršovic lidi byli, ale jen proto, že mě l.22 pustila na Pavláku před sebe. Z Vršovic nikdo až na Pankrác. Ale hlavně že jsem končil až v 1 v noci. Podobně skvělou obsazenost má např. i poslední spoj l.11 ze Spojovací (odjezd 0: 23, zátah na PA až někdy před půl druhou). A teď bych prosil pana MŠ, aby mi vysvětlil, k čemu takový spoj je Krom toho, že se zbytečně propálí proud, zbytečně ojede tramvaj a řidič. L.13, která je o půlnoci na Černokostelecké, má být prostě SA a má tam zatáhnout, a ne se honit ještě jednou na druhou stranu.